jongleeraus

JonkkaB

Eli kaikke keskustelua jongleerausta harrastaville. Mitä osaatte ja millä? Kauan olette harrastaneet ja myös vinkkejä alotteleville jongjööreille.
Itse aloitin jongleerauksen harjoittelemisen 2 viikkoa sitten tosin siinä välissä oli viikon tauko eli olen karkeasti arvioiden viikon harjoitellut.
Perus 3 pallon cascade sujuu jo aika mallikkaasti ja tenniksen osaan jotenkuten.

9

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jogleri

      tälläistä palstaa tänne kaivattiin, nyt vielä laadukasta sisältöä... Itse olen jonkannut about 3vk ja menee cascade, tennis, outside throws, columns yms. Keiloilla menee ok:sti cascade about 50 heittoa. Vinkki: treenatkaa sängyn päällä ja beanbägeillä niin ei haittaa vaikka pallot alussa tippuvat.

    • jonkkaB

      Ainii joo unohdin mainita että itse harjoittelen yleensä biljardipöydän päällä ja se on aika kätevä :D
      Pallot tein itse desi riisiä pakastepussiin ja ne ilmapalloon josta on leikattu se puhallusosa pois ja vielä toinen pallo päälle ni hyvä tulee. Ohjeet löytää helposti vaikka youtubesta.

    • jonkkaB

      Nyt on taas lähes päivittäin harjoitellu ja alkaahan se kokoajan sujumaan yhä paremmin ja paremmin. Mills messiä oon alkanu harjoitella. Aluksi se näytti mahdottomalta mutta kyl se siitä ku vähä harjottelee :D

      Onkos muuten kellään mitään suosituksia pallojen koosta ja painosta että mitkä olis parhaita?

    • Mäki alotin tän homma iha viikko sit. Mahtava harrastus, helppo ja hyvä tapa saada aika kuluun rattoisasti :)

    • joojoo

      kannattaa välillä katella seiniä tai töllöö heitellessä ni tulee lihasmuistia. ja oppii hyvin paikkailemaan

    • jonkkaB

      Kyl täs huomaa varsinki et harjoittelu tekee mestarin. Nyt on takana aika monta viikkoa pallojen viskelyä ja 3 pallol menee jo lähes perfecto :D en oo vieäkää ostanu kunnon palloja, näillä ite tekemil palloil mennää ja hyvin on toiminu.

      Toi telkan katselu on kyl hyvää harjotusta jos on vähääkää parempi heitteliä :D

      • juurinäin76

        satunnaisesti kerran vuodessa, osaan kolmella pallolla kevyesti.. olen 12.


      • amatööri
        juurinäin76 kirjoitti:

        satunnaisesti kerran vuodessa, osaan kolmella pallolla kevyesti.. olen 12.

        Määki oon kakstoista ja harjotellu kakspäivää mää tein ite pallot ja en oikee osaa viel ps. Mis asut


    • Anonyymi

      Oon harjotellu nyt vuoden jongleerausta ja ykspyöräilyä. Osaan tällä hetkellä cascaden, reverse cascaden, tenniksen, milsmesin, columssit,pari neljän pallon temppua ja vielä muutama temppu joitten nimeä en muista. Kannattaa kattoo mun youtube kanava koska siellä annan vinkkejä ja paljon muuta. Kanavan nimi on siis ake ykspyöräne.
      https://youtube.com/channel/UCMNqvbyK5qk2iD46p0Jm19g

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe