Primera/1.8/-05 kun leimasta meni läpi mutta vikana olisi se kun ajaa esim.pieniin kuoppiin kolaus kuuluu etupäästä kummaltakin puolelta niinkuin iskarit löis pohjaan ja kun rattia kääntelee mutkissa niin semmonen urina kuuluu kummaltakin puolelta, myös,epäilin kun leimaan vein että etutukivarren pallonivelet olis mennyt mutta ei ollutkaan vika siellä,eihän se paljon haittaa mutta kummiskin vois kuntoon laittaa JOS tietäis missä on vika,onko teillä ollut samanlaisia vikoja nisukassa?Ja paljonko korjaus maksaa tommoselle rempalle?T:Kyselevä Tuomas.
Mikähän?
Olis vikana?
4
201
Vastaukset
- primerius
saattaapi olla että "koiranluut" on finaalissa.Itsellä piti ainakin kuopissa urinaa ja kurinaa....helppo vaihtaa itse ja osat tais olla jotain vajaat parikymppii yhteensä.
- pp1122
voiko kysyä paljonko oli kilometrejä takana kuin noi vaihdettiin? ainoastaan edestä?
- primerius
joo,edestä molemmin puolin,oliskohan ollu jotain 180000 ajettu,nyt jotain 205000 ajettu ja eilen meni starttimoottori vaihtoon ; )Mulla 1.6 ja vm 2002....
- Primera Man
Vetonivelet menossa tai raidetangon pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889