Etin poikaystävää 11-13 w.. oon itse 11w ja asun vantaalla :)
vastatkaa pliis.. jos etitte itekki saa olla 10wkin jos ei muuten.
ps : ei aikuisten kommentteja !
poikkis haku 11-13 w
22
588
Vastaukset
- Yks jätkä v44
Oon 13.v poika jyväskylästä.
Ootko facessa- Rp
Eks tienny että alottaja on liian nuori Fb.hen
- Rp
- Rp
- iituil
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
- lol4
iituil kirjoitti:
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
oletko sinä hovirinnan koulussa??
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- poju
oon vapaa ja haluisin tytön mut ootko sä enää vapaa vastaa äkkii
- tere
oon 11 w tyttö etin 11-13w poikkista ;)
- nolot..
voi ei :D:D:D siis tajuuko joku fucking 11v mitä seurustelu ees on.. nytnyt kyllä repesin kybäl .
- 12v vantaa
onn 12v vantaal
- eiherranjestas..
HANKKIKAA ELÄMÄ KAKARAT
- <3<3
oon vapaa 11w tyttöö. oottex faces?
- n o
Tuolla iällä ei kuulu vielä seurustella. Tuolla iällä kuuluu leikkiä, seurustelemisen voi aloittaa sitten muutaman vuoden päästä tuosta iästä.
- toi 1+14
Minkäs ikänen ite oot "n o" kirjotelemassa tänne
- dämäonhyvänimimerggi
Iällä ei ole väliä. Voi joku "kypsyä" nopeammin kuin muut samanikäset. Ihmiset ovat erilaisia.
- 1+14
Oon 13 v. jätkä Tampereen seurulta.
- zarx
menkää pennut jo helvettii täält
- jaah
Mene itse..
- hekohee
:D älkää muuttako tätä keskustelua silti ihan iästä riitelemiseksi! :D
Mutta mutta.. Oon itekki 11 - Anonyymi
Mis asut
- Anonyymi
Vaihdetaan numerot
- Anonyymi
Ok mä oon 11 puol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27418373Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110550Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3907079Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai816870Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342335MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä322255