olen 19-vuotias nainen ja lueskelin noita kriteerejä hyväksikäytölle ja olenko siis hyväksikäytön uhri sen takia, että kun olen ollut joku 14v jotkut miehet ovat näyttäneet minulle kaluaan ja yhden miehen pyynnöstä lähetin sille alastonkuvan itsestäni?
olenko siis ollut hyväksikäytön uhri?
9
610
Vastaukset
- kkkkkuuuuvvvvviiiiiaaass
Mene käymään poliisilaitoksella juttelemassa.Kysy neuvoa sieltä.Soitta voit myös lakimiehelle kysy neuvoa.
Kuvaamasi tapahtuma on seksuaalista hyväksikäyttöä. Olet ollut vielä lapsi ja miehet kertomasi perusteella aikuisia.
Jos haluat tehdä asiasta rikosilmoituksen, saat siihen halutessasi apua paikkakuntasi Rikosuhripäivystyksestä.
Ystävällisin terveisin
Rikosuhripäivystys- Tiedoksi.
Suomen Delfins ry järjestö auttaa ja tukee seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi joutuneita tyttöjä ja poikia.
Selaa sivustoa ja tutustu aiheisiin.
Anni Ketola valmistelee kirjaa seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi joutuneita.
Häntä itseä on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.
Yhteystiedot ja kirjoituspyyntö löytyy tässä.
http://www.suomendelfins.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=123:kirjoituspyyntoe&catid=3:ajankohtaista&Itemid=2
----------- - DD-kuppi teini
""Häntä itseä on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.""
Joo niin on muaki.. laitoin nettiin itsestäni tissiherutus kuvia
sekä muita puolialastomia ja paljastelevia kuvia. Lähettelin
itsestäni kaikille pyytäjille alastonkuviani jotta nyt sitten voin
rahastaa niillä koska kaikki ne tyypit joutuu käräjille ja
maksaan mulle ihan vitusti massia!
Kiitos hyysärit että ootte tehnyt tälläsen helpon ja kivan tavan
rahastaa ;D- JouLou
Hei. Tiesitkö, että voisit saada helposti 5000 euroa niin, että minä joudun maksamaan, ja että mua ärsyttäisi todella paljon. Sitten kun olen vihainen sinulle ja haukun sinua, voit vaatia minulta lisää korvauksia kunnianloukkauksesta. Helposti saisit siitä 2000 euroa, jos haukkuisin sinua huoraksi muutaman kerran.
- Naisten Mafia Rules
Joo ja sit voin vielä väittää että uhkasit mua laittomasti väkivallalla,
niin saat vielä siitäkin tuomion ja mä lisää massia, käykö?
Mitään näistä teoista ei tarvi todistaa mitenkään
riittää että väittää sellasta tapahtuneen ja toinen saa tuomion.
Kivaa ja helppoa tuhota toisen elämä ja saada itselleen rahaa.
Kiitos Suomen poliisi, syyttäjät ja oikeuslaitos, kun olette tehneet tämän helpoksi :D- JouLou
Ok, mutta sen on todistettavasti oltava tapahtunut, että raiskasin. Se on hyvä, jos väität mun uhanneen väkivallalla, niin tuhansia euroja tulee kivasti lisää sun tilille.
- Systeemillä kuseteta
"" sen on todistettavasti oltava tapahtunut, että raiskasin""
Todisteeksi raiskauksesta riittää pelkkä asianomistajan väite tapahtuneesta.
Varsinkin kun EI mene heti lääkäriin ja poliisille vaan oottelee riittävän kauan ettei mitään spegu tai muita jälkiä voisikaan enää löytää etkä sä voi enää todistaa missä oot sillon ollu (eli ettet oo ees voinu olla raiskaamassa) , koska et millään pysty sanoon esim. 5-10 vuoden jälkeen missä olit vuonna 21.8.2006 ellei ny niin hyvä säkä käy että olisit ollu sillon vaikka lusimassa, niin sit tietysti, mut sillonkin voisin väittää että oot ollu sillon lomalla, tai sit et "hups, erehdyin päivästä/kuukaudesta/vuodesta, se olikin joku toinen päivä" ja silti saisit tuomion ja mä korvaukset.
Ja sit viä varmuuden vuoks pyydän mun kaverin "todistaan" että oon sanonu sille sillon heti et "joo toi tyyppi raiskas mut" niin sillon ainaki 100% varmasti saat tuomion.
Jos ihan varman päälle haluun sulle tuomion niin sit meen eka sossuun ja psykiatrille mielenterveysongelmien takia ja väitän että ne johtuu siitä että joku on käyttäny mua hyväks, ja sit myöhemmin vaan päätän et kuka ois sopiva tekijä.
Näin helppoo ja kivaa on kostaa jollekin kusipäiselle äijälle ja saada hirveesti massia ja sit viä saa sääliä ja huomioo kaikilta ja pääsen telkaan poraan kunka mut on raiskattu ja mulle on tehty seksuaalistaväkivaltaa ja mun koko loppuelämä on pilalla enkä pysty tekeen töitä ja mulle on ihan pakko maksaa sairaseläkettä (mielenterveys meni) ...
Kaikkein kivointa on et sit jos rahat loppuu niin voin tehä tän uudestaan ja uudestaan, koska yleensä aina seksuaalisen hyväkskäytön "uhri" on monta kertaa joutunu "raiskatuks". Kiva kun poliisi setät ja tätit on niin typeriä ettei ne tajuu vaikka niitä kusettaa, eikä ees syyttäjä tai tuomarit oikeudessa. - JouLou
Täällä rupeaa kohta naiset, ja vähän miehetkin miettimään, että on mulla sairaat fantasiat. Mutta en sentään halua, että sihteeri antaa mulle potkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186369
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04681- 593487
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282927Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342652Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452456Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242238Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381657
- 1951526