Syöpäuneni

Näin unta joka oli koskettava, vaikka kyseessä oli uni kerron sen teille.

Olin lääkärin vastaanottohuoneessa ja hän sanoi että toimenpiteistä tulee erillinen lausunto kotiin.
Kotiin tuli isokirje avasin sen ja siellä oli useita reseptejä, ja suora lähete paksusuolenpoistoon, sekä siitä erillinen hoitoohje kuinka sitä avannerupea hoidan 3 viikkoa.
Yritin saada selkeää vastausta miksi pitää poistaa koko suoleni? oloni oli unessa kuin olisin teuraalle menossa.
Vastausta ei tullut vaan antauduin toimeenpiteeseen, tulin kotiin vatsasssa se pussi ja siinä oli iho esillä ( en ole koskaan aikaisemmin sellaista nähnyt )
Oloni oli kamala, sanoin unessa että tämänkö haisevan pussin sitten kuljen lopunelämää? mutta niin se vain oli siinä oli totta.
Ennenkaikkea siinä unessa ahdisti se että potilaalle annettiin vastuu sen leikkauksen jälkihoidosta ja se henkiseen tuskaan en saanut lohtua.
Puhdistin sitä umpeutuvaa rupea antiseptisellä ruiskulla ja siitä se parani, mutta sisin soti sitä pussia vastaan.
Lopulta siinä unessa juoksin se pussi mahassa, ja se ei haitannut todellakaan minua yhtään. Istuin jopa lentokoneessa helpottuneena kun muut juoksi ripuloimaan vessaan ja minulla oli pussi piilossa.
Heräsin ja tunnustelin onko minulla suoli vielä, huh se oli vain unta.
Mutta minä kävin todella siinä unessa sen kaiken tuntemuksen läpi, mitä vaan voi käydä. Itkin ja surin siinä unessa.
En tiedä miksi näin tälläisen unen, halusin nyt vaan kertoa sen että mä elin vahvasti sen avannepusiin unessa.
Nukahdin yöllä levollisesti vailla mitään sairauden ajatuksia.

2

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuluuko nämä unet toipumisvaiheeseen?

• kohduton

On normaalia. Jokainen syöpäpotilas on yksilöllinen. Kävithän rankkaa hoitovaihetta kun sairastuit vielä bakteeritulehdukseen, jota oli erittäin vaikea hoitaa.
      Eilen minäkin näin outoa unta, siivosin vaikeasti poistettavaa kynttilä-ainetta erään firman pöydästä ja lattiasta, minut komennettiin eri paikkaan mitä oli alunperin sovittu.
      Tulkitsen näkemäni unen perusteella, että joudun hoitamaan lähiaikana vaikeita asioita ja olen nyt varautunut mahdollisiin vaikeuksiin.
      Toivottavasti pääset tulkitsemaan oman unesi perusteella, missä vaiheessa elämäsi on menossa. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2610
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2233
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2052
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1916
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1648
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1182
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1169
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1030
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1015
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      982
    Aihe