Oikea totuus magiasta

valaasta kaavittu

Sitä ei ole olemassa, se on vain larppaajien ja muiden homojen, tai oikeastaan lähinnä pikkutyttöjen mielikuvitusleikkiä.

11

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiiiiii-iiiiiii

Kaikki muu kuin kaljankittaus ja lätkä on landejen ja larppihomojen juttua.

• valaasta kaavittu

Tuosta minun on oltava kanssasi eri mieltä.

• Ai no sitten
        valaasta kaavittu kirjoitti:

Tuosta minun on oltava kanssasi eri mieltä.

taidat olla homo.

• valaasta kaavittu
        Ai no sitten kirjoitti:

taidat olla homo.

Anteeksi, mutta en ole.

Sinun kannattaisi etsiä seuraa samasta sukupuolesta mieluummin jonkun deittipalvelun kautta. Voisi tärpätä paremmin ja saisit viimeinkin lepuutettua jatkuvan rasituksen alaisena olevaa kättäsi.

• Äitisi on valas?
        valaasta kaavittu kirjoitti:

Anteeksi, mutta en ole.

Sinun kannattaisi etsiä seuraa samasta sukupuolesta mieluummin jonkun deittipalvelun kautta. Voisi tärpätä paremmin ja saisit viimeinkin lepuutettua jatkuvan rasituksen alaisena olevaa kättäsi.

Alkoiko homppelia ärsyttämään?

• Valaasta kaavittu
        Äitisi on valas? kirjoitti:

Alkoiko homppelia ärsyttämään?

Vaikka oletkin hinttari, niin sinun tulee hyväksyä se että kaikki muut eivät ole kaltaisiasi. Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama jos tykkäät ottaa munaa perseeseen, mutta veikkaan että kaltaisellasi hintillä voisi tärpätä paremmin tuolla gaypalstalla.

En minä siitä tietenkään ärsyynny että kaltaisesi hinttari yrittää etsiä itselleen seuraa magiapalstalta, kunhan vain sanoin, että kai sitä parempiakin paikkoja on.

• Äitisi on valas
        Valaasta kaavittu kirjoitti:

Vaikka oletkin hinttari, niin sinun tulee hyväksyä se että kaikki muut eivät ole kaltaisiasi. Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama jos tykkäät ottaa munaa perseeseen, mutta veikkaan että kaltaisellasi hintillä voisi tärpätä paremmin tuolla gaypalstalla.

En minä siitä tietenkään ärsyynny että kaltaisesi hinttari yrittää etsiä itselleen seuraa magiapalstalta, kunhan vain sanoin, että kai sitä parempiakin paikkoja on.

Haista magialuuseri pitkäpaska.

• Valaasta kaavittu
        Äitisi on valas kirjoitti:

Haista magialuuseri pitkäpaska.

Buahhaahha. Veljesi on isäsi. Hintti.

• Teille molemmille
        Valaasta kaavittu kirjoitti:

Buahhaahha. Veljesi on isäsi. Hintti.

Menkää kersat leikkimään muualle. Ei teitä täälläkään kaivata.

• Huhahahh
        Teille molemmille kirjoitti:

Menkää kersat leikkimään muualle. Ei teitä täälläkään kaivata.

Sinua ei täällä kaivata. Mene pois. Haiset pahalta.

• Voiha magia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      15
      4285
    2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      185
      3433
    3. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2545
    4. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      2066
    5. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      411
      1506
    6. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
      Ikävä
      226
      1326
    7. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1250
    8. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
      Maailman menoa
      278
      1199
    9. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      1098
    Aihe