Onko homous väärin?

Rp

Olen Homo ja en sille mitään mahda, sen takia olen koulukiusattu ja joudun hakemaan turvaa suomi24, mitä te olette mieltä?

49

2101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't be afraid

      Homous ei ole missään nimessä väärin! Jokainen saa olla mikä itse haluaa. Jos joku kiusaa sua homouden takia ni ole vain välittämättä. Mun mielestä homoudessa ei oo mitää vikaa, homous ei ole sairaus. Joten ole ylpeä homoudestasi ja haistata p*skat kiusaajille!

      • HainAnaali

        Mut ne haistattaa homon :DDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Fuck you bitch


    • dusty

      Ei ole väärin millää tavalla

    • theweirdone

      ei todellakaan oo väärin :d

    • ttttäh

      mitähän vidun turvaa sä täältä haet?

    • ceelia97

      trollilta haiskahtaa.....mut ei voi mitään. öö ite oon uskovainen niin voisin sanoa homouden olevan synti. tai pikemminkin sairaus, josta on vaikee parantuu.

      • fplcnfllfmdps

        Mambojambo diiba daaba


      • degtryjuilkujyhugtrf

        Raamatussa homoutta ei kyllä määritellä sairaudeksi, mutta ihan vaan synniksi. Jätä sanomatta rasistinen kritiikkisi koska annat väärän kuvan kristinuskosta. Kristinuskossa on kyse rakkaudesta, eikä hyljeksimisestä. Sinä olet yhtälailla syntinen kuin homoseksuaalit. Miksi Jumala rakastaisi sinua enemmän kuin homoja?

        Itekki oon uskovainen mutta hyväksyn homot sellasenaan. Synti se tietenki on Raamatun mukaan, mutta syntiä vois melkein sanoa yhdeksi inhimillisyyden määritelmäksi koska synti = epätäydellisyys.

        Eli homous ei oo väärin. Oo mitä oot, äläkä yritä olla mittään muuta koska se aiheuttais sulle identiteettikriisin. Jumala rakastaa sua jokatapauksessa, olit uskossa tai et, olit homo tai et.


    • hemuli<:

      erilaisuus on plussaa! :3 ihminenhä säki oot vaik tykkäät pojista c:

    • Fgdhjfdvbn m

      Ei oo väärin !!

    • ghjuytjmuhy

      Ei sellaista olekaan kun "väärin". Kaikki on suhteellista.
      - Homo ei voi lisääntyä - maailma on ylikansoitettu muutenkin, eikä suvun jatkuminen enää ole miehen mitta.
      - Yhteiskunnan normi on miehen ja naisen avioliitto (ja pottumaa kaks lasta ja muuta paksaa...)
      - Monet eivät ymmärrä homoja. Omahan on vikamme. En minäkään ymmärrä, mutta enpähän ymmärrä mitä naisetkaan miehissä näkevät.

      Homous on jossakin määrin "epänormaalia", mutta joskus on vaan pakkko uskaltaa rikkoa normeja.

    • "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

      3. Moos. 20:13

      • Night of nights

        wladimir1917 sä trollaat ain toisten juttuja. Mikä sua vaivaa?


      • Night of nights kirjoitti:

        wladimir1917 sä trollaat ain toisten juttuja. Mikä sua vaivaa?

        minua vaivaa se, että sinua vaivaa mikä minua vaivaa


      • FEAFAWFAWFWA

        Ei miehet makaa naisten kanssa niinkuin miesten kanssa yleensäkkään.AS


      • Pupu.

        Ja tottelemattomat lapset pitää kivittää. Mooseksen kirjasta tämäkin.


    • hehhhuliheii

      EI ole väärin, missään nimessä! Inhottaa että oma isäni on homoja vastaan. Itse kannatan homoavioliittoja ja homojen oikeuksia (: Itse olen hetero, tai en tiedä, ei kai mun ikänen (14) vielä suuntautumistaan osaan kunnolla sanoa, mutta niin.. :D
      Homous ei ole sairaus, se ei ole väärin, eikä syntiä. Rakkaus on rakkautta, oli se sitten mies nainen, nainen nainen tai mies mies.

      • Kännyl95

        Ei siinä mitään jos oot homo, ainakin tytöt tykkää, sen voin sanoa koska sillo oot hipsteri :) Ja tohon sairaus juttuun, niin oma mielipiteeni on että homous on sairaus mutta silti mulle on iha sama onks joku homo vai ei. Nykyään ku on niin paljo julkihomoja niin helposti tulee muutki homommaks. Vain mun kaksi senttiä.


    • trolldad2000

      Taidat olla tuplahomo... olet homo ja haet apua s24. Valitan olet sellaisessa kuopassa että kannattaa laittaa piste siihen

    • Isä 79

      kannattaa lopettaa tulee huono tulevaisuus naiset on muutekii puhtaampii kauniimpii ja voi perustaa perheen, kuka oikeesti haluis jotain karvasta miestä en ymmärrä ?? ja homot ei tuu menee armeijjaakaa tai jos meet saat turpaa siel et miettikääs vähä !

      • RomanceBoy

        Ootko hei aatellu sitä että armeijassa tuskin kukaan tulee kaapista ulos just ton takia. Ja sitäpaitsi homoja ei tunnista ulkoapäin mitenkään eikä homot kiihotu ees läheskään aina miesten seurassa. En ainakaan mä vaikka nakuja miekkosia pyörii ympärillä. Saatte olla vaikka kuin homofobista kansaa mutta kaapista tulemattomia homoja ette voi läheskään aina tunnistaa koska vain murto osa on "neitihomoja". Ja sit ku teille fobisteille menee avautumaan nii luulette että ollaan muututtu sekunnissa maailman ilettävimmäksi otukseksi vaikka ollaan yhä sama ihminen jonka te ootte tuntenu. Käyttäkää joskus omaa järkee!


      • RomanceBoy
        RomanceBoy kirjoitti:

        Ootko hei aatellu sitä että armeijassa tuskin kukaan tulee kaapista ulos just ton takia. Ja sitäpaitsi homoja ei tunnista ulkoapäin mitenkään eikä homot kiihotu ees läheskään aina miesten seurassa. En ainakaan mä vaikka nakuja miekkosia pyörii ympärillä. Saatte olla vaikka kuin homofobista kansaa mutta kaapista tulemattomia homoja ette voi läheskään aina tunnistaa koska vain murto osa on "neitihomoja". Ja sit ku teille fobisteille menee avautumaan nii luulette että ollaan muututtu sekunnissa maailman ilettävimmäksi otukseksi vaikka ollaan yhä sama ihminen jonka te ootte tuntenu. Käyttäkää joskus omaa järkee!

        Ja viel lisäys että on niissä heteroissaki neitejä perkele!


      • Anonyymi

        UUuuhh, karvainen mies, sehän jus on se juttu.... nimim. Böög :)


    • Homot helvettiin

      Vitun homo!1
      Mene takaisin kaappiin tai muuttu heteroksi,homous ei todellakaan oo normaalia. Homot ei saisi mun mielestä mennä naimisiin kirkkossa. Mä vihaan homoja yli kaiken sen voin sanoa ihan suoraan.

      • Siqney

        Homoudessa ei tosiaankaan ole mitään väärää. Älä välitä mitä muut sanoo tärkeintä on vaan et olet oma ittes.

        Älä varsinkaan välitä noista uskontojen kannoista, raamatu on kirjoitettu täysin eri laisen elämän aikaan, jos sitä noudatettaisiin kirjaimellisesti ei naisilla olisi oikeutta mihinkään.


      • Anonyymi

        Homot helvettiin nimimerkille sanoisin, että tuo itsesensuuri on juuri tuota jota jotku kaapissa olevat homot toitottaa maailmalle. Et muutu heteroksi, vaikka yrität itsesi kaltaisia homoja sortaa. Rauhoitu, ei sinua kukaan vihaa, älä sinäkään vihaa. Vai onko sinulla kenties negatiivisia kokemuksia? LÄhentelyjä, lääppimistä jopa seksuaalista väkivaltaa tapahtunut joskus? Se kaikki on väärin ja tarvitset apua. Et toivu vihaamalla, sillä tuo ihmisryhmä ei ole syypää yksittäisten hullujen ja raiskaajien tekoihin. Rauhaa sinulle :)


      • Anonyymi

        Taidat olla itsestäsi epävarma, ja siksi möykkäät täällä. Tuollainen käytös herättää lähinnä sääliä. Pidemmän päälle ei tee hyvää mielenterveydelle.


    • Tytsyyyyyyyy

      Homous ei tod oo väärin , ite oon enemmän homouden kuin lesboilun kannalla!
      Entiiä Miks mut tuntuu jotenkin oudommalta nähä esim lesboja tai kuulla kaverilta et on lesbo... Homoja on helpompi kattoo esim ku ne kävelee jossakin kadulla käsikädessä. Entiiä miks mut se menee mulla ainaki niin , ei sillä et oon niinku ns."lesbo rasisti" mut se on vaa niin mulla

    • huolestunut mutsi

      Olen kauhuissani. 17-vuotias poikamme on kertonut, etteivät häntä kiinnosta miehet vaan naiset. Tämä tuntuu minusta todella pahalta. Tiedän, että monet suvaitsevat nykyään heteroseksuaalisuutta, mutta minusta se on luonnotonta. Sanotaan, että teini-ikäisten seksuaalinen identiteetti on vasta muodostumassa ja että monella voi olla heteroseksuaalisia fantasioita, vaikka he olisivat seksuaalisuudeltaan normaaleja homoseksuaaleja. Miten voin tukea poikani homoseksuaalisen identiteetin muodostumista?

      • Anonyymi

        <3 Ihana olet, "huolestunut mutsi" Sydän :)


    • Akusetä6969696969

      HOMOUS ON VÄÄRIN JA KAIKKI HOMOT OVAT HOMOJA T AKU SETÄ

      • Anonyymi

        Mikä sinua vaivaa?


    • JiiPee03

      EIKÄ OLE! T; BEKU-SETÄ.
      Kaikkia kiehtoo tytöt ja pojat vuorotellen, mutta se kiehtomisen prosentti on 100 sillä hetkellä, kun olet ihmiseen rakastunut! Kaikki ovat siis BI, paitsi aloittaja, joka on RAKASTUNUT! (muhun)

    • IsoLapsiinsekaantujaJC

      JEESUS OLI HOMOSEKSUAALI PAAVALI OLI BI SEKSUAALI JOHANNES OLI TRANSVESTIITTI MATTEUS OLI HERMAFRODIITTA, MARKUS TAAS "MUUN SUKUPUOLINEN"!!!!!!!!!! KOKO KRISTINUSKO PERUSTUU ÄÄRI SUVAKKI-VIHERVASSARI LIBERAALISEEN, VAHVAN HOMOSEKSUAALISEEN MAAILMANKUVAAN JA TE ÄÄRIUSKOVAISET SILTI VIHAATTE HOMOJA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! OH THE SWEET FUCKIN IRONY!!!!!!! MUSLIMS ALSO BELIEVE IN HOMOSEXUAL RELIGION, ALLAH IS GAY, MOHAMMED LOOKS LIKE THIS ('o')o-3 WHEN HE IS SUCKIN A DICK OF A DONKEY!!!!!

      • BigBoyUskovainen

        Pala jo helvetin tulessa vitun idiootti saatanan sekopää vassarihinttari mitä vittua tuu joskus ouluu mihi vaa kappelii tai kirkkoo oon siel vittu hyppää ja taittaa sun pikku niskat ku et usko vittu homoseksuaalijesseen, oon tänää runkannu viidesti miettien homo-jesse kristust kun se imee dikkii yhtä isoo ku sen risti HHEAHEA


      • FuckLestodians

        Mä oon lestadiolainen ja jouduin imee päivisin fallosta vasten tahtoani. Niin mut kasvatettiin siit lähtien ku opin kävelee, että tämmöstä meillä tosiuskovaisten piirissä. Yritin karkaa mut mun vastuuhenkilö samast klaanista seivästi mut kyrvällään perseestä suuhun ja kanto takas latoon..


    • Mutteiminun

      On, kun ihmiset pelkäävät rakastaa. Siksi, ettei rakkaus ole ikinä väärin.

    • Hander

      Homous on vain synti ja syntiä saa normaali terve ihminen vähän tehdäkin.

    • Homottaja

      Oot aika vitun HOMO ja mä syön sun KIKKELIN nyt

    • pekejfejf

      on! jumala ei hyväksyis ikinä sua! olet syntinen. T. herran enkeli

    • Anonyymi

      lol

      • Anonyymi

        lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol

        lol


    • Anonyymi

      Asutko jossain ahdasmielisessä junttilassa? Onko siellä esim. paljon persuja?

    • Anonyymi

      Ihminen saa olla kenen kanssa haluaa ja kenen kanssa on mukavaa olla. Ei ole mitään väärää, vaikka kenen kanssa olisi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe