Keskosena eläminen ja kiusaaminen.

34 viikolla syntynyt

Moii nii et ku mä oon ite keskone ja synnyin niinku joku viikolla 34 tai jotain nii mull oli kuulema aivoverenvuotoo ja joku virtsankarkailu hommeli joten jouduin juoksee 3 luokalle asti Lääkärissä säännöllisin väliajoin ja leikattu vaikka mitä multa kuten kitarisat ja nielurisat, nyt on sitten tullut taukoa koska olen "terve". Tämän jälkeen minua ruvettiin työntelemään Psykologeille (kirjotetaaks se noi?) ja kaikkea haastatteluja yms oli. Minulle ajateltiin hommata oma psygiatri (?) mutta kaikesta luovuttiin koska ( Koulupsygologi, Terveydenhoitaja, Ala-asteen Koulu Psygologi, Ammatti Psygologi ja moni muu lääkäri ) oli todennut että minulla ei ole mitään vikana pääkopassa, Kaikki vain ihmetteli kun rento ja rauhallinen tyttönen oli muuttunut "Villiksi ja Vitun vapaaksi" koska minua oltiin kiusattu mutta (tässä mainitsemattomien syiden) takia se lopetettiin 7 lkl kesälomalla ja sain tuttuja jopa kiusaajista joten rupesin päästämään itseäni enemmän esille joten nauroin! Nauroin sydämmeni kyllyydestä niille vitseille (ne oli oikeesti hauskoja) normaalisti oisin vaan tuhahtanut ja hymyillyt mutta PITKÄÄN aikaan en ollut päästänyt tunteitani vapaiksi, minua luulliin seonneen tai olevan aineissa mutta sanoin "tää on samaa ku ois heränny pitkästä unesta ja virkistäytyneenä heräis" niin selitin tilanteen niin se tajuttiin mutta rauhoitun kuhan nyt eka otan ilon irti monen monen vuoden jälkeen. Vaikka olenkin keskonen olen löytänyt hyvän taktiikan elää :D ottaa rennosti ja VITUN VAPAASTI!!!

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tajunnut mitään

Olipa vaikeasti luettavaa tekstiä. Ja piste pois otsikosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe