Hyvin palvelleen -00 1,6 Primerani ABS merkkivalo syttyy sillointällöin palamaan. Kun auton sammuttaa, valo sammuu ja saattaa mennä pari-kolme kuukautta, ennenkuin harmi uusiutuu. Oisko jollain tietoa mistä moinen johtuu?
Vanhan Primeran ABS valo
3
238
Vastaukset
- llkkjhuui78
Vika mahdollisuuksia on monia.
Helpoin tapa on viedä auto korjaamolle jossa on testeri . Huom vikavalon palaessa .
Ja sillä etsiä kuinka suuresta viasta on kyse.
Osien puhdistelu ja johtojen tutkiminen eivät vie muuta kuin rahaa korjaamolla jos ei vika kohta ole tidossa. - Prutkuprimera
Mulla on -99 1,6 Primera(eli sama P11-koppanen) ja sama vaiva.
Olen käynyt 2-3 kertaa testerissä aina sama juttu, varsinaista vikaa ei löydy mutta tarvitsee lisätutkimuksia. Ja itse järjestelmä kyllä on testerin mukaan kunnossa, ettei ole vetänyt oikosulkuun tms.
Vika kerralla sanoivat Kaarinan valtuutetussa Nissan-huollossa, että merkkivalon johtoliitos on kulunut, mistä johtuu kyseinen vika.
On kuulemma aika yleinen vika näissä, tällä korjaamon työntekijällä oli omassa nipponissakin sama ongelma.
Aika yleinen korjaus heidän mukaansa(mikä on myös laillinen ja toimiva) on tän liitoksen juottaminen kiinteäksi, mikä kannattaa tehdä autosähköliikkeessä..
Varmista nyt vielä, mutta näin ainakin minulle sanoi valtuutettu merkkihuoltaja.
Kyselin itse vielä autokeskuksesta tästä asiasta, mutta he olivat heti koko mittariston vaihdon kannalla.
Mut jos päädyt mittariston vaihtoon, kannattaa ehkä kysellä hajottamoilta sopivaa. Uutena käsittääkseni aika arvokas. - bbhhyy
Itsellä oli sama vika. Joskus valo sammui lätäkköön ajon jälkeen... kosketushäiriö niissä tunnistimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143302Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022468On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat632385Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12349Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282074Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921554Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121372Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031184Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441142- 931071