Olen 15 vuotias tyttö, enkä kestä olla kotona pienempien sisarusteni kanssa. He repivät minua, lyövät, varastavat kamojani, sotkevat huoneeni, ja kaikke mahdollista. Olen harkinnut muutta pois kotoa, mutta en ole vielä muuttanut, mitä teen?
5 siskoa, 4 veljeä ! Helppiä !
7
424
Vastaukset
- Isoveli88
Huh, enpä tiedä, itsellä ei koskaan sisarukset tuhonnu mitään ja mun huoneen ovessa oli lukko, joten sain olla rauhassa.
Jos sulla tommonen määrä sisaruksia asuu samassa talossa, sulla varmaankaan ei oo omaa huonetta mitä lukita?
Ehkä ensimmäisenä tulee mieleen, yritä kestää, kun sun sisarukset kasvaa ja alkaa murrosikä niin luulisi kaikkien haluavan olla omassa rauhassa.
Minkä ikäinen nuorin sisarus?
Ootko kenties harkinnut lukollista kaappia jos asia siihen menee?
Kerro sun vanhemmilles että haluaisit omaa rauhaa/tilaa ja kato pystyykö ne tekeen mitään asialle.
Miten vietät aikaa kotona? Jos et kestä sisaruksia, mee vaikka kaverille vähäks aikaa.
Kotoa muuttoa tossa iässä en suosittele....
Tsemppiä Hopeless15! - Hopeless15
Kiitos vinkeistä! Mulla on ihan oma huone, mut ei lukkoa ainakaan vielä. Nuorin on 2 vuotias poika..En oo kaappii harkinnu :D Ja mä oonki useamman ajan kavereilla, kotona on sellane kaaos että ei sisäl uskalla ees mennä. Kiitti vielä kerra! :)
- 4 siskoa, 8 veljeä ! :D
Ei mul oo ainakaa mitää ongelmaa vaik nuo on tollasii täystuhoja...oon 16
- Koira-98
Ja mul ei oo ainuttakaan siskoa tai veljeä:)
- paskapaavo
Lukko oveen natolanka.
- tuttle
ootko alottaja lestadiolainen kun noin isossa perheessä oot? iha mielenkiinnosta kysyn :P
- tämmönetyttövaa
itel ei ainuttakaa virallista sisarusta ... kyl sitä välil vähä kaipais .. taas onha mul niit siskopuolii 2 (23 & 21)& 1 velipuoli(19)...(kaikki asuvat omillaan)
siskopuolet olevat minulle aika läheisiä, velipuolen kanssa on taas hieman kylmemmät välit,moikataa ehkä jos nähää..
mut ois se sit kauheeta jos ois tollasta kotona.. mä olisi n varmaa rakentanu sellansenki luko toho huonee ovee ettei siitä pääse kukaa läpi ! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168