Tunteet ilman sanoja
Liv Ti 07.08.2012 klo: 21.00
(Sweet Nothing in My Ear/USA 2008). Koskettava draama Laura (Marlee Matlin) ja Dan Milleristä (Jeff Daniels), jotka ovat neljävuotiaana kuuroutuneen Adam-pojan onnelliset vanhemmat. Avioliitto alkaa yllättäen rakoilla, kun lääkäri ehdottaa Adamille korvaleikkausta. Dan innostuu mahdollisuudesta, joka saattaisi palauttaa osan pojan kuulosta. Kuurona syntynyt Laura kuitenkin kammoaa ajatusta. Pääosissa: Jeff Daniels, Marlee Matlin, Sonya Walger, Ed Waterstreet, Phyllis Frelich. Ohjaus: Joseph Sargent. (89')
Tänään TV:ssä
teeveessä
1
137
Vastaukset
- ekn
Katsoin äsken tuon elokuvan.
Nyt päästään taas aiheeseen. Impantti vai ei?
Kuurojen kulttuuri vastaan kuulevat.
Miksi tuo poika ei voisi kuulua sekä viittomakieliseen että kuulevaan maailmaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863