ostin kirpputorilta ruostumatonta terästä olevan kahvipannun 1,5 litraa.
Uuden mallinen ja sopiva nuotiopannuksi eli kansi ja kahva myös kokonaan terästä.
Minulla on vuosia ollut käytössä 1 litrainen, se kävi vain pieneksi.
Olen joka käyttökerran jälkeen pessyt Notskin puhtaaksi, sekä päältä että sisältä..Vimi ja http://www.pamark.fi/product_info.php?products_id=45661
jota saa myös muilta valmistajilta ei naarmuta edes ikkunaa jos sillä pesee...
Uusi pannu on sisältä mustaksi palannut, ihoa vasten siinä ei tunne mitään karkeaa ja epätasaisuutta..
Pidin astianpesukoneessa muutaman pesu ajan ei apua keitin siinä pyykkipulveria ja astiapesukoneen pesuainetta ei apua..
Onko kellään kokemusta millä vielä voisi yrittää..
Mustuus ei haittaa, se ei irtoa edes keittäessä veteen, mutta miniäni ei ikinä joisi teetä pannussa keitetystä vedestä, jos näkisi pannun sisältä...
Kidesoodaa ajattelin käydä etsimässä jos sillä keittäisi ja lorauttaisi sitten etikkaa sekaan. Olen vain tehnyt kokeiluitani harvakseltaan, että saan hyöty käytettyä kokeiluvedet, koska ne ovat aivan puhtaita mitään ei irtoa.
Ruostumatonteräspannu
2
289
Vastaukset
- mun höyrykattila
on pohjasta ihan musta , mutta tuolla nyt joka käytön jälkeen
pesen
http://www.universalstone.eu/page3/page7/page7.html
Messinki- ja kuparikiillote Sopii myös kromille, pronssille ja teräkselle.
½ dl karkeita vehnäjauhoja
½ dl suolaa
3 rkl etikkaa tai sitruunamehua
½ dl vettä
Sekoita jauhot ja suola. Lisää etikka ja vettä niin paljon että seoksesta tulee tahnaa. Levitä seos metallipinnalle ja anna vaikuttaa hetki. Hankaa pintaa keyesti liinalla tai harjalla. Huuhdo hyvin ja kuivaa pinta.
Oliiviöljyllä sively estää tummumista.(ei käyttöesineisiin)
Lähde:
http://kysymammalta.blogspot.fi/2009/09/tee-itse-kodin-puhdistusaineet.html- kattilaan kiehumaa
kevällä laitoin raparperin kuoret
oksaalihappoa sai myös vedenkeitin ja kahvipannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033