Salibandyleiri 2

Seuralainen

’Okei. Eiköhän siinä ollut kaikki tytöt. Jasmiina ja Marika ovat menneet jo edestä Jasmiinan perheen kanssa’, sanoin Annulle joka tarkisti nimilistan vielä kanssani. ’Joo..kaikki on nyt mukana. Onpas kiva kun päästään vihdoin lähtemään. Kiva saada tällainen pikkuinen tauko tähän alkutalveen’, Annu sanoi tummalla mielestäni tupakan polttamalla äänellään. Annu jäi vielä polttamaan linja-auto kuskin kanssa yhden tupakan pihalle minun noustessani jo linja-autoon. Jostain syystä tunsin kuin silmät olisivat seuranneet minun nousua autoon ja olin varma että se olisi mahakas viisikymppinen kuskimme. Vilkaisin taakseni noustuani sisälle ja näin Annun katsovan mietteissään perääni tupakka toisessa kädessä ylhäällä kuunnellen kuskin arvatenkin pervoa vitsiä. En kuitenkaan uskonut Annun katsovan minua vaan tuijottavan vaan jotain. Annu oli Emilian, joukkueemme luottopuolustajan, yksinhuoltajaäiti. Hän oli jotain päälle 40 vuotta ja kasvoiltaan edelleen kaunis lyhyiden tummien hiusten kehystämänä. En uhrannut ajatuksilleni sen enempää aikaa vaan kävin vielä nopeasti jututtamassa linja-auton perällä majoittunutta tyttölaumaa. Tyttöjä oli mukana 12, sillä 2 oli mennyt perheensä mukana ja pari vanhempaa omalla autollaan edeltä, melkeinpä heti Johannan perään. Suurin osa oli peräpenkeillä ja auton perässä sijaitsevan pöydän ympärillä. Vain pari tyttöä oli jo laittamassa nukkumaan hieman edempänä takapenkistä.
Katsoin kuinka Annu ja kuski hänen perässään nousivat autoon ja kuski starttasi bussin. Annu istui melkein eteen Hovisen pariskunnan taakse. Itse menin istumaan linja-auton keskivaiheille ja molempiin suuntiin oli melkein kuusi penkkiriviä tyhjänä. Ihme oli että Johanna oli saanut näin ison linja-auton niinkin halvalla. Kävin läpi vielä sekalaisen listan, jossa oli kaikki mukana olevat 16 tyttöä, viisi vanhempaa, minä ja Johanna. Kaikki joukkueesta olisivat mukana, vain yksi tyttö oli jäänyt pois loukattuaan nilkkansa. Laitoin Johannalle viestin, että olimme lähdössä matkaan kellon ollessa jo kymmenen illalla. Johanna vastasi nopeasti takaisin kertoen olevansa menossa Sailan ja Miian, kahden vanhemman pelaajamme kanssa baariin keikkaa kuuntelemaan. Pienoinen mustasukkaisuuden peikko käväisi mielessäni, mutta naurahdin itsekseni sille. Itse olin kuitenkin pahempi kuin Johanna ja olin toissapäiväisen tapahtuman johdosta antanut luvan Johannalle nauttia jos tilaisuus tulisi. Kunhan vain hän muistaisi kuka on ykkönen. Johanna oli vain nauranut minulle ja vakuuttanut että olin varmasti hänen ykkösvalinta. Jutellessamme vapautuneesti asiasta tunsin kuinka rakastin häntä ja kerroinkin sen Johannalle. Moneen kertaan. Nyt saatoin vain ihmetellä miten Johanna jaksoi minua ja nymfomaanisia oireitani. Kuuntelin vielä hetken takapenkin hälinää ja näin vanhempien keskustelevan etupenkillä bussin kaartaessa moottoritielle. Laitoin kuulokkeet korvilleni, musiikin päälle ja annoin itselleni luvan nukahtaa.
Heräsin hätkähtäen pimeyteen. Katsoin bussin etuikkunasta ja näin taukopaikan valot ja kuskin, joka veti tupakkaa ulkona. Minulla ei ollut aavistustakaan missä olimme, mutta luultavasti kuski oli pitämässä pakollista taukoaan. Bussi muuten oli hiljainen ja pimeä. Kaikki tuntuivat nukkuvan sikeästi. Katsoin bussin edessä olevaa digitaalikelloa, joka näytti 04:20. Venyttelin makoisasti ja nousin ylös. Kaikki todellakin näyttivät nukkuvan mitä erilaisemmissa asennoissa penkeillään. Hiippailin bussin keskivaiheilla olevaan vessaan ja lukitsin oven perässäni ja sitten vasta haparoin valon vessaan. Katsoin väsyineitä kasvoja peilistä ja irvistin niille. Samalla kun painoin collegehousuni ja puuvillapikkarini nilkoihini tunsin kuinka bussin moottori hyrähti käyntiin. Istuin pöntölle ja nuokuin siinä bussin kääntyillessä ilmeisesti takaisin päätielle. Pissattuani ja pyyhittyäni nousin seisomaan ja katselin taas itseäni peilistä, mutta tällä kertaa alapäätä. Nostin t-paitaani ylemmäs ja totesin peppuni levenneen, saaneeni taas pienen pömppävatsani takaisin ja karvojeni rehottavan. Pörrötin hieman karvojani päättäen samalla ottaa itseäni niskasta kiinni saadakseni itseni taas kuntoon. Käteni pysähtyi. Katsoin itseäni silmiin peilin kautta samalla kun käteni, ikäänkuin varkain, ujuttautui häpykummulleni. Sormeni painautui vakooni. Alahuuleni meni hampaitteni väliin tuntiessani kiihkeän nautinnon aallon värisyttävän vartaloani. Käteni alkoi hyväilemään kumpuani ja nojasin toisella kädellä käsienpesualtaaseen himojeni yltyessä. Jostain sain kuitenkin voimaa pysäyttää ilkikurinen käteni ja nopeasti vedin housuni sykkivän jalkojenvälini peitoksi. Tunsin ylpeyttä itsestäni saatuani himoni kuriin näinkin helposti.

9

4169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammutin valot ennen kuin avasin oven ja hiippailin omalle paikalleni. Mitenhän tuo kuski jaksaa ajaa, kun pimeää seutua oli melkein koko matkan, mietin itsekseni tuntien kuinka viileää bussissa oikeastaan oli. Asettelin laukkuni paremmin jalkojeni alle ja selkänojan mahdollisimman makuuasentoon. Pöyhin matkatyynyni ja levitin lämpimän viltin ylleni ja suljin taas silmäni. Suljettuani silmäni mieleeni kuitenkin tuli vain mielikuvat toissapäiväisestä ja itsepintainen käteni painui hiljalleen collegehousuihini. Annoin sille tietä levittäen jalkojani sen edetessä hyväilemään kumpuani pikkuhousujeni päältä. Tunsin kiihkon kasvavan sisälläni ja pienen kostean läikän pikkareissani. Samassa kuulin pienen kuiskauksen vierestäni ’Sanna’. Hätkähdin ja avasin silmäni. Onnekseni bussin hämäryys peitti kasvoillani olevan punan. Vedin hitaasti käteni pois housuistani ja esitin vasta herännyttä. ’Ilona...mikäs sinulla on?’, kysyin tytöltä joka oli kumartunut lähelle minua. Ilona oli yksi puolustajistamme, ei mikään huippu, mutta ihan kohtuullisen hyvä. Hän oli yleensä hiljainen ja ujo muiden seurassa, mutta olin kuullut hänen juttelevan paljonkin ollessaan kahden kesken jonkun kanssa. Ilonalla oli pitkät lainehtivat tummat hiukset, pyöreät, paikoitellen finniset kasvot ja myös hänen vartalonsa oli pyöreähkö. ’Voisinko mä tulla sun viltin alle, kun mulla on hirmu kylmä ja mun kassi ja takki on tuolla alhaalla säilössä?’, Ilona kysyi siniset silmät isoina paksusankaisten silmälasien takana. ’Tottakai voit..onhan tässä toinen penkki tilaa..’, sanoin hieman ihmetellen koko tilannetta.
      Ilona kömpi viereeni viltin alle ja laittoi kylmän kätensä käsivarrelleni. ’Tunnetko kuinka vilu mulla on..kiitti tosi paljon Sanna’, Ilona sanoi hymyillen minulle. ’Hrrr...on tosi kylmä käsi sinulla..ja eihän tää mitään haittaa..’ ,sanoin laittaen jo silmäni takaisin kiinni. ’Sä olet ihanan lämmin....ja ihana muutenkin...’, Ilona jatkoi kuiskaten. ’Niin...’, mutisin jotain, mutta sitten mieleeni tuli pieni epäilys. Tunsin kuinka Ilonan käsi siirtyi pois kädeltäni reiteni viereen. ’Voiko olla?’, mietin itsekseni kun tunsin kuinka himoni sykähtivät jo tästä pienestä kosketuksesta. Käsi nousi reidelleni ja alkoi hitaasti hyväilemään sitä. ’Ilona..mitä sä oikein...’, aloin kuiskaamaan. ’Shhh...mä haluan korvata sen toissapäiväisen...’, Ilona sanoi ääni hieman vapisten. En tiennyt oliko se kiihkosta vai epävarmuudesta johtuvaa äänen värinää, mutta oma käteni ei tehnyt elettäkään siirtääkseen Ilonan käden pois. ’Olitko se sinä....’, kuiskasin vaikka olin jo epäillytkin sitä. ’Kyllä..’, Ilona sanoi käden jatkaessa hyväilyäni. ’Älä...sinun pitää lopettaa..’, sain vaivoin sanottua vastaan, vaikka käteni tuntuivat edelleen kapinoivan mieltäni vastaan ja pysyivät paikoillaan. ’Shhh..’, Ilona kuiskasi ja pujotti kätensä collegehousuihini.
      Ilona kääntyin kyljelleen minuun päin ja tunsin hänen kätensä tunkeutuvan jalkojeniväliin vasten häpykukkulaani. Enää en vastustellut lainkaan vaan avasin reiteni ja päästin hänen kätensä vaeltamaan vapaasti pikkuhousujeni päällä. Käsi liukui ihanan kiusoittelevasti ja tuntiessaan märän kohdan pikkareissa Ilona huokasi korvaani kiihoittaen minua lisää. Ilonan hidas hyväily sai minut unohtamaan täysin itseni ja paikan missä olimme. Sen verran tajusin että purin alahuultani estääkseni äänekkäimmät voihkaisut. Vasta Ilonan kuiskaus korvaani sai minut palaamaan takaisin aikaan ja paikkaan ’Otetaan nää pois..’ En epäröinyt ollenkaan vaan nopeasti riisuin collegehousuni, pujotin pikkarini jaloistani kassini päälle ja nostin jalkani takaisin ylös; toisen ikkunan ja edessä olevan penkin väliin ja toisen edessä olevien istuinten väliin. Viltin alla Ilonan käsi löysi nopeasti takaisin nyt paljaalle hävylleni. Hellät kosketukset saivat minut sulkemaan silmäni ja huokailemaan hiljaa. Pystyin vain toivomaan, että linja-auton hurina peittäisi vaimean voihkintani ja hävystäni kuuluvan kiimaisen litinän. Tunsin kuinka Ilonan sormet hiljaa kulkivat pitkin kosteaa vakoani keskisormi hieman syvemmällä kuin muut. Sitten hän siirsi koko kätensä kumpuni peitoksi ja alkoi kämmellään hieromaan klitorikseni päältä. Tunsin kuinka hänen sormensa koskettelivat samalla välilihaani ja hieman peppuaukkoani. En enää edes tajunnut kuinka Ilona nousi hieman, nosti viltin päältäni ja otti toisen kätensä avukseen. Ilona alkoi hyväilemään toisella kädellään klitoristani toisen käden sormien pyöriessä aukkojeni päällä. En kestänyt enempää vaan mieleni valtasi ihanan vapauttava orgasmi. Tärisin sen kourissa ja tunsin kuinka valuin penkiltä alas kassini päälle.

    • Punaisena hehkuen nousin ylös ja kurkin penkkien ylitse. Kaikki oli edelleen hiljaista ja pimeää. Kukaan ei näyttänyt heränneen ääniini. Katsoin Ilonaan joka hymyili minulle ilkikurisesti ja ojentaen kätensä hyväili lantiotani. Tarkoitukseni oli sanoa jotain, ottaa housuni ja pukea ne ylleni, mutta jäinkin niille sijoilleni Ilonan käden livahtaessa uudelleen jalkojeni väliin. Vilkaisin kuskin suuntaan näkisikö hän peileistään mitään, mutta hän tuntui olevan täysin keskittynyt ajamiseen pimeässä ja pienessä lumituiskussa. Muutenkaan en nähnyt häntä peileistä eikä kenenkään muunkaan päätä näkynyt missään penkkien välissä. Nostin jalkani penkille ja samassa Ilona oli jo kumartunut eteeni ja kurottautui nuolemaan kiihkeänä sykkivää vakoani. Tunsin hänen kielensä arastelevan aluksi, mutta kohta se jo pyöri parhaansa mukaan kukkulani ympärillä ja yllä. Pian Ilona kuitenkin lopetti ja kääntyi ympäri asettautuen makaamaan alleni. Sain laskettua polveni hänen viereensä ja tunsin nyt hänen levottoman kätensä pakaroillani ja kuuman hengityksen kiimaa tihkuvalla hävylläni. Jo ensimmäiset kielen kosketukset saivat nautinnon väreet kulkemaan lävitseni ja ajatukseni uppoutuivat täysin nautintoon.
      Nojasin eteenpäin ja sen enempää ajattelematta avasin nopeasti Ilonan farkut ja työnsin käteni hänen housuihinsa. Tunsin kuinka märkä Ilona oli ja kuinka hän värähti voimakkaasti sormieni kulkiessa hänen kuumien häpyhuulien väliin. Aloin hieromaan Ilonan häpyä painaen samalla lantiotani vasten hänen naamaansa. Ilona yritti parhaansa mukaan nuolla minua joka puolelta ja tunsinkin jo uuden orgasmin kasvavan sisälläni. Oma käteni pyöri yhä nopeammin Ilonan housuissa ja samassa tunsin kuinka pilluni alkoi supistella orkun kourissa. Myös Ilona alkoi värisemään ja tunsin hänen voihkintansa häpyäni vasten. Hengähdin hetken ja katsoin taas pitkin pimeää bussin käytävää. Kaikki näytti rauhalliselta ja hiljaiselta. Takapenkiltä kuului vaimeaa unista tuhinaa ja kuski näytti keskittyneen täysin ajamiseen. En päästänyt Ilonaa altani vaan otin hänen farkuistaan kiinni ja vetäisin ne hänen yltään pikkuhousujen kera. En malttanut odotella enempää vaan syöksyin suoraan hänen jalkojensa väliin nuolemaan Ilonan täysin avautunutta kukkaa. Mieleeni muistui elävästi toissapäiväinen maistaessani Ilonaa. Ahnaasti nuolin hänen kukkansa mettä ja pian tunsin kuumat henkäykset vasten omaa häpyäni. Ilona keskittyi täysin omaan nautintoonsa ja tuntui nopeasti pääsevän orgasmin aallon harjalle levottoman kieleni avustuksella. Tunsin kuinka hänen vartalonsa jännittyi ja kuulin vaimeaa voihketta orgasmin pyyhkiessä Ilonan vartalon lävitse.
      Lävähdin hetken Ilonan yllä ja sitten varovasti nousin hänen päältään. Punaisina kiihkosta ja jännityksestä puimme molemmat yllemme tarkkaillen muita bussissa olijoita. Emme vaihtaneet sanaakaan Ilonan poistuessa vessan kautta omalle penkilleen. Ilmeisesti hänellä oli nyt lämmin. Piipahdin itsekin jonkin aikaa Ilonan jälkeen vessassa ja sitten palasin takaisin omalle penkilleni. Katsoin vielä kelloa, joka näytti nyt puolta kuutta. Kaikki oli loppujen lopuksi sujunut nopeasti ja onneksi hiljaisesti myös. Vajosin raukeaan uneen ja heräsin vasta neljän tunnin päästä tyttöjen alkaessa metelöimään takapenkillä lähestyessämme päämääräämme.

      • Fanisi

        Ihanaa,Sä olet vielä meidän ilonamme.Jatkoahan tietysti odotan,odotamme,Annun kanssa tanssit voiton juhlissa menet jatkoille heidän huoneeseen,tanssitte Annun kanssa lisää..hitaita hänellä ei ennen kokemusta tyttöihin ei edes fanttasiaa..tuleekohan Emiliakin tanssimaan..


    • P'ano

      Muuten ihan jees toi juttus mutta mene seuraavan kerran nopeammin itse asiaan, me miehet ollaan nopeita ja kovia. Muista myös kappaleenjako, niin saat porrastettua tarinaa, silloin siihen pääsee käsiksi muistakin paikoista kuin pelkästään alusta, katsos minäkin kärsimättömän k'ullini kanssa en jaksa noin pitkiä jorinoita. Runttaan teitä molempia mielevissäni, smack!

    • Kiitos Fani...koskaan ei tiedä miten jatkuu :) P'ano:´aina tarinoissani on pitempi juoni..eli ei mennä suoraan asiaan. Kappaleenjaon huomasin itsekin että se jäi puuttumaan copy-pasten vuoksi. Kopioin tarinan wordista ja näköjään ne kappalejaot jäi tällä kertaa uupumaan..huomasin sen vasta kun olin postannut tarinan..tätä pahoittelen.

      • himo3

        JATKA;JATKA,pls


    • myös bi

      ihana, jatkoa ehdottamasti ,mahdollisuus vaikka mihkä..tosiaan vaikka päätösjuhlat..

    • Fanisi S

      Seuralainen, tarinasi ovat aivan uskomattoman hyviä ja niitä on todella, todella nautinnollista lukea! Ihanaa on se, että kirjoitat muustakin kuin panosta, saat luotua sen uskomattoman tunnelman ja lukijana pystyy itse kuvittelemaan kaiken niin selvästi. Varsinkin tämä tarina oli todella ihana. Älä ikinä lopeta näitten kirjoittamista, kukaan ei ole veroisesi!

      • Fanisi

        Odotan,ihanaa päivää,odotan..! Ihanan biisin jälkeen ,Odotamme ,odotan salibendyleirin 2 jatkoa "et voi nyt noin vain jättää Faniasi" ja Hirmu paljon muita Ihailojasi,lukijoitasi ..linjaautoonn ! PS.Sultahan odotan vielä montakin,jatkoa,esim.hierontaan,lapsuuden ystävään ,hiihto,laskettelu reissuun,tyttöjen kans,ja just ed. perheen kanssa ..OLET MAHTAVA ..SEURALAINEN !!! PS. Oletko ajatellut omaa,kotisivua tai sitten kaikkia tarinoita maksullisiksi? Mä olisin Sun Kotisivujen kannalla ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe