On olemassa erikseen kattomaaleja (sisäkatoille). Miksi kattoa ei voisi maalata sillä samalla lateksimaalilla jolla maalaa sisäseinätkin? Mitä eroavaisuutta on kattomaalilla verrattuna seiniin käytettäviin lateksimaaleihin?
Katto / seinämaalit
5
3992
Vastaukset
- Kiiltoaste
Ero on kiiltoaste. Jos maalaat jollain harmonylla seinät etkä ole kummoinen maalari on katto kauhean näköinen (juovikas/raidallinen). Kun käytät esim siro himmeää ei noita rajoja jää (kunhan tekniikka kohdillaan) Katon kuuluu olla matta,ei kiiltävän puoleinen.
- Maalaaja.
Ok. Kiitos tiedosta. Aika kokenut maalari olen, mutta kattoja en ole ennen maalannut.
- xmskmxkslxs
Ja vaikka saisi tasaisen pinnan niin kiiltävä sisäkatto ei näytä kovin hyvältä. Keittiöissä sitä käytettiin ja käytetään jos ei asunnossa ole kunnollista koneellista ilmanvaihtoa liesituulettimineen.
- puhdas heitto,mutta
veikkaisin että sisäkattomaalit on halvempia kun seinämaalit... kun niissä ei kerran tarvii sitä kiiltoastetta tai kestävyyttä olla...
- Maalaaja.
Sisäkattomaali oli PALJON halvempaa kuin normaali lateksimaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658