PROARGI

SYNRGY

Onko kellään kokemuksia Proargin käytöstä ja vaikutuksista? Kävin juuri moisen luontaislääkkeen "mainostilaisuudessa" ja tuntui parantavan kaikki sydäntauteihin ja verisuonistoon liittyvät ongelmat parantamalla verenkiertoa ja puhdistamalla kehoa.Nyt mietin onkohan sitä ainetta pakko ostaa, jotta ennaltaehkäisee taudit........?

17

2984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbert Höpö

      Ei ole kokemuksia koska en yleensäkään syö humpuukituotteita, tavallista perusruokaa vaan.

    • pakko ei ole ostaa

      Oon kuullu, että olis kallista.. Paljonko maksaa 1kk:n annos?

    • kävijät

      Pakettiin kuuluu myös jotain juomaa. Jauhepurkki maksaa jotain 60 e ja juoma olikohan 40e? Mutta koska homma pyörii verkostomarkkinoinnin kautta, maksusta menee jopa 35-50% markkinoijalle.......

      • antaapa olla

        Jaa se on taas tätä pyramidipeliä, joka on naamioitu tuotteiden myynniksi. Ja välikätenä on joku maallikko, jolla ei ole terveydenhuollosta mitään hajuakaan.


      • kuuseen kurkottaa

        Älä ihmeessä mene halpaan. Mainostavat aivan kuin ei vastaavia tuotteita maailmassa muita olisi.Jos aine todella auttaisi se olisi kaikkien saatavilla. Aine auttaa jokaiseen vaivaan. Näin kertovat tuotteen myyjät. Tuotteet ovat ylihinnoteltuja varsinkin ollakseen kasvisperäistä ravintolisää.


    • joku

      Ennen kuin te fiksut sanotte, että kyseessä on humpuukituote tai ettei kysyvä mene halpaan ottakaa asioista selvää! Voitte vaikka googlata "Ferid Murad" ja jos vielä haluatte tarkentaa, laittakaa perään Argi .
      Arginiinia on viimeisen 10 vuoden aikana tutkittu enenevässä määrin ja lääkärit eivät (ainakaan kaikki) voi näitä luonnontuotteita potilailleen suositella koska eivät saa niistä sitä provikkaa, minkä saavat lääkeyhtiöiden tuotteista. Ja tämän tiedän koska olen terveydenalanammattilainen ja näen tätä vääryyttä käytännössä...
      SYNRGY ei tarkoittanut tätä kyseistä tuotetta kysymystä esittäessään, mutta tästä tuotteesta voin mennä takuuseen! Jos tuotteen kehittäjälle on annettu Nobelin lääketieteen palkinto, ei voi olla ihan skeidaa. Ja kaikki verkostomarkkinoinnitkaan ei ole turhia. Niistäkin kannattaa ottaa selvää ennen kuin yleistää. Tiedän monia, jotka tekevät ihan rehellistä työtä verkostoinnin parissa, se nyt vaan sattuu olemaan tämän päivän markkinointimuoto. Toki joukossa on myös mätiä firmoja mutta kaikki eivät ole sitä.

      • takuu!

        "Jos tuotteen kehittäjälle on annettu Nobelin lääketieteen palkinto, ei voi olla ihan skeidaa."

        Kyllä se voi. Palkinto ei tainnut tulla tästä tuotteesta.

        "olen terveydenalanammattilainen"

        Juu. ihan varmasti olet.

        "Tiedän monia, jotka tekevät ihan rehellistä työtä verkostoinnin parissa"

        En epäile hetkeäkään, etteikö verkostoihin hurahtaneita löytyisi lähipiiristäsi.

        "tästä tuotteesta voin mennä takuuseen!"

        Kova lupaus. Uskallatkohan kuitenkaan panna esimerkiksi uskottavuuttasi pantiksi? Vai millaista takuuta ajattelit?


    • olenomena4

      toimii on energiaa, nukahdat helposti,juttulentää ihan eritavalla,tuntuu että jopa itsevarmuus kasvaisi emt. kokeile, osta purkki kerrallaan. veikkaan että huomaat eron normaali arkeen saman tien vaikkei mitään ongelmia arjessa olisikaan.

      • olen ihminen

        ja en ole omena olen ihminen


    • alessana
    • körö

      kyllä on ihme aine. olen kokeillut kaikki ihmeet tuloksetta. tätä käytettäni 1kk huomasin palautuvani urheilu suorituksesta samana päivänä, ei mmuuta kuin uudelle lenkille.virtaa on kun pohjanmaan pienessä kylässä.ärsyttäviä ollaan me suomalaise kun kaikki mollataan vaikka ei ole kokemuksia kyllä meillä on paljon oppimista tässä iankaikkisessa pessimismissä hävettää.varmasti käytän niin kauan kun jalka nousee on se kiva että maailmassa on ihmisiä jotka panostavat ihmisen hyvinvointiin mutta syökää suomalaise mitä lääkäri määrää niin meette umpikujaan niin kuin koko suomen valtio on mennyt.

      • ninnukka 2

        ProArgissa on mukana sitruliinia, joten Arginiini vaikuttaa pitempään, kuin pelkästään otettuna, eikä tarvi ottaa niin useasti. Tytöllä 17-v oli anemia ja rauta aiheuttaa vatsaoireita, synergyn tuotteilla henoklobiini nousi muutamassa kukaudessa niin että ensin kun mitattiin oli 98 ja viime viikolla 130, sairaanhoitajakin sanoi että jatkakaa vielä tällä, kun kerran auttaa. Myös hiusten lähtö, joka johtui anemiasta loppui. Virtaa on tosiaan tuonut itsellekkin. Meidän perheessä käytössä ja hyväksi havaittu.


      • Anemia
        ninnukka 2 kirjoitti:

        ProArgissa on mukana sitruliinia, joten Arginiini vaikuttaa pitempään, kuin pelkästään otettuna, eikä tarvi ottaa niin useasti. Tytöllä 17-v oli anemia ja rauta aiheuttaa vatsaoireita, synergyn tuotteilla henoklobiini nousi muutamassa kukaudessa niin että ensin kun mitattiin oli 98 ja viime viikolla 130, sairaanhoitajakin sanoi että jatkakaa vielä tällä, kun kerran auttaa. Myös hiusten lähtö, joka johtui anemiasta loppui. Virtaa on tosiaan tuonut itsellekkin. Meidän perheessä käytössä ja hyväksi havaittu.

        Mistä tytön anemia johtui? Entä miten sitä hoidetaan?


      • martsu46 1

        liian yksittäistä tuotetta pitkään käytettynä , voi kääntyä toisinpäin !
        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että 25 v söin kaikenlaisia tuotteita, joita mainostettiin jne... 50 v, olin sisäisesti tutiseva mummu... Nitrot taskussa, oli katarria! Suomeen tuli tuotesarja, joka on kokonaiscaltaisesti sarja, joka lisää ruoasta puuttuvat tärkeät osat päivittäiseen tarpeeseen... Nyt olen käyttänyt niitä 17 vuotta , ruoan lisäksi ja lääkärit ihmetteli mm. sydän filmiäni, ei ollut nähnyt niin hyvää aikoihin...vaikka minulla oli jo rytmihäiriöt 35v , ja olen nyt 68 v, ei ole ollut oireita enää 18 vuoteen, ei katarria ... Olen aina syönyt ja laittanut itse ruoat, en valmisruokia ...mutta totesin, että ruoka on paras lääke ja siihen lisänä oikeassa suhteessa olevat ,( kuin ruosta , pitää saada , jos suolisto on ok ?) ravintolisät, voi saada vielä vanhempanakin itsensä kuntoon!
        Ihmiset ihmettelevät, kun kuulevat ikäni, sillä luulevat minua vasta alle 60v ulkonäön perusteella...


      • martsu 1
        martsu46 1 kirjoitti:

        liian yksittäistä tuotetta pitkään käytettynä , voi kääntyä toisinpäin !
        Omasta kokemuksestani voin kertoa, että 25 v söin kaikenlaisia tuotteita, joita mainostettiin jne... 50 v, olin sisäisesti tutiseva mummu... Nitrot taskussa, oli katarria! Suomeen tuli tuotesarja, joka on kokonaiscaltaisesti sarja, joka lisää ruoasta puuttuvat tärkeät osat päivittäiseen tarpeeseen... Nyt olen käyttänyt niitä 17 vuotta , ruoan lisäksi ja lääkärit ihmetteli mm. sydän filmiäni, ei ollut nähnyt niin hyvää aikoihin...vaikka minulla oli jo rytmihäiriöt 35v , ja olen nyt 68 v, ei ole ollut oireita enää 18 vuoteen, ei katarria ... Olen aina syönyt ja laittanut itse ruoat, en valmisruokia ...mutta totesin, että ruoka on paras lääke ja siihen lisänä oikeassa suhteessa olevat ,( kuin ruosta , pitää saada , jos suolisto on ok ?) ravintolisät, voi saada vielä vanhempanakin itsensä kuntoon!
        Ihmiset ihmettelevät, kun kuulevat ikäni, sillä luulevat minua vasta alle 60v ulkonäön perusteella...

        PS, en usko tuohon synergyyn... on minullekin kaupattu, nutta olen opiskellut ja tutkinut ravintoa, mitä ihmisen pitää saada ruoasta päivittäin ja vielä keskenään oikeassa suhteessa, joten yksittäisten aineiden saanti voi auttaa alussa, mutta pidemmän päälle se saattaakin aiheuttaa puutosta toisesta ravinteesta

        Yksittäinen vitamiini tai ravinne voi syödä jonkun toisen tärkeän ravinto vitamiinin elimistöstä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe