Kun ei toimi

pullo ei toimi

Olin kotona 3-vuotiaan tyttäreni ja vuoden ikäisen poikani kanssa, kun poika alkoi sängyssä itkemään. Itse en heti voinut mennä kun kädet olivat vaahdossa tiskauksen takia, pyysin tyttöä ottamaan pojan tuttipullon ja tarjoamaan pikkuveikalle mehua.

Tyttö avasi välioven ja minulla oli suorayhteys poikaan, tyttö työnsi kätensä ja pullon puu pinnojen välistä ja sai tuttiosan pojan suuhun, mutta kun mehua ei pullosta tullut, yritti tyttö nostaa pulloa enemmän siitä onnistumatta.

Tyttö yritti kovasti ja lopulta tuli pullon kanssa takaisin ja sanoi: "Ei toimi."
Kyllä hymyä riitti. Lopulta poika hiljeni ku mehupullo rupesi toimimaan =)

9

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistynyt

mitä paskaa.

• suloisialapsia

et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D

Ja Ap:n juttu oli ihana.

• :/
        suloisialapsia kirjoitti:

et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D

Ja Ap:n juttu oli ihana.

Hmm.. Ihana juttu ehkä, mutta en ymmärrä mehua noin pienelle, joka TUTTIPULLOA vielä käyttää..

• Raukka :(

Voi tyttöparkaa, kun on pikkuveljen saanut kiusakseen

• aloittajaa

Mitä tarkoitat?
      Tyttö rakastaa pikkuveljeään ja tykkää hoitaa tätä.

• Isi 23v

Voi pientä tyttöraukkaa joka joutuu noin pienenä toimimaan jo lastenhoitajana pienelle veljelleen ja voi sitä poikaraukkaakin kun ei hän varmasti kovin hyvää hoitoa saa kun ei 3-vuotias lapsi osaa millään hoitaa 1-vuotiasta lasta kunnolla vaikka tätä kuinka rakastaisi.

• Hammaspeikkot

3-vuotiaat pikkutytöt tykkäävät, kun saavat "hoitaa" pikkuvauvaa. Tämä mm. vähentää sisarkateutta. Miinustamisen arvoista avaustekstissa oli ainoastaan se, että ei 1-vuotiaalle juoteta tuttipullosta MEHUA.

• Totuus on toinen

siinä se on isi?!? Pentuhan sä olet vielä itsekkin.

Katsos, pikkupoika on ihan etuoikeutetun onnellisessa asemassa kun 3 vuotias isosisko hoitaa häntä, äidin valvonnassa. Kyllä se äiti sen hoidon laadun takaa. Päinvastoin toimittuna, jos ei saisi hoitaa, eivät sisarussuhteet kehittyisi hyvällä tavalla. Sisarussuhde kun on elämän pitkäaikaisin suhde. Vanhemmat kuolevat pois, ja sisarukset porskuttavat eteenpäin toisiaan tukien. Tämä äiti on tajunnut elämän kirkkaimman totuuden, epäitsekkäästi.

Sinä taasen et poika parka paljon elämästä ymmärrä.

• veljetön

Onnekas tyttö. itse toivoin aina itselleni pikkuveikkaa, mutta en koskaan saanut, vain katalan siskon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      83
      15142
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      13823
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      52
      4687
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4397
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      22
      4316
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4120
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      4009
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      43
      3848
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      61
      3589
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3245
    Aihe