Noniin eli tämmönen ongelma:
Tarvitsen 200€ alle kuukaudessa jotta saan uuden läppärin mikä on alennuksessa vain tämän kuukauden. Olen 14.v ja viikkoraha on 5€. Jos joku haluaa lahjoittaa mitä tuskin tapahtuu niin paypal on [email protected] jos niitä ideoita olisi mahdollista tulla nopeasti niin olisin tyytyväinen
Tietokone
8
293
Vastaukset
- tiiän aikapaljo kone
sinuna en ostais tota konetta koska sillä ei tee yhtään mitään.... säästä ja osta n1000e tietokone.
- 5573442059173
Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.
Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa. - reilu20konettaRETU
5573442059173 kirjoitti:
Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.
Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa.oon koonu tän mun omankoneen ja tää on todenäkösesti parempi kun sun kone. mulla on semmone 20 tietokonetta tällähetkellä osan olen saanut imaseksi ja ihan hyvin toimii. luulen että sinä et tiedä tietokoneista yhtäänmitään joten voit pitää sen pääsi kiinni. ja aloittajalle vinkiksi kannattaa kysyä AFTERDAWN:nin palstoilta mikä olisi hyvä koen, kannattaa myös itse perehtyä aiheeseen jos kiinostaa.
- -_-_-_-_-
5573442059173 kirjoitti:
Onko tämäkin pentu tosissaan? Hinnalla ei ole MITÄÄN vitun väliä. Roskiskoneistakin saa kasattua ihan hyvän pelikoneenkin, joka on viisi kertaa parempi kuin paska jonka edessä tälläkin hetkellä istut.
Ja aloittaja voisi laittaa, että millaisen koneen aikoo ostaa.kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-
-_-_-_-_- kirjoitti:
kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-
Eipä maksa. Niitä löytää esim. kaatopaikoilta ja jos esimerkiksi sairaalassa uusitaan koneita, niitä on roskalavalla
- et tiedä koneista
-_-_-_-_- kirjoitti:
kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-
Mulla on 87e näytönohjain ja se pyörittää raskaitakin pelejä hyvin, kuten GTA IV 1920x1080 resoluutiolla ja HIGH. Höpö höpö sulle siis.
-_-_-_-_- kirjoitti:
kunnolinen peli näytönohjain mksaa 300e-_-
Ei näytönohjaimella mitään tee. Pelejä ehkä pelaa, mutta niitä voi pelata konsolillakin, jos on aivan pakko.. Kunnon prosessori ja nopeat keskusmuistit on se mitä koneessa tarvitaan.
- myös säästävä
mene kysymään prismasta tms kaupasta, tarvitsevatko inventaariossa apulaista,
kerää hulluna pulloja, kysy vanhemmilta lisätöitä esim. autotallin siivous, myy turhaa tavaraa huuto.netissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429