Täällä olis yksi tavis Helsingistä... Omia lapsia ei tule, joten en tuotakaan pääse kokemaan. Mutta jos nyt löytyisi joku jolla tulee ylimääräistä maitoa, niin voisin kyllä käydä tutustumassa siihen miten homma toimii. Suhkutisseistä super-bonukset. Katotaan homma niin että kaikki on tyytyväisiä.
terveisin:
milkboy @ object mail.com (poista osoitteesta välilyönnit)
Rintaruokintaa Helsingissä?
7
260
Vastaukset
- MilkBoyHki
Bump, edelleen on voimassa tämä ilmoitus.
- MilkBoyHki
Oikeasti? Ei tää nyt niin paha juttu ole.
- ikHyoBkliM
Mieti nyt vähän? Äiti, jolla on pieni lapsi, päästäisi elämäänsä tai edes tilapäisesti lähelleen jonkun netti-pervon? Ei tule tapahtumaan.
- MilkBoyHki
ikHyoBkliM kirjoitti:
Mieti nyt vähän? Äiti, jolla on pieni lapsi, päästäisi elämäänsä tai edes tilapäisesti lähelleen jonkun netti-pervon? Ei tule tapahtumaan.
Kiitos kun palkitset rehellisen uteliaisuuteni tuollaisella asenteella.
- Kokeilehan..
MilkBoyHki kirjoitti:
mennä jonkin lastenhoitohuoneen läheisyyteen norkoilemaan josko pääsisit seuraamaan vauvan imetystä, jos se noin kiinnostaa.
- ikHyoBkliM
MilkBoyHki kirjoitti:
Ja rehellisellä uteliaisuudellasiko aina selität poikkeavan käytöksesi?
- R-Milk
Samalla asenteella liikenteessä ja Helsingissä hyvinkin. Eikös hyvät ja pahat uutiset ohjelmassa todettu myös, että eniten rintaruokinnasta puhuu keski-ikäiset miehet?
rmilk @ rcpt.at on mun sähköposti
- Kiitos
Olisi kyllä niin ihanaa, päästä toteuttamaan tämä lapsesta asti olut fantasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755