TUTKI JA TUTUSTU
http://www.ss.lv/lv/real-estate/
LOMA-ASUNTO LATVIASTA ???
2
148
Vastaukset
- vidzeme
ESIM POHJOIS-LATVIASTA SAA EDULLISESTI NYT KIVAN APARTMENTOKSEN
- hinnoista
Asuntojen neliöhinnat ovat Tallinnassa nousseet vuodessa 9,4 prosenttia. Keskimäärin asuinneliöstä maksettiin tammikuussa 1 135 euroa. Nousua joulukuusta oli 0,2 prosenttia.
Asuntokauppoja tehtiin alkaneen vuoden tammikuussa 11 prosenttia enemmän kuin tammikuussa 2012.
Tallinnan neliöhinnat ovat kiinteistövälitysyhtiö Ober Hausin mukaan edelleen 33,5 prosenttia vuoden 2007 huipun alapuolella.
Latvian pääkaupungissa Riiassa asuinneliö maksoi tammikuussa keskimäärin 989 euroa. Nousua viime vuoden tammikuusta oli kaksi prosenttia.
Riiassa asunnot maksavat edelleen 57,4 prosenttia vähemmän kuin vuoden 2007 huipussa.
Kolmesta Baltian maasta Liettuan pääkaupungissa Vilnassa asunnot halpenivat vuodessa 1,3 prosenttia. Keskimääräinen neliöhinta oli tammikuussa 1 185 euroa.
Vilnassa asuntojen hintataso on edelleen 40,3 prosenttia huippunsa alapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882