Olikohan niin että toimittaja on tarkoituksella hakenut kuviin ulkomaaneläviä ? Painottaakseen kamppulan laajaa kansainvälistä kirjoa eri kansallisuuksia?
Olipa edustava kuva kamppulasta tänään uusimaassa !
5
293
Vastaukset
- tietoa ei luuloa
Juttuhan oli sävyltään positiivinen eikä mitenkään provosoiva. Rehellistä, suoraa palautetta kaivattaisiin enemmänkin alueen maineen kohottamiseksi.
- ymmärrettävää
No tietenkin voi olla vaikeaa löytää ihan aitoa alkuperäistä suomalaista sieltä kamppulasta ja varsinkin sellaista joka vielä suostuu haastateltavaksi omalla kuvallaan lehteen ....
- hyvä muistaa
Hyvä olis muistaa, Suomesta on lähdetty Amerikkaan, Kanadaan, Argentiinaan, Austraaliaan, Ruotsiin, ja monniin muihin maihin jopa Venäjälle suurin joukoin. Mitä sitten jos tännekin tulee jokunen? Onhan meillä jo moraalinen velvollisuus ottaa vastaan mamuja. Töihin heidät toki pitää pistää eikä pelkästään elätettäviksi niin suomesta lähteneetkin joutuivat tekemään henkensä pitimiksi.
- werghrt5
Sinne lähdettiin töihin. Eikä sillä periaatteella että antakaapa ilmainen asunto ja satelliitti-tv.
olen ollut mamuna maailmalla enkä koskaan mollattuna muun maalaisena.
Ollaan ihmisiksi ja eletään omillamme.
enoc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702970Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391977- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,181480