Olen harkinnut kahden kanin ostoa, mutta yksi perjeenjäsenistä on allerginen. Mietimme tälläistä ratkaisua. Kesäisin kani olisi ulkona aidassa ja parveekkeella suuressa tilassa, ja jos on kylmät yöt kesällä niin huoneessani sisällä. Mutta missä voisin pitää niitä talvella, koska koko talvea ne eivät voisi olla sisällä, koska perheessämme on allergiaa. Pärjäisivätkö kanit ulkovarastossa?
Missä pitää kania talvella?
3
95
Vastaukset
- hyppymyyrä
Kaippa kanit pärjäävät ulkovarastossa, jos niillä on ulkovarastossa..
x tilava häkki /koppi
x ruokaa ja vettä
x lämmintä
x muita tarpeellisia juttuja
Mutta ulkovarastossa ei saa asua muita luonnoneläimiä kuten hiiriä tai lintuja.
Ja kaneja pitäisi päivittäin käydä katsomassa.
Kani on hyvä lemmikki, mutta jos allergiaa on ei lemmikkiä tulisi hankkia. : ( - Eläinpölyä
Riippuu allergisen henkilön allergian vakavuudesta, sinä vietät paljon aikaa kanien kanssa seurusteluun ja niiden hoitoon. Tuot siis mukanasi paljon eläinpölyä jolle perheenjäsenesi on altis ja hän voi saada reaktion siitä.
- hyppymyyrä
Jjep, olen samaa mieltä Eläinpölyn kanssa.
SItä vaan vielä, että muistathan iltaisin ja aamuisin vaihtaa kaniesi veden, jos vesi jäätyy talvella siellä ulkovarastossa kanit eivät saa juotavaa.
(Suosittelen ettette ota kania tai mitään muutakaan koska kunnon oloja ei kanille saa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765182
- 1083569
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403446- 513044
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262758Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72289- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4101621Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91558