Olemme lähdössä viikon lomamatkalle Etelä-Eurooppaan, mutta etukäteen jo hirvittää hotellin tyynyt, koska kärsin niskavaivoista ja sen aiheuttamasta migreenistä. Pari yötä vieraalla tyynyllä yleensä menee muitta mutkitta, mutta pitempi aika on jo sitte vähän liikaa niskalle.. Oma tukityyny ei taida oikein matkalaukkuun mahtua, ainakin jos meinaa jotai muutakin ottaa mukaan.. :)
Onko teillä kokemuksia, voiko noilla matkustamiseen tarkoitetuilla niskatyynyillä (ne C-malliset) nukkua myös sängyssä yöunia? Tai mites tällainen:
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.php?_id=3208&nimi=Design Go Carry Cushion -matkatyyny
Noissa nyt olisi edes vähän tukea niskalle. Tai löytyykö muita suosituksia? Tempurin matkatyynyt taitavat olla vähän turhan hintavia?
Ei tämä muuten mitenkään elintärkeää ole, mutta en haluaisi kärsiä sitten päivittäisestä migreenistä kuitenkaan.. Ja huomauttelijat: ei, en peru matkaa asian tähden, joka mielestäni kuitenkin helposti järjestettävissä..vinkkejä vain haluaisin kuulla, kiitos.
Niskavaivaiselle tyyny mukaan?
PP
1
187
Vastaukset
- travelbag
Pieniä ja kevyitä tyynyjä, jotka helposti saa "puristettua" pieneen tilaan voi ostaa halvalla, Minulla aina sellainen mukana, lennoilla ja hotellissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512