jongleeraus

JonkkaB

Eli kaikke keskustelua jongleerausta harrastaville. Mitä osaatte ja millä? Kauan olette harrastaneet ja myös vinkkejä alotteleville jongjööreille.
Itse aloitin jongleerauksen harjoittelemisen 2 viikkoa sitten tosin siinä välissä oli viikon tauko eli olen karkeasti arvioiden viikon harjoitellut.
Perus 3 pallon cascade sujuu jo aika mallikkaasti ja tenniksen osaan jotenkuten.

9

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jogleri

      tälläistä palstaa tänne kaivattiin, nyt vielä laadukasta sisältöä... Itse olen jonkannut about 3vk ja menee cascade, tennis, outside throws, columns yms. Keiloilla menee ok:sti cascade about 50 heittoa. Vinkki: treenatkaa sängyn päällä ja beanbägeillä niin ei haittaa vaikka pallot alussa tippuvat.

    • jonkkaB

      Ainii joo unohdin mainita että itse harjoittelen yleensä biljardipöydän päällä ja se on aika kätevä :D
      Pallot tein itse desi riisiä pakastepussiin ja ne ilmapalloon josta on leikattu se puhallusosa pois ja vielä toinen pallo päälle ni hyvä tulee. Ohjeet löytää helposti vaikka youtubesta.

    • jonkkaB

      Nyt on taas lähes päivittäin harjoitellu ja alkaahan se kokoajan sujumaan yhä paremmin ja paremmin. Mills messiä oon alkanu harjoitella. Aluksi se näytti mahdottomalta mutta kyl se siitä ku vähä harjottelee :D

      Onkos muuten kellään mitään suosituksia pallojen koosta ja painosta että mitkä olis parhaita?

    • Mäki alotin tän homma iha viikko sit. Mahtava harrastus, helppo ja hyvä tapa saada aika kuluun rattoisasti :)

    • joojoo

      kannattaa välillä katella seiniä tai töllöö heitellessä ni tulee lihasmuistia. ja oppii hyvin paikkailemaan

    • jonkkaB

      Kyl täs huomaa varsinki et harjoittelu tekee mestarin. Nyt on takana aika monta viikkoa pallojen viskelyä ja 3 pallol menee jo lähes perfecto :D en oo vieäkää ostanu kunnon palloja, näillä ite tekemil palloil mennää ja hyvin on toiminu.

      Toi telkan katselu on kyl hyvää harjotusta jos on vähääkää parempi heitteliä :D

      • juurinäin76

        satunnaisesti kerran vuodessa, osaan kolmella pallolla kevyesti.. olen 12.


      • amatööri
        juurinäin76 kirjoitti:

        satunnaisesti kerran vuodessa, osaan kolmella pallolla kevyesti.. olen 12.

        Määki oon kakstoista ja harjotellu kakspäivää mää tein ite pallot ja en oikee osaa viel ps. Mis asut


    • Anonyymi

      Oon harjotellu nyt vuoden jongleerausta ja ykspyöräilyä. Osaan tällä hetkellä cascaden, reverse cascaden, tenniksen, milsmesin, columssit,pari neljän pallon temppua ja vielä muutama temppu joitten nimeä en muista. Kannattaa kattoo mun youtube kanava koska siellä annan vinkkejä ja paljon muuta. Kanavan nimi on siis ake ykspyöräne.
      https://youtube.com/channel/UCMNqvbyK5qk2iD46p0Jm19g

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe