1. Lapsen ikä ja sukupuoli
2. Lapsen pituus ja paino
3. Tulevan syksyn ulkovaatteen koko cm maininta onko vaate nyt juuri sopiva, nafti vai reilu
4. Syysvaatteen merkki
5. Syysvaate haalari vai puku? Perusteluja.
Omat vastaukseni
1. 5v 10 kk/poika
2. 116 cm/21kg
3. 104cm. Edelleen menisi päälle ja kotona jopa kehtaisi käyttää kumppareiden kanssa mutta uusi on todellakin ostettava ihmisten ilmoille:)
4. Reima
5. Puku. Oli niin hieno kuosi. Saattaa olla että nyt ostan kuitenkin haalarin, koska on niin helppo ja nopea pukea. Toisaalta takki olisi kätevä pukea kauppaan/automatkoille.
G: Lapsen ulkovaatetuksesta!
vastatkaa kaikki!:)
1
109
Vastaukset
- hän
1. 4v tyttö
2. 110cm/ 19 kg
3. 110 ja 116 cm, jälkimmäiset reiluja
4. enpä ole katsonut sen tarkemmin, ostetaan merkkiä katsomatta, hinta/laatu/ulkonäkö riittää.
5. Molemmat. Takki/housut yhdistelmä on kätevä kun ilmat on päivällä vielä lämpimämmät, voi takin riisua ja laittaa paksumpaa paitaa, tai housut voi vaihtaa vaikka farkkuihin. Haalari käytössä päiväkodissa ja leikkikentillä, on helpompi vaate siellä ja pitää paremmin kurat ja muut pois sisävaatteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238