Hyvin palvelleen -00 1,6 Primerani ABS merkkivalo syttyy sillointällöin palamaan. Kun auton sammuttaa, valo sammuu ja saattaa mennä pari-kolme kuukautta, ennenkuin harmi uusiutuu. Oisko jollain tietoa mistä moinen johtuu?
Vanhan Primeran ABS valo
3
304
Vastaukset
- llkkjhuui78
Vika mahdollisuuksia on monia.
Helpoin tapa on viedä auto korjaamolle jossa on testeri . Huom vikavalon palaessa .
Ja sillä etsiä kuinka suuresta viasta on kyse.
Osien puhdistelu ja johtojen tutkiminen eivät vie muuta kuin rahaa korjaamolla jos ei vika kohta ole tidossa. - Prutkuprimera
Mulla on -99 1,6 Primera(eli sama P11-koppanen) ja sama vaiva.
Olen käynyt 2-3 kertaa testerissä aina sama juttu, varsinaista vikaa ei löydy mutta tarvitsee lisätutkimuksia. Ja itse järjestelmä kyllä on testerin mukaan kunnossa, ettei ole vetänyt oikosulkuun tms.
Vika kerralla sanoivat Kaarinan valtuutetussa Nissan-huollossa, että merkkivalon johtoliitos on kulunut, mistä johtuu kyseinen vika.
On kuulemma aika yleinen vika näissä, tällä korjaamon työntekijällä oli omassa nipponissakin sama ongelma.
Aika yleinen korjaus heidän mukaansa(mikä on myös laillinen ja toimiva) on tän liitoksen juottaminen kiinteäksi, mikä kannattaa tehdä autosähköliikkeessä..
Varmista nyt vielä, mutta näin ainakin minulle sanoi valtuutettu merkkihuoltaja.
Kyselin itse vielä autokeskuksesta tästä asiasta, mutta he olivat heti koko mittariston vaihdon kannalla.
Mut jos päädyt mittariston vaihtoon, kannattaa ehkä kysellä hajottamoilta sopivaa. Uutena käsittääkseni aika arvokas. - bbhhyy
Itsellä oli sama vika. Joskus valo sammui lätäkköön ajon jälkeen... kosketushäiriö niissä tunnistimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2597171SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2713784Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti403628"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2632523Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa272006SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1521932Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401907Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1271815Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää101683Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151304