Moii nii et ku mä oon ite keskone ja synnyin niinku joku viikolla 34 tai jotain nii mull oli kuulema aivoverenvuotoo ja joku virtsankarkailu hommeli joten jouduin juoksee 3 luokalle asti Lääkärissä säännöllisin väliajoin ja leikattu vaikka mitä multa kuten kitarisat ja nielurisat, nyt on sitten tullut taukoa koska olen "terve". Tämän jälkeen minua ruvettiin työntelemään Psykologeille (kirjotetaaks se noi?) ja kaikkea haastatteluja yms oli. Minulle ajateltiin hommata oma psygiatri (?) mutta kaikesta luovuttiin koska ( Koulupsygologi, Terveydenhoitaja, Ala-asteen Koulu Psygologi, Ammatti Psygologi ja moni muu lääkäri ) oli todennut että minulla ei ole mitään vikana pääkopassa, Kaikki vain ihmetteli kun rento ja rauhallinen tyttönen oli muuttunut "Villiksi ja Vitun vapaaksi" koska minua oltiin kiusattu mutta (tässä mainitsemattomien syiden) takia se lopetettiin 7 lkl kesälomalla ja sain tuttuja jopa kiusaajista joten rupesin päästämään itseäni enemmän esille joten nauroin! Nauroin sydämmeni kyllyydestä niille vitseille (ne oli oikeesti hauskoja) normaalisti oisin vaan tuhahtanut ja hymyillyt mutta PITKÄÄN aikaan en ollut päästänyt tunteitani vapaiksi, minua luulliin seonneen tai olevan aineissa mutta sanoin "tää on samaa ku ois heränny pitkästä unesta ja virkistäytyneenä heräis" niin selitin tilanteen niin se tajuttiin mutta rauhoitun kuhan nyt eka otan ilon irti monen monen vuoden jälkeen. Vaikka olenkin keskonen olen löytänyt hyvän taktiikan elää :D ottaa rennosti ja VITUN VAPAASTI!!!
Keskosena eläminen ja kiusaaminen.
34 viikolla syntynyt
1
221
Vastaukset
- En tajunnut mitään
Olipa vaikeasti luettavaa tekstiä. Ja piste pois otsikosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949