Olen erittäin impulsiivinen, sosiaalinen, skeptinen ja rento persoona. Viihdyn suuressa ihmisjoukossa ja olen hyvin tiedonjanoinen.
Vihaan Steiner-koulua. Oon kahdeksannella luokalla ja hajottaa niin pahasti. Tää koulu ei sovi eloisalle ja keskimääräistä fiksummalle ihmiselle. Meidän luokanopettaja on erikoistunut vaan yhteen aineeseen ja opettaa kaikkia muita aineita erittäin huonosti.
Oppilaat on jähmeitä kotihiiriä jotka ei ole tottuneet liikkumaan ihmisten kanssa.
Ala-asteella Steinerin pedagokiikka toimii vielä ihan hyvin, mutta yläasteella se tappaa nuoren.
Vielä kaksi vuotta.
Väärä koulu minulle
epäilen
2
236
Vastaukset
- ENKESTÄÄÄ
OON SAMAA MIELTÄ!!!OON SEISKALLA JA HALUUN POIS TÄÄLTÄ EN KESTÄ ENÄÄ. OON NIIN KADE KAVEREILLE KETÄ ON NORMAALEISA KOULUISSA JA KOULU ON TOSI VAPAATA JA HELPPOO JA SIEL SAA TEHÄ IHAN MITÄ VAAN STEINER ON VANKILA . Mä en kestä et ei saa ees käyttää kännykkää. tai kuunnell musaa. SAIRAS KOULU (SIIS VANKILA)
- kristosofia ja krist
Älä nyt. Olet ilmiselvä kristallilapsi. Mene jalokiviterapiaan, niin kaikki järjestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662426
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882052