Etin poikaystävää 11-13 w.. oon itse 11w ja asun vantaalla :)
vastatkaa pliis.. jos etitte itekki saa olla 10wkin jos ei muuten.
ps : ei aikuisten kommentteja !
poikkis haku 11-13 w
22
429
Vastaukset
- Yks jätkä v44
Oon 13.v poika jyväskylästä.
Ootko facessa- Rp
Eks tienny että alottaja on liian nuori Fb.hen
- Rp
- Rp
- iituil
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
- lol4
iituil kirjoitti:
etin juttu seuraa facebookissa mut löytää nimellä Ida Lehtonen
oletko sinä hovirinnan koulussa??
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- poju
oon vapaa ja haluisin tytön mut ootko sä enää vapaa vastaa äkkii
- tere
oon 11 w tyttö etin 11-13w poikkista ;)
- nolot..
voi ei :D:D:D siis tajuuko joku fucking 11v mitä seurustelu ees on.. nytnyt kyllä repesin kybäl .
- 12v vantaa
onn 12v vantaal
- eiherranjestas..
HANKKIKAA ELÄMÄ KAKARAT
- <3<3
oon vapaa 11w tyttöö. oottex faces?
- n o
Tuolla iällä ei kuulu vielä seurustella. Tuolla iällä kuuluu leikkiä, seurustelemisen voi aloittaa sitten muutaman vuoden päästä tuosta iästä.
- toi 1+14
Minkäs ikänen ite oot "n o" kirjotelemassa tänne
- dämäonhyvänimimerggi
Iällä ei ole väliä. Voi joku "kypsyä" nopeammin kuin muut samanikäset. Ihmiset ovat erilaisia.
- 1+14
Oon 13 v. jätkä Tampereen seurulta.
- zarx
menkää pennut jo helvettii täält
- jaah
Mene itse..
- hekohee
:D älkää muuttako tätä keskustelua silti ihan iästä riitelemiseksi! :D
Mutta mutta.. Oon itekki 11 - Anonyymi
Mis asut
- Anonyymi
Vaihdetaan numerot
- Anonyymi
Ok mä oon 11 puol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446