miten dna nettiturva asennetaan

neito hädässä

Tilasin dna-puhelinkauppiaalta dna-nettiturvan ja siitä tuli sähköpostiin linkki ja koodit millä saa sen asennettua. Mutta asennus tyssää jo alkuvaiheessa siihen että kun pitäisi hyväksyä käyttöehdot niin niitä käyttöehtoja ei ruutuun tule ollenkaan, vaan ilmoitus että "Yhteyden muodostus palvelimeen epäonnistui. Tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen."
Olen yrittänyt uudelleen ja ladannut tiedoston uudelleen mutta ei auta. Kaikki muut nettisivut toimii ihan hyvin, myös dna:n kotisivu. Miten tuon saa ladattua, lasku siitä tietenkin muistetaan lähettää pikapuoliin...

8

3941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna nettiturva kuraa

Eikös etämyynnissä ole yleinen 14 päivän katumusoikeus, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peru kauppa. Ja laita ilmainen virustorjunta Windowsin oman palomuurin kaveriksi.

• TheBond,com

Joo näin on, peru kauppa, ja lataa ja asenna Windows Security Essentials ja lisäksi käytä Windowsin omaa palomuuria. Mukavia loppukesän päiviä neidolle.

• qrt qer yu u

Nyt on neidolle annettu oikeat ohjeet, nopeasti perumaan se DNA nettiturva ja asennat tuon edellä nimetyn virusturvan koneellesi.

http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials

Tuolta sivulta lataat sen ja asennat sitten.
      Jos sulla on W 7 niin se lataus menee oletusarvoisesti Ladatut tiedostot kansioon, sieltä klikkaat ja asennat.

• hgjj123

Et kai ostanut! Yli kallista p*skaa ja ei todennäköisesti yhtään tehokkaampaa kuin parhaimmat ilmaiset AV:t. Joku jopa vihjaisi että tämä DNA:n virusturva on F-sökerö DNA:n tunnuksilla ja hintalapulla varustettu versio.

• "Joku jopa vihjaisi että tämä DNA:n virusturva on F-sökerö DNA:n tunnuksilla ja hintalapulla varustettu versio. "

Väite pitää paikkansa.

• Minäkin suosittelen DNA tietoturva paketin kaupan purkua. Se ei tuo oikeastaan mitään lisäarvoa kuin esimerkiksi ilmainen MSE.

• Salopeura

F-secure laskuttaa ainakin ensin ja sitten vasta saa nettiturvan jos saa. Minulle ei turva tällä ketaa ainakaan tullut, mutta koska f-secureen ei asiakas voi ottaa suoraan yhteyttä, niin en tiedä miten saan rahani takaisin.

• Asiaa-ylös

Lapset sotkevat luokattomilla avauksilla, asialliset takasin ylös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe