PROARGI

SYNRGY

Onko kellään kokemuksia Proargin käytöstä ja vaikutuksista? Kävin juuri moisen luontaislääkkeen "mainostilaisuudessa" ja tuntui parantavan kaikki sydäntauteihin ja verisuonistoon liittyvät ongelmat parantamalla verenkiertoa ja puhdistamalla kehoa.Nyt mietin onkohan sitä ainetta pakko ostaa, jotta ennaltaehkäisee taudit........?

18

4041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbert Höpö

      Ei ole kokemuksia koska en yleensäkään syö humpuukituotteita, tavallista perusruokaa vaan.

    • pakko ei ole ostaa

      Oon kuullu, että olis kallista.. Paljonko maksaa 1kk:n annos?

    • kävijät

      Pakettiin kuuluu myös jotain juomaa. Jauhepurkki maksaa jotain 60 e ja juoma olikohan 40e? Mutta koska homma pyörii verkostomarkkinoinnin kautta, maksusta menee jopa 35-50% markkinoijalle.......

      • antaapa olla

        Jaa se on taas tätä pyramidipeliä, joka on naamioitu tuotteiden myynniksi. Ja välikätenä on joku maallikko, jolla ei ole terveydenhuollosta mitään hajuakaan.


      • kuuseen kurkottaa

        Älä ihmeessä mene halpaan. Mainostavat aivan kuin ei vastaavia tuotteita maailmassa muita olisi.Jos aine todella auttaisi se olisi kaikkien saatavilla. Aine auttaa jokaiseen vaivaan. Näin kertovat tuotteen myyjät. Tuotteet ovat ylihinnoteltuja varsinkin ollakseen kasvisperäistä ravintolisää.


    • joku

      Ennen kuin te fiksut sanotte, että kyseessä on humpuukituote tai ettei kysyvä mene halpaan ottakaa asioista selvää! Voitte vaikka googlata "Ferid Murad" ja jos vielä haluatte tarkentaa, laittakaa perään Argi .
      Arginiinia on viimeisen 10 vuoden aikana tutkittu enenevässä määrin ja lääkärit eivät (ainakaan kaikki) voi näitä luonnontuotteita potilailleen suositella koska eivät saa niistä sitä provikkaa, minkä saavat lääkeyhtiöiden tuotteista. Ja tämän tiedän koska olen terveydenalanammattilainen ja näen tätä vääryyttä käytännössä...
      SYNRGY ei tarkoittanut tätä kyseistä tuotetta kysymystä esittäessään, mutta tästä tuotteesta voin mennä takuuseen! Jos tuotteen kehittäjälle on annettu Nobelin lääketieteen palkinto, ei voi olla ihan skeidaa. Ja kaikki verkostomarkkinoinnitkaan ei ole turhia. Niistäkin kannattaa ottaa selvää ennen kuin yleistää. Tiedän monia, jotka tekevät ihan rehellistä työtä verkostoinnin parissa, se nyt vaan sattuu olemaan tämän päivän markkinointimuoto. Toki joukossa on myös mätiä firmoja mutta kaikki eivät ole sitä.

      • takuu!

        "Jos tuotteen kehittäjälle on annettu Nobelin lääketieteen palkinto, ei voi olla ihan skeidaa."

        Kyllä se voi. Palkinto ei tainnut tulla tästä tuotteesta.

        "olen terveydenalanammattilainen"

        Juu. ihan varmasti olet.

        "Tiedän monia, jotka tekevät ihan rehellistä työtä verkostoinnin parissa"

        En epäile hetkeäkään, etteikö verkostoihin hurahtaneita löytyisi lähipiiristäsi.

        "tästä tuotteesta voin mennä takuuseen!"

        Kova lupaus. Uskallatkohan kuitenkaan panna esimerkiksi uskottavuuttasi pantiksi? Vai millaista takuuta ajattelit?


    • olenomena4

      toimii on energiaa, nukahdat helposti,juttulentää ihan eritavalla,tuntuu että jopa itsevarmuus kasvaisi emt. kokeile, osta purkki kerrallaan. veikkaan että huomaat eron normaali arkeen saman tien vaikkei mitään ongelmia arjessa olisikaan.

      • olen ihminen

        ja en ole omena olen ihminen


      • Anonyymi00018

        Pitää paikkansa. Uskokaa vain. Minulla on 14 vuoden kokemus tuotteesta ja voin vakuuttaa että tuote on erinomainen. Etteikö olisi paras mahdollinen oikein käytettynä.


    • alessana
    • körö

      kyllä on ihme aine. olen kokeillut kaikki ihmeet tuloksetta. tätä käytettäni 1kk huomasin palautuvani urheilu suorituksesta samana päivänä, ei mmuuta kuin uudelle lenkille.virtaa on kun pohjanmaan pienessä kylässä.ärsyttäviä ollaan me suomalaise kun kaikki mollataan vaikka ei ole kokemuksia kyllä meillä on paljon oppimista tässä iankaikkisessa pessimismissä hävettää.varmasti käytän niin kauan kun jalka nousee on se kiva että maailmassa on ihmisiä jotka panostavat ihmisen hyvinvointiin mutta syökää suomalaise mitä lääkäri määrää niin meette umpikujaan niin kuin koko suomen valtio on mennyt.

      • ninnukka 2

        ProArgissa on mukana sitruliinia, joten Arginiini vaikuttaa pitempään, kuin pelkästään otettuna, eikä tarvi ottaa niin useasti. Tytöllä 17-v oli anemia ja rauta aiheuttaa vatsaoireita, synergyn tuotteilla henoklobiini nousi muutamassa kukaudessa niin että ensin kun mitattiin oli 98 ja viime viikolla 130, sairaanhoitajakin sanoi että jatkakaa vielä tällä, kun kerran auttaa. Myös hiusten lähtö, joka johtui anemiasta loppui. Virtaa on tosiaan tuonut itsellekkin. Meidän perheessä käytössä ja hyväksi havaittu.


      • Anemia
        ninnukka 2 kirjoitti:

        ProArgissa on mukana sitruliinia, joten Arginiini vaikuttaa pitempään, kuin pelkästään otettuna, eikä tarvi ottaa niin useasti. Tytöllä 17-v oli anemia ja rauta aiheuttaa vatsaoireita, synergyn tuotteilla henoklobiini nousi muutamassa kukaudessa niin että ensin kun mitattiin oli 98 ja viime viikolla 130, sairaanhoitajakin sanoi että jatkakaa vielä tällä, kun kerran auttaa. Myös hiusten lähtö, joka johtui anemiasta loppui. Virtaa on tosiaan tuonut itsellekkin. Meidän perheessä käytössä ja hyväksi havaittu.

        Mistä tytön anemia johtui? Entä miten sitä hoidetaan?


      • martsu46 1

        liian yksittäistä tuotetta pitkään käytettynä , voi kääntyä toisinpäin !
        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että 25 v söin kaikenlaisia tuotteita, joita mainostettiin jne... 50 v, olin sisäisesti tutiseva mummu... Nitrot taskussa, oli katarria! Suomeen tuli tuotesarja, joka on kokonaiscaltaisesti sarja, joka lisää ruoasta puuttuvat tärkeät osat päivittäiseen tarpeeseen... Nyt olen käyttänyt niitä 17 vuotta , ruoan lisäksi ja lääkärit ihmetteli mm. sydän filmiäni, ei ollut nähnyt niin hyvää aikoihin...vaikka minulla oli jo rytmihäiriöt 35v , ja olen nyt 68 v, ei ole ollut oireita enää 18 vuoteen, ei katarria ... Olen aina syönyt ja laittanut itse ruoat, en valmisruokia ...mutta totesin, että ruoka on paras lääke ja siihen lisänä oikeassa suhteessa olevat ,( kuin ruosta , pitää saada , jos suolisto on ok ?) ravintolisät, voi saada vielä vanhempanakin itsensä kuntoon!
        Ihmiset ihmettelevät, kun kuulevat ikäni, sillä luulevat minua vasta alle 60v ulkonäön perusteella...


      • martsu 1
        martsu46 1 kirjoitti:

        liian yksittäistä tuotetta pitkään käytettynä , voi kääntyä toisinpäin !
        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että 25 v söin kaikenlaisia tuotteita, joita mainostettiin jne... 50 v, olin sisäisesti tutiseva mummu... Nitrot taskussa, oli katarria! Suomeen tuli tuotesarja, joka on kokonaiscaltaisesti sarja, joka lisää ruoasta puuttuvat tärkeät osat päivittäiseen tarpeeseen... Nyt olen käyttänyt niitä 17 vuotta , ruoan lisäksi ja lääkärit ihmetteli mm. sydän filmiäni, ei ollut nähnyt niin hyvää aikoihin...vaikka minulla oli jo rytmihäiriöt 35v , ja olen nyt 68 v, ei ole ollut oireita enää 18 vuoteen, ei katarria ... Olen aina syönyt ja laittanut itse ruoat, en valmisruokia ...mutta totesin, että ruoka on paras lääke ja siihen lisänä oikeassa suhteessa olevat ,( kuin ruosta , pitää saada , jos suolisto on ok ?) ravintolisät, voi saada vielä vanhempanakin itsensä kuntoon!
        Ihmiset ihmettelevät, kun kuulevat ikäni, sillä luulevat minua vasta alle 60v ulkonäön perusteella...

        PS, en usko tuohon synergyyn... on minullekin kaupattu, nutta olen opiskellut ja tutkinut ravintoa, mitä ihmisen pitää saada ruoasta päivittäin ja vielä keskenään oikeassa suhteessa, joten yksittäisten aineiden saanti voi auttaa alussa, mutta pidemmän päälle se saattaakin aiheuttaa puutosta toisesta ravinteesta

        Yksittäinen vitamiini tai ravinne voi syödä jonkun toisen tärkeän ravinto vitamiinin elimistöstä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe