Moii nii et ku mä oon ite keskone ja synnyin niinku joku viikolla 34 tai jotain nii mull oli kuulema aivoverenvuotoo ja joku virtsankarkailu hommeli joten jouduin juoksee 3 luokalle asti Lääkärissä säännöllisin väliajoin ja leikattu vaikka mitä multa kuten kitarisat ja nielurisat, nyt on sitten tullut taukoa koska olen "terve". Tämän jälkeen minua ruvettiin työntelemään Psykologeille (kirjotetaaks se noi?) ja kaikkea haastatteluja yms oli. Minulle ajateltiin hommata oma psygiatri (?) mutta kaikesta luovuttiin koska ( Koulupsygologi, Terveydenhoitaja, Ala-asteen Koulu Psygologi, Ammatti Psygologi ja moni muu lääkäri ) oli todennut että minulla ei ole mitään vikana pääkopassa, Kaikki vain ihmetteli kun rento ja rauhallinen tyttönen oli muuttunut "Villiksi ja Vitun vapaaksi" koska minua oltiin kiusattu mutta (tässä mainitsemattomien syiden) takia se lopetettiin 7 lkl kesälomalla ja sain tuttuja jopa kiusaajista joten rupesin päästämään itseäni enemmän esille joten nauroin! Nauroin sydämmeni kyllyydestä niille vitseille (ne oli oikeesti hauskoja) normaalisti oisin vaan tuhahtanut ja hymyillyt mutta PITKÄÄN aikaan en ollut päästänyt tunteitani vapaiksi, minua luulliin seonneen tai olevan aineissa mutta sanoin "tää on samaa ku ois heränny pitkästä unesta ja virkistäytyneenä heräis" niin selitin tilanteen niin se tajuttiin mutta rauhoitun kuhan nyt eka otan ilon irti monen monen vuoden jälkeen. Vaikka olenkin keskonen olen löytänyt hyvän taktiikan elää :D ottaa rennosti ja VITUN VAPAASTI!!!
Keskosena eläminen ja kiusaaminen.
34 viikolla syntynyt
1
308
Vastaukset
- En tajunnut mitään
Olipa vaikeasti luettavaa tekstiä. Ja piste pois otsikosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998