Etin poikaystävää 11-13 w.. oon itse 11w ja asun vantaalla :)
vastatkaa pliis.. jos etitte itekki saa olla 10wkin jos ei muuten.
ps : ei aikuisten kommentteja !
poikkis haku 11-13 w
22
572
Vastaukset
- Yks jätkä v44
Oon 13.v poika jyväskylästä.
Ootko facessa- Rp
Eks tienny että alottaja on liian nuori Fb.hen
- Rp
- Rp
- iituil
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
- lol4
iituil kirjoitti:
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
oletko sinä hovirinnan koulussa??
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- poju
oon vapaa ja haluisin tytön mut ootko sä enää vapaa vastaa äkkii
- tere
oon 11 w tyttö etin 11-13w poikkista ;)
- nolot..
voi ei :D:D:D siis tajuuko joku fucking 11v mitä seurustelu ees on.. nytnyt kyllä repesin kybäl .
- 12v vantaa
onn 12v vantaal
- eiherranjestas..
HANKKIKAA ELÄMÄ KAKARAT
- <3<3
oon vapaa 11w tyttöö. oottex faces?
- n o
Tuolla iällä ei kuulu vielä seurustella. Tuolla iällä kuuluu leikkiä, seurustelemisen voi aloittaa sitten muutaman vuoden päästä tuosta iästä.
- toi 1+14
Minkäs ikänen ite oot "n o" kirjotelemassa tänne
- dämäonhyvänimimerggi
Iällä ei ole väliä. Voi joku "kypsyä" nopeammin kuin muut samanikäset. Ihmiset ovat erilaisia.
- 1+14
Oon 13 v. jätkä Tampereen seurulta.
- zarx
menkää pennut jo helvettii täält
- jaah
Mene itse..
- hekohee
:D älkää muuttako tätä keskustelua silti ihan iästä riitelemiseksi! :D
Mutta mutta.. Oon itekki 11 - Anonyymi
Mis asut
- Anonyymi
Vaihdetaan numerot
- Anonyymi
Ok mä oon 11 puol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176235Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik905345Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013430