Alkaa kohta olla Australiaan lähdön aika, ja asioiden selvittely siis meneillää. Prepaid liittymän tarvitsen ja siihen sitten 3G, että netissä voi olla. Läppäriä ei reissuun tule, joten puhelimella netissä tulee varmasti oltua suht paljon. Unlimited olisi siis oikestaan paras, jos niitä löytyy, eivätkä maksa tähtitieteellisiä summia.
Osaiskohan joku kertoa, että millanen liittymä kannattais hankkia. Jotain olen yritellyt katella, mutta ei kyllä vielä mitään varmuutta. Telstran 3G ei käsittääkseni puhelimessa kuitenkaan toimi. Kiitos jos joku pystyy vastaamaan!
PrePaid liittymistä..
rantapalloo
1
243
Vastaukset
- emilianas
hei
kannattaa käydä lukemassa tuon aussiematen kirjoitus "vinkkejä australiaan lähtijöille" sieltä itse sain oikeen hyvää tietoa ennen kuin tänne matkustin.
onnea matkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114984YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48804- 58801
- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39727Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan73726Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72714Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687