M: Lumia 900 lasinäytön edullinen vaihto!

miwaah90

Hei! Etsin henkilöä joka osaisi edullisesti vaihtaa lumia 900:seen näytön lasin!
Takuu ei korvaa, kun luokitellaan puhelimen huolimattomaksi käsittelyksi :D
Ja operaattorin liikkeen huolto maksais järkyttävän paljon. Olis mukava jos täältä löytyis henkilö, joka osais vaihtaa sen. Eikä ottais mitään järkyttäviä summia! :)

Please help me! :D
Yhteystiedot: Mira Koskinen, [email protected]
puh: 0453223390

10

3268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohin siis tuossa mainita että näytönlasissa on rumat säröt kun vahingossa tipahti maahan.. :/
      Huolimattomuutta tiedän, mutta virheistähän oppii! :D

      Toivottavasti nyt joku vois jeesata! :)

    • HZG

      Sinulla sentään tipahti maahan että hajosi. Minulla riitti linkin pyyhkäisy (huomaa, pyyhkäisy) että lasi murtui yläkulmasta. Onneksi ei tosin käyttöä haittaa. Huoltoliike pyyhkäisi lakaisimella tutkimatta mitään että "huolimaton käsittely" kun lasi murtunut.
      Itse en suosittele enää kellekkään Nokiaa ihan tuon todella surkean takuun vuoksi (ja tämäkin huono puoli olisi korjattavissa paremman maineen saamiseksi), vaikka puhelin itsessään on tosi näppärä. Olipa vika mikä hyvänsä, takuuhuollon firmat laittaa joko "huolimaton käsittely" tai "kosteusvaurio", ottavat kuvan sinulle "mistä mättää" ja perustelevat sillä. Terävän männänkärjen aiheuttavan paineen kestävä lasi ja silti lohkesi kosketuksella.. ilmeisesti tämä ei riitä merkiksi valmistusvirheestä lasissa.

    • taneli48

      Katso Hetihuolto Salossa. Vaihtoi tyttäreni Lumiaan näytön 209 eurolla. Sisältää postikulut. Tane Ahonen Laukaa

    • NoMoreLumia

      Kyllä on lasilla järkyttävä hinta. Max. 50e voisin maksaa. Itellä 900 lasi hajalla, mutta tolla hinnalla saan jo paljon paremman uuden puhelimen.

    • Sepäse.. Senpä takia en oo saunalahen huollossa korjauttanu tota..:D
      Maksaa ihan kivasti.. pitää jonku aikaa säästää et pääsee korjauttaa niillä sit..:)

      Sitkun on ehjä lasi niin ostettava het joku kunnon suojakalvo..:)
      Ja pitää vielä huolellisemmin puhelinta kätösissä!! :D

    • Tähtinen M.

      Itse pudotin hiekkaiseen asfalttiin ja meni säröille. kyllä hatutti, mutta oma oli vika (deletoin muistista pikakännillä..).. Vantaan Flamingossa moduulin vaihto 199e ja ystävällinen palvelu.. suosittelen 9e silikonisuojaa niin tältä välttyisi... Kyllähän Nokian takuu sentään toimii ja korjaa ilmaiseksi tyyppiviat, mitä kaikki ei tee..
      Kyllä harmitti rahanmeno, mutta on se vaan niin hyvä puhelin (Lumia 900), että kannattaa maksaa jos rahaa on.

    • Joo.jooo...

      ''Niin tältä vältyttäisiin.'' Vai niin. ei kyllä vältytty. Lopetetaanko tuo viisastelu tähän?

    • Ei ammattilainen

      Suosittelen vaihtamaan koko näytön mukaanlukien digitizerin. Se maksaa n. 80e ja joissakin huoltopaikoissa pelkän näytön korjaaminen maksaa saman verran. Ei kaikkeen ammattilaisia tarvita jos on näppärä sormistaan.

    • Ei yhtään vanha tää mun keskustelu..:D
      Nykyään en koko lumiaa enään omista edes! :)

    • s4 aktive

      Saitko sinä vaihdatettua sen Lumian lasin? Vai myitkö rikkonaisena varaosiksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe