Hyvin palvelleen -00 1,6 Primerani ABS merkkivalo syttyy sillointällöin palamaan. Kun auton sammuttaa, valo sammuu ja saattaa mennä pari-kolme kuukautta, ennenkuin harmi uusiutuu. Oisko jollain tietoa mistä moinen johtuu?
Vanhan Primeran ABS valo
3
211
Vastaukset
- llkkjhuui78
Vika mahdollisuuksia on monia.
Helpoin tapa on viedä auto korjaamolle jossa on testeri . Huom vikavalon palaessa .
Ja sillä etsiä kuinka suuresta viasta on kyse.
Osien puhdistelu ja johtojen tutkiminen eivät vie muuta kuin rahaa korjaamolla jos ei vika kohta ole tidossa. - Prutkuprimera
Mulla on -99 1,6 Primera(eli sama P11-koppanen) ja sama vaiva.
Olen käynyt 2-3 kertaa testerissä aina sama juttu, varsinaista vikaa ei löydy mutta tarvitsee lisätutkimuksia. Ja itse järjestelmä kyllä on testerin mukaan kunnossa, ettei ole vetänyt oikosulkuun tms.
Vika kerralla sanoivat Kaarinan valtuutetussa Nissan-huollossa, että merkkivalon johtoliitos on kulunut, mistä johtuu kyseinen vika.
On kuulemma aika yleinen vika näissä, tällä korjaamon työntekijällä oli omassa nipponissakin sama ongelma.
Aika yleinen korjaus heidän mukaansa(mikä on myös laillinen ja toimiva) on tän liitoksen juottaminen kiinteäksi, mikä kannattaa tehdä autosähköliikkeessä..
Varmista nyt vielä, mutta näin ainakin minulle sanoi valtuutettu merkkihuoltaja.
Kyselin itse vielä autokeskuksesta tästä asiasta, mutta he olivat heti koko mittariston vaihdon kannalla.
Mut jos päädyt mittariston vaihtoon, kannattaa ehkä kysellä hajottamoilta sopivaa. Uutena käsittääkseni aika arvokas. - bbhhyy
Itsellä oli sama vika. Joskus valo sammui lätäkköön ajon jälkeen... kosketushäiriö niissä tunnistimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861610
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1751180Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!54935Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38878Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789