olemme matkalla lontooseen ja kyselisin vähän listaltani et minkä hintasta ne ovat siellä/ kannattaako ostaa ydinkeskustast vai sen ulkopuolelt.
Feikit/aidot raybanit(tai onko niinku turkki/espanialais tyylisiä katuputiikkeja?
Limut?
Karkit(tuliaisiksi)
Vaatteet(esim Hollisterit)
Hintatasoa lontoossa?
3
901
Vastaukset
- santeri
Limsaa sieltä saa normi ruokakaupoista välillä todella halvalla, aina oli jotain tarjousta päällä (esim. 0.6- limsa punnalla tai 2 x 2l limsaa 2 puntaa), vaatteet on aikalailla samaa hintaluokkaa ja kuka ostaa karkkia tuliaisiksi briteistä? Siellähän ei oo mitään muuta tarjolla ku semmosia viinikumeja...
- samaaaaaa
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta? - pupeltaja1
samaaaaaa kirjoitti:
Joo kiitos vastauksesta ,mutta sielt saa hyviä jenkkikarkkeja joita mun isä toi mulle sielt 3vuot sitte.
Mut siis kannattaako vaatteet ostaa ihan keskustasta vai keskustan ulkopuolelta?Feikki arskoja saa muistaakseni 2 tai 3 paria kympillä Brick lanelta.
Limut kaupassa alkaen noin 50 pencestä 2 puntaan.
Vaatteet ehkä hitusen halvempia kuin Suomessa, riippu tietenkin punnan kurssista.
ei väliö ostatko keskustasta vai muualta, mutta muualla vähemmän porukkaa niin ostosten teko kivempaa. Hyvät ostosmahdollisuudet on ainakin Kingstonissa ja Wimbledonissa,
Ylipäätään Lontoo on "halpa" kaupunki verrattuna moneen muuhun euroopan kaupunkiin. tietty alue eroja on mutta pudjettimatkaaja selviää Lontoossa paremmin kuin vaikkapa Pariisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319