Missä pitää kania talvella?

Kanifani__

Olen harkinnut kahden kanin ostoa, mutta yksi perjeenjäsenistä on allerginen. Mietimme tälläistä ratkaisua. Kesäisin kani olisi ulkona aidassa ja parveekkeella suuressa tilassa, ja jos on kylmät yöt kesällä niin huoneessani sisällä. Mutta missä voisin pitää niitä talvella, koska koko talvea ne eivät voisi olla sisällä, koska perheessämme on allergiaa. Pärjäisivätkö kanit ulkovarastossa?

3

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyppymyyrä

      Kaippa kanit pärjäävät ulkovarastossa, jos niillä on ulkovarastossa..

      x tilava häkki /koppi
      x ruokaa ja vettä
      x lämmintä
      x muita tarpeellisia juttuja

      Mutta ulkovarastossa ei saa asua muita luonnoneläimiä kuten hiiriä tai lintuja.
      Ja kaneja pitäisi päivittäin käydä katsomassa.

      Kani on hyvä lemmikki, mutta jos allergiaa on ei lemmikkiä tulisi hankkia. : (

    • Eläinpölyä

      Riippuu allergisen henkilön allergian vakavuudesta, sinä vietät paljon aikaa kanien kanssa seurusteluun ja niiden hoitoon. Tuot siis mukanasi paljon eläinpölyä jolle perheenjäsenesi on altis ja hän voi saada reaktion siitä.

    • hyppymyyrä

      Jjep, olen samaa mieltä Eläinpölyn kanssa.
      SItä vaan vielä, että muistathan iltaisin ja aamuisin vaihtaa kaniesi veden, jos vesi jäätyy talvella siellä ulkovarastossa kanit eivät saa juotavaa.

      (Suosittelen ettette ota kania tai mitään muutakaan koska kunnon oloja ei kanille saa).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe