Miten ulkomaille lähetetään fanipostia?

BOOMERANG

Olisin siis lähettämässä ulkomaille, eurooppaan eräälle julkkikiselle nimmaripyynnön.tiedän hänen osoitteen, mutta miten se lähetetään?Itse käsitin näin:
Eli, kirjoitetaanko kuoreen vaan se julkun osoite ja leimataan&postimerkki postissa, ja sisälle fani-kirje julkkikselle, joka kirjoitetaan englanniksi, ja myös sinne sisälle julkkikselle palautus kuori, jonka kanteen kirjoitetaan oma osoite ja käskee postissa leimata sen ja laittaa postimerkin valmiiksi?En tidä kun en ole ennen lähettänyt.Ja sitten siihen fani-kirjeeseen myös oma nimi, ja kannattaako omaa valokuvaa laittaa?Ja kauanko yleensä vastauksisa kestää?
AUTTAKAA!

4

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BOOMERANG

Ja viellä laitetaanko sitten postissa siihen kirjeeseen sen maan postimerkki&leima mihin se lähetetään?
      Ja laitetaanko sitten palautuskuoreen vaan suomen postimerkki ja leima ja kanteen nimi, osoite ja suomi, finland?
      Ja kyllähän kaikille euroopan julkkiksille voi kirjoittaa englanniksi?
      VASTAATKAA NYT!!

• BOOMERANG

JA......pitääkö mukaan laittaa joku kuponki, jolla saa vastauksen varmasti?Ja vastaavatka julkut yleensä itse kirjoittaamaani kirjeeseen?

VASTATKAA NYT KAIKKIIN KYSYMYKSIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• plaah1

miks vastattaisiin?

• Justdvf

Vanha Topic, mutta vastataampa silti. Mää lähetin Hollywoodiin nyt vasta yhelle julkkikselle fanipostia jossa kysyin nimmaria. Näin toimit: Raapusta kirje julkkikselle, ja kirjeen lopussa pyydä nimmaria. Osta isompi ja pienempi kirjekuori. Isompaan laitat julkkiksen osotteen ja pienempään omasi. Pienempi on vastauskuori, mutta siä ei nyt valttämättä tarvii, jos laitat osotteesi esim kirjeeseen. kun ne ovat valmiita , mene postiin. Osta kansäinvälinen vastauskuponki sekä postimerkki jolla saat lähertettyä kirjeen ulkomaille, postimerkkiin liimataan sellanen sininen leima, koska se on ulkomaille menossa. Eikai siihen mittään montaa merkkiä tarvi kun sen yhen vaan. Ei ainakaan mulla tarvinnu.. Sitten laitat sen kupongin, sekä vastauskuoren ja kirjeen sen isoimman kirjekuoren sisälle, liimaat hyvin sen kirjeen kiinni, sitten lähetät sen ulkomaill ja odotat vastausta :) Näin ite toimin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4571
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2854
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2811
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe