Tietokone

Poika keskisuomesta

Noniin eli tämmönen ongelma:

Tarvitsen 200€ alle kuukaudessa jotta saan uuden läppärin mikä on alennuksessa vain tämän kuukauden. Olen 14.v ja viikkoraha on 5€. Jos joku haluaa lahjoittaa mitä tuskin tapahtuu niin paypal on [email protected] jos niitä ideoita olisi mahdollista tulla nopeasti niin olisin tyytyväinen

8

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiän aikapaljo kone

      sinuna en ostais tota konetta koska sillä ei tee yhtään mitään.... säästä ja osta n1000e tietokone.

      • 5573442059173

        Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.

        Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa.


      • reilu20konettaRETU
        5573442059173 kirjoitti:

        Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.

        Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa.

        oon koonu tän mun omankoneen ja tää on todenäkösesti parempi kun sun kone. mulla on semmone 20 tietokonetta tällähetkellä osan olen saanut imaseksi ja ihan hyvin toimii. luulen että sinä et tiedä tietokoneista yhtäänmitään joten voit pitää sen pääsi kiinni. ja aloittajalle vinkiksi kannattaa kysyä AFTERDAWN:nin palstoilta mikä olisi hyvä koen, kannattaa myös itse perehtyä aiheeseen jos kiinostaa.


      • -_-_-_-_-
        5573442059173 kirjoitti:

        Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.

        Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa.

        kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-


      • -_-_-_-_- kirjoitti:

        kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-

        Eipä maksa. Niitä löytää esim. kaatopaikoilta ja jos esimerkiksi sairaalassa uusitaan koneita, niitä on roskalavalla


      • et tiedä koneista
        -_-_-_-_- kirjoitti:

        kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-

        Mulla on 87e näytönohjain ja se pyörittää raskaitakin pelejä hyvin, kuten GTA IV 1920x1080 resoluutiolla ja HIGH. Höpö höpö sulle siis.


      • -_-_-_-_- kirjoitti:

        kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-

        Ei näytönohjaimella mitään tee. Pelejä ehkä pelaa, mutta niitä voi pelata konsolillakin, jos on aivan pakko.. Kunnon prosessori ja nopeat keskusmuistit on se mitä koneessa tarvitaan.


    • myös säästävä

      mene kysymään prismasta tms kaupasta, tarvitsevatko inventaariossa apulaista,
      kerää hulluna pulloja, kysy vanhemmilta lisätöitä esim. autotallin siivous, myy turhaa tavaraa huuto.netissä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe