olemme matkalla lontooseen ja kyselisin vähän listaltani et minkä hintasta ne ovat siellä/ kannattaako ostaa ydinkeskustast vai sen ulkopuolelt.
Feikit/aidot raybanit(tai onko niinku turkki/espanialais tyylisiä katuputiikkeja?
Limut?
Karkit(tuliaisiksi)
Vaatteet(esim Hollisterit)
Hintatasoa lontoossa?
3
934
Vastaukset
- santeri
Limsaa sieltä saa normi ruokakaupoista välillä todella halvalla, aina oli jotain tarjousta päällä (esim. 0.6- limsa punnalla tai 2 x 2l limsaa 2 puntaa), vaatteet on aikalailla samaa hintaluokkaa ja kuka ostaa karkkia tuliaisiksi briteistä? Siellähän ei oo mitään muuta tarjolla ku semmosia viinikumeja...
- samaaaaaa
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta? - pupeltaja1
samaaaaaa kirjoitti:
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta?Feikki arskoja saa muistaakseni 2 tai 3 paria kympillä Brick lanelta.
Limut kaupassa alkaen noin 50 pencestä 2 puntaan.
Vaatteet ehkä hitusen halvempia kuin Suomessa, riippu tietenkin punnan kurssista.
ei väliö ostatko keskustasta vai muualta, mutta muualla vähemmän porukkaa niin ostosten teko kivempaa. Hyvät ostosmahdollisuudet on ainakin Kingstonissa ja Wimbledonissa,
Ylipäätään Lontoo on "halpa" kaupunki verrattuna moneen muuhun euroopan kaupunkiin. tietty alue eroja on mutta pudjettimatkaaja selviää Lontoossa paremmin kuin vaikkapa Pariisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811148Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1946566Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535661- 735081
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514414Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254246Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas714079Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333634