Lääkärileikeistä...

Potilas

Löytyykö ketään seksileikeistä tykkääviä naisia joilla riittäisi rohkeutta ja kiinnostusta lääkärileikkeihin... Itse olen reilu parikymppinen mies jota kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia lääkärileikeistä aiheesta asiallisesti keskustelemaan pystyvien naisten kanssa. Hienoa jos löytyy edes joku asiasta kiinnostunut jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, mutta myös leikkikaverin paikka on vapaana... Eli jos jollakin / joillakin löytyy riittävästi rohkeutta ja uteliaisuutta, niin tällainen reipas nuori mies tulisi mielellään potilaaksi täysin toisen osapuolen ehdoilla. Ensisijaisesti haluaisin itse potilaaksi, mutta vastapuolen halutessa voidaan luonnollisesti toimittaa lääkärin virkaa myös vuorotellen... Vastapuolen iällä ei ole suurta merkitystä, kunhan nyt liikuttaisiin välillä 18-40...

Eli jos kiinnostaa vaikka edes vaihtaa ajatuksia, niin asiallisia vastauksia odottelen osoitteeseen:

[email protected]

6

10157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie

      Hei, olen 18-vuotias tyttö ja itseäni on aina kiehtonut juuri nämä ns. lääkärileikit.
      En ole syystä tai toisesta koskaan rohjennut ottaa asiaa puheeksi miesystävieni kanssa, koska olen pelännyt heidän pitävän minua outona...
      Ehkä tuntemattoman kanssa olisi helpompaa keskustella, ja ehkä myös toteuttaa näitä fantasioita.
      Itseni olen aina myös kuvitellut potilaan rooliin, mutta minusta löytyy kyllä tarpeen vaatiessa myös sitä dominoivaa puolta.
      Sinulle nyt vastasin ihan uteliasuuttani, enkä vielä sähköpostiosoitettani anna, mutta olisi kiva jos voisit kertoa tänne vastauksena vähän lisää itsestäsi.(vaikkapa ulkonäöstä)
      Odotan... ;)

      • Murikka-Mauri

        Joo, olen kiinnostunut. saanko olla sairaanhoitajan asussa?


      • oskar

        Moi Marie!
        Olen myös kiinnostunut tekemään sinulle gynetutkimuksen...;)

        T. Tumma ja komea 185 cm Tohtori


      • Marie
        oskar kirjoitti:

        Moi Marie!
        Olen myös kiinnostunut tekemään sinulle gynetutkimuksen...;)

        T. Tumma ja komea 185 cm Tohtori

        No se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)


      • oskar
        Marie kirjoitti:

        No se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)

        No se on varma kans...;)
        Ps. ei kuiteskaa ulkomaalainen...:(


      • maria
        Marie kirjoitti:

        No se on kans sitten oltava helevetin tumma ja komia!!!! ;)

        mulleki kelpais semmonen tumma ja komia ala dr.kovac;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe