Löytyykö ketään seksileikeistä tykkääviä naisia joilla riittäisi rohkeutta ja kiinnostusta lääkärileikkeihin... Itse olen reilu parikymppinen mies jota kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia lääkärileikeistä aiheesta asiallisesti keskustelemaan pystyvien naisten kanssa. Hienoa jos löytyy edes joku asiasta kiinnostunut jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, mutta myös leikkikaverin paikka on vapaana... Eli jos jollakin / joillakin löytyy riittävästi rohkeutta ja uteliaisuutta, niin tällainen reipas nuori mies tulisi mielellään potilaaksi täysin toisen osapuolen ehdoilla. Ensisijaisesti haluaisin itse potilaaksi, mutta vastapuolen halutessa voidaan luonnollisesti toimittaa lääkärin virkaa myös vuorotellen... Vastapuolen iällä ei ole suurta merkitystä, kunhan nyt liikuttaisiin välillä 18-40...
Eli jos kiinnostaa vaikka edes vaihtaa ajatuksia, niin asiallisia vastauksia odottelen osoitteeseen:
[email protected]
Lääkärileikeistä...
6
10323
Vastaukset
- Marie
Hei, olen 18-vuotias tyttö ja itseäni on aina kiehtonut juuri nämä ns. lääkärileikit.
En ole syystä tai toisesta koskaan rohjennut ottaa asiaa puheeksi miesystävieni kanssa, koska olen pelännyt heidän pitävän minua outona...
Ehkä tuntemattoman kanssa olisi helpompaa keskustella, ja ehkä myös toteuttaa näitä fantasioita.
Itseni olen aina myös kuvitellut potilaan rooliin, mutta minusta löytyy kyllä tarpeen vaatiessa myös sitä dominoivaa puolta.
Sinulle nyt vastasin ihan uteliasuuttani, enkä vielä sähköpostiosoitettani anna, mutta olisi kiva jos voisit kertoa tänne vastauksena vähän lisää itsestäsi.(vaikkapa ulkonäöstä)
Odotan... ;)- Murikka-Mauri
Joo, olen kiinnostunut. saanko olla sairaanhoitajan asussa?
- oskar
Moi Marie!
Olen myös kiinnostunut tekemään sinulle gynetutkimuksen...;)
T. Tumma ja komea 185 cm Tohtori - Marie
oskar kirjoitti:
Moi Marie!
Olen myös kiinnostunut tekemään sinulle gynetutkimuksen...;)
T. Tumma ja komea 185 cm TohtoriNo se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)
- oskar
Marie kirjoitti:
No se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)
No se on varma kans...;)
Ps. ei kuiteskaa ulkomaalainen...:( - maria
Marie kirjoitti:
No se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)
mulleki kelpais semmonen tumma ja komia ala dr.kovac;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787