Hei, minulla määräaikainenmuutto Sofiaan ja olisin halunnut tietää, olisiko täällä ketään suomalaisia, jotka sielläpäin asuvat? Tai mistä saada tietoa, suomen suurlähetystö tietysti yksi keino.. Paikallisiin kun ei ole kauhean helppo tutustua, mutta jospa sitä kielikurssin kautta onnistuisi :)
Bulgariassa asuvia suomalaisia?!
4
368
Vastaukset
- Lentäjän Poika
Asuin puolittain Sofiassa nelisen vuotta. Mitä mielessä?
Suomalaisia asuu kaupungissa vain kourallinen, joten piirit ovat pienet. Lähetystöstä voi tietenkin kysyä yhtä sun toista, varmasti yrittävät auttaa. - muuttaja
Voitko suositella hyvää kielikurssia siellä paikanpäällä? Tarkoitus on mennä bulgarian intensiivii kielikurssille ja myös jollekin englannin keskustelukurssille, että pääsee puhumaan kunnolla englantiakin. Menen itse maahantuonti yritykseen osa-aikaisesti töihin, kun minulla asuu mies siellä. Olisi kuitenkin kiva hankkia muitakin ystäviä, kuin oma mies :D
- Lentäjän Poika
En missään vaiheessa katsonut tarpeelliseksi opiskella bulgarian kieltä, joten valitettavasti en osaa auttaa sinua. Mutta älä huoli, Sofiasta löytyy takuuvarmasti monta erinomaista kielenopettajaa, sen kun alat googlaamaan englanniksi.
- Anonyymi
Suomi Bulgaria seurasta saat tietoja tähänkin asiaan Katso netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915