Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Syöpäuneni

Näin unta joka oli koskettava, vaikka kyseessä oli uni kerron sen teille.

Olin lääkärin vastaanottohuoneessa ja hän sanoi että toimenpiteistä tulee erillinen lausunto kotiin.
Kotiin tuli isokirje avasin sen ja siellä oli useita reseptejä, ja suora lähete paksusuolenpoistoon, sekä siitä erillinen hoitoohje kuinka sitä avannerupea hoidan 3 viikkoa.
Yritin saada selkeää vastausta miksi pitää poistaa koko suoleni? oloni oli unessa kuin olisin teuraalle menossa.
Vastausta ei tullut vaan antauduin toimeenpiteeseen, tulin kotiin vatsasssa se pussi ja siinä oli iho esillä ( en ole koskaan aikaisemmin sellaista nähnyt )
Oloni oli kamala, sanoin unessa että tämänkö haisevan pussin sitten kuljen lopunelämää? mutta niin se vain oli siinä oli totta.
Ennenkaikkea siinä unessa ahdisti se että potilaalle annettiin vastuu sen leikkauksen jälkihoidosta ja se henkiseen tuskaan en saanut lohtua.
Puhdistin sitä umpeutuvaa rupea antiseptisellä ruiskulla ja siitä se parani, mutta sisin soti sitä pussia vastaan.
Lopulta siinä unessa juoksin se pussi mahassa, ja se ei haitannut todellakaan minua yhtään. Istuin jopa lentokoneessa helpottuneena kun muut juoksi ripuloimaan vessaan ja minulla oli pussi piilossa.
Heräsin ja tunnustelin onko minulla suoli vielä, huh se oli vain unta.
Mutta minä kävin todella siinä unessa sen kaiken tuntemuksen läpi, mitä vaan voi käydä. Itkin ja surin siinä unessa.
En tiedä miksi näin tälläisen unen, halusin nyt vaan kertoa sen että mä elin vahvasti sen avannepusiin unessa.
Nukahdin yöllä levollisesti vailla mitään sairauden ajatuksia.

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuluuko nämä unet toipumisvaiheeseen?

    • kohduton

      On normaalia. Jokainen syöpäpotilas on yksilöllinen. Kävithän rankkaa hoitovaihetta kun sairastuit vielä bakteeritulehdukseen, jota oli erittäin vaikea hoitaa.
      Eilen minäkin näin outoa unta, siivosin vaikeasti poistettavaa kynttilä-ainetta erään firman pöydästä ja lattiasta, minut komennettiin eri paikkaan mitä oli alunperin sovittu.
      Tulkitsen näkemäni unen perusteella, että joudun hoitamaan lähiaikana vaikeita asioita ja olen nyt varautunut mahdollisiin vaikeuksiin.
      Toivottavasti pääset tulkitsemaan oman unesi perusteella, missä vaiheessa elämäsi on menossa. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe