olemme matkalla lontooseen ja kyselisin vähän listaltani et minkä hintasta ne ovat siellä/ kannattaako ostaa ydinkeskustast vai sen ulkopuolelt.
Feikit/aidot raybanit(tai onko niinku turkki/espanialais tyylisiä katuputiikkeja?
Limut?
Karkit(tuliaisiksi)
Vaatteet(esim Hollisterit)
Hintatasoa lontoossa?
3
946
Vastaukset
- santeri
Limsaa sieltä saa normi ruokakaupoista välillä todella halvalla, aina oli jotain tarjousta päällä (esim. 0.6- limsa punnalla tai 2 x 2l limsaa 2 puntaa), vaatteet on aikalailla samaa hintaluokkaa ja kuka ostaa karkkia tuliaisiksi briteistä? Siellähän ei oo mitään muuta tarjolla ku semmosia viinikumeja...
- samaaaaaa
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta? - pupeltaja1
samaaaaaa kirjoitti:
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta?Feikki arskoja saa muistaakseni 2 tai 3 paria kympillä Brick lanelta.
Limut kaupassa alkaen noin 50 pencestä 2 puntaan.
Vaatteet ehkä hitusen halvempia kuin Suomessa, riippu tietenkin punnan kurssista.
ei väliö ostatko keskustasta vai muualta, mutta muualla vähemmän porukkaa niin ostosten teko kivempaa. Hyvät ostosmahdollisuudet on ainakin Kingstonissa ja Wimbledonissa,
Ylipäätään Lontoo on "halpa" kaupunki verrattuna moneen muuhun euroopan kaupunkiin. tietty alue eroja on mutta pudjettimatkaaja selviää Lontoossa paremmin kuin vaikkapa Pariisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998