Hyvä keskitason hotelli Delhistä?

11anii11

Lokakuussa menossa Delhiin, ja hotellin valinta on _vaikeaa_. En ole ennen käynyt Intiassa, ja hotellien taso epäilyttää.

Tavoite on löytää noin 3 tähden hotelli, joka olisi sen verran edullinen, että sen raaskii ottaa reiluksi viikoksi, vaikka jokaista yötä en ehkä vietäkään Delhissä. 500 euroa on mielestäni maksimihinta viikosta.

Ei tarvi olla kummoinen, kunhan on suht siisti ja sijainti hyvä.

Olen katsellut sillä silmällä Hotel Broadwayta ja Grand Godwinia. Onko kokemuksia noista tai muita vinkkejä?

5

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun suosikkini

      on Hotel Kingston Park Karol Bahgissa. Uusi, erittäin siisti etelä-intialaisten omistama hotelli. Oma pieni ravintola alakerrassa, mutta tarjoilevat myös huoneisiin. Huoneet hyvn varustellut, ja ilmainen nettiyhteys. Metropysäkki ihan lähellä, joten hyvät yhteydet keskustaan.

      Toinen hyvä hotelli Karol Baghissa on Apra Inn. Se on enempi Karol Baghin ostosalueen keskellä, mutta kuitenkin rauhallisella sivukadulla.. Vähän vanhempi hotelli, mutta hiljattain täysin remontoitu omistajanvaihdoksen myötä. Varaus sinne ensi viikolla kahdelle hengelle, Rs 1300/yö.

      • Vielä pari

        hyvää tuohon listalleni:

        Hotel Sun Star Heritage, Karol Baghissa tämäkin. Samalla omistajalla on 3 hotellia
        Karol Baghissa, yksi kalliimpi, tämä ja yksi halvempi. Sun Star Heritage on hintatasoltaan keskitasoa, samaa hintaluokkaa kuin Kingston Park ja Apra Inn. Siisti hotelli, ystävällinen ja avualias henkilökunta.

        Haus Kaasin alueelta löytyy kokemusta Hotel Rajhanista. Vähän vanhempi hotelli funkkismausteilla. Yläkerrosten huoneista hyvät näköalat. Jostain syystä kuitenkin tuntui, että henkilökunnan kanssa koko ajan tahtoi tökkiä.

        On tullut Delhissä vietettyä hotelliyö jos toinenkin viimeisen 12 vuoden aikana kun tulee siellä käytyä vähintään 2 kertaa vuodessa. Sellaisia paikkoja joita EN suosittelisi ovat Hotel Ajanta. Kovasti silmäänpissimisen makua lähes koko ajan. En myöskään ihan ensimmäisenä valitsisi hotellia reppureissaajien suosimalta Pahar Ganjin alueelta. Sielläkin olen kyllä kerran yöpynyt, mutta sanotaan nyt niin, että kerta kyllä riitti. Ainoa hyvä puoli on se, että rautatieasema on aivan siinä kivenheiton päässä.

        Sellainen hytinä on, että Broadwayssäkin olen joskus yöpynyt, mutta koska se ei ole sen kummemmin jäänyt mieleen, niin ei ilmeisesti ole tehnyt vaikutusta suuntaan eikä toiseen.

        Mutta valitset sitten minkä hotellin hyvänsä, niin pyydä aina ensin päästä katsomaan huonetta. Samalla rahalla ihan samassa hotellissakin voi olla tarjolla kovinkin eri tasoista majoitusta. Jos huoneessa on jotain vikaa, esim. ilmastointi ei toimi tai on kovin äänekäs, suihku ruiskii vettä pitkin seiniä eikä suihkussa olijan päälle, älä epäröi valittaa. Sinut joko siirretään toiseen huoneeseen, tai jos vika on helposti korjattavissa, se hoidetaan nopeasti kuntoon. Delhissä hotellien keskinäinen kilpailu on kovaa, joten hotellivieraista pyritään pitämään hyvää huolta. Niin ja muista tinkiä huoneenhinnasta!


      • Oops...
        Vielä pari kirjoitti:

        hyvää tuohon listalleni:

        Hotel Sun Star Heritage, Karol Baghissa tämäkin. Samalla omistajalla on 3 hotellia
        Karol Baghissa, yksi kalliimpi, tämä ja yksi halvempi. Sun Star Heritage on hintatasoltaan keskitasoa, samaa hintaluokkaa kuin Kingston Park ja Apra Inn. Siisti hotelli, ystävällinen ja avualias henkilökunta.

        Haus Kaasin alueelta löytyy kokemusta Hotel Rajhanista. Vähän vanhempi hotelli funkkismausteilla. Yläkerrosten huoneista hyvät näköalat. Jostain syystä kuitenkin tuntui, että henkilökunnan kanssa koko ajan tahtoi tökkiä.

        On tullut Delhissä vietettyä hotelliyö jos toinenkin viimeisen 12 vuoden aikana kun tulee siellä käytyä vähintään 2 kertaa vuodessa. Sellaisia paikkoja joita EN suosittelisi ovat Hotel Ajanta. Kovasti silmäänpissimisen makua lähes koko ajan. En myöskään ihan ensimmäisenä valitsisi hotellia reppureissaajien suosimalta Pahar Ganjin alueelta. Sielläkin olen kyllä kerran yöpynyt, mutta sanotaan nyt niin, että kerta kyllä riitti. Ainoa hyvä puoli on se, että rautatieasema on aivan siinä kivenheiton päässä.

        Sellainen hytinä on, että Broadwayssäkin olen joskus yöpynyt, mutta koska se ei ole sen kummemmin jäänyt mieleen, niin ei ilmeisesti ole tehnyt vaikutusta suuntaan eikä toiseen.

        Mutta valitset sitten minkä hotellin hyvänsä, niin pyydä aina ensin päästä katsomaan huonetta. Samalla rahalla ihan samassa hotellissakin voi olla tarjolla kovinkin eri tasoista majoitusta. Jos huoneessa on jotain vikaa, esim. ilmastointi ei toimi tai on kovin äänekäs, suihku ruiskii vettä pitkin seiniä eikä suihkussa olijan päälle, älä epäröi valittaa. Sinut joko siirretään toiseen huoneeseen, tai jos vika on helposti korjattavissa, se hoidetaan nopeasti kuntoon. Delhissä hotellien keskinäinen kilpailu on kovaa, joten hotellivieraista pyritään pitämään hyvää huolta. Niin ja muista tinkiä huoneenhinnasta!

        'Sellaisia paikkoja joita EN suosittelisi ovat Hotel Ajanta' ja piti jatkaa Hotel Rak International. Rak Internationalissa asuin joko 3. tai 4.krs:ssa, seinän takana hotellin keittiö. Keittiöstä olin ilmeisesti saanut huonekaverikseni hiirulaisen. En minä hiiriä pelkää, mutta kieltämättä ei ollut ihan kamalan miellyttävää herätä yöllä siihen kun hiiri vilistää naaman yli.

        Lisäksi sain tuolta reissulta kotiinviemisiksi shigellan. Tietystikään en voi vannoa, että tartunta olisi peräisin Rak Internationalin keittiöstä, mutta eihän se ihan poissuljettu mahdollisuuskaan ole.


      • delhibelly
        Oops... kirjoitti:

        'Sellaisia paikkoja joita EN suosittelisi ovat Hotel Ajanta' ja piti jatkaa Hotel Rak International. Rak Internationalissa asuin joko 3. tai 4.krs:ssa, seinän takana hotellin keittiö. Keittiöstä olin ilmeisesti saanut huonekaverikseni hiirulaisen. En minä hiiriä pelkää, mutta kieltämättä ei ollut ihan kamalan miellyttävää herätä yöllä siihen kun hiiri vilistää naaman yli.

        Lisäksi sain tuolta reissulta kotiinviemisiksi shigellan. Tietystikään en voi vannoa, että tartunta olisi peräisin Rak Internationalin keittiöstä, mutta eihän se ihan poissuljettu mahdollisuuskaan ole.

        Samoja kokemuksia minullakin. Todennäköisesti tautimme tuli Rakista, olen mennyt vilkaisemaan ko. keittiöön sisälle... Virhe.


      • Paha virhe!
        delhibelly kirjoitti:

        Samoja kokemuksia minullakin. Todennäköisesti tautimme tuli Rakista, olen mennyt vilkaisemaan ko. keittiöön sisälle... Virhe.

        Intialaisen ravintolan keittiöön ei paljon kannata vilkuilla:) Säilytysolosuhteet ovat pahimmillaan suorastaan kuvottavat.

        Sen sijaan intialaisessa kodissa keittiö on todella siisti - tai ainakin niissä kodeissa on ollut, joissa olen itse vieraillut. Eikä tämä ole varallisuudesta kiinni. Suurin ongelma koskee yleensä kylmäsäilytystä, tai oikeastaan sen puuttumista. Vaikka olisikin varaa jääkaappiin, niin toistuvat sähkökatkot pitävät huolta siitä, että esim. lihojen säilytys on lähes mahdotonta.

        Vielä hotelleista sen verran, että monissa paikoissa respa on laitettu todella vimpan päälle, puunattu ja puleerattu. Se ei kuitenkaan takaa sitä, että huoneet olisivat samaa tasoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe