Lue tämä nettisarjakuva ! Sinulla on vielä aikaa muuttaa elämäsi suuntaa.
http://www.onlyoneway.net/sarjakuv3.htm
Sarjakuva : Tämä voi olla elämäsi
16
341
Vastaukset
- Paljon syöpää kokenu
Kiitos sinulle Kari tämä oli hyvä.
Jeesus on auttajamme
Jeesuksen avulla taapertelen sairauden jälkeen jo yli 11 vuotta. Ilman Hänen apuaan olisin maannut haudassa jo yli 11 vuotta. Kiitos Jeesus elämänlahjasta.
Pelasta kirjoittajat sukukuntineen . Kiitos Jeesus Kristus !- just-just
Onkologi on auttajamme
Onkologien avulla olen taapertanut 19 vuotta ja 8 kuukautta. Ilman heidän apuaan olisin lannoittanut maata jo 18 vuotta. Kiitos Onkologit tästä elämästä! - jep~jep
just-just kirjoitti:
Onkologi on auttajamme
Onkologien avulla olen taapertanut 19 vuotta ja 8 kuukautta. Ilman heidän apuaan olisin lannoittanut maata jo 18 vuotta. Kiitos Onkologit tästä elämästä!Minä puolestani kiitän taitavia kirurgeja. Kiitos, kiitos onnistuneesta leikkauksesta, joka mahdollisti elämäni jatkumisen.
- niin se vain on
Kari, sinähän otit kaikki hoidot vastaan......kiitos kuuluu kohdallasi kirirgeille ja onkologille...
Tästähän tuli kilpalaulanta, mutta lopputuloshan ratkaisee, vai mitä ?
Ilman lääkkeitä yli 10 vuotta ! Puhe OK ! Syöminen OK ! Avioliitto OK ! Rahatilanne OK ! Rauha sydämessä OK ! Pelastusvarmuus OK !- Totuus on uskon asia
Juuri näin,ilman taitavia onkologeja ja muita lääkäreitä,miten sulle olis käynnyt? Totuus se on ainut mikä on totta.Jeesus EI varmasti ollut sua leikaamassa eikä antanut sulle sytoja ja muita hoitoja.Ilman heitä ei kirjoittelisi.
AMEN
- Siunattua aamua
Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan. Se on enemmän kuin osaamme me ajatellakaan. Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan
- -ra
Siunattua aamua kirjoitti:
Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan. Se on enemmän kuin osaamme me ajatellakaan. Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan
Kaunis laulu joka jää mieleen soimaan
- openkaveri
hyvä linkki siellä pari muutakin luettavissa. myös trakut.net
Rukoilkaa tämä Syntisen Rukous polvillanne ääneen
Kiitos Herra Jeesus, että saan tulla luoksesi tälläisena kuin olen,
kadun syntejäni ja pyydän, että annat kaikki syntini minulle anteeksi.
Ota minut omaksesi ja anna minulle Sinun Rauhasi.
Kiitos, että varjelet omanasi ja viet minut kerran Taivaan kotiin.
AamenRukoilkaa tämä Syntisen Rukous polvillanne ääneen
AamenRukoilkaa tämä Syntisen Rukous polvillanne ääneen
Aamen
I am still go strong ! Halleluja !- hörhöjä 3
Toinen hörhö palstalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100