Olin kotona 3-vuotiaan tyttäreni ja vuoden ikäisen poikani kanssa, kun poika alkoi sängyssä itkemään. Itse en heti voinut mennä kun kädet olivat vaahdossa tiskauksen takia, pyysin tyttöä ottamaan pojan tuttipullon ja tarjoamaan pikkuveikalle mehua.
Tyttö avasi välioven ja minulla oli suorayhteys poikaan, tyttö työnsi kätensä ja pullon puu pinnojen välistä ja sai tuttiosan pojan suuhun, mutta kun mehua ei pullosta tullut, yritti tyttö nostaa pulloa enemmän siitä onnistumatta.
Tyttö yritti kovasti ja lopulta tuli pullon kanssa takaisin ja sanoi: "Ei toimi."
Kyllä hymyä riitti. Lopulta poika hiljeni ku mehupullo rupesi toimimaan =)
Kun ei toimi
9
448
Vastaukset
- sivistynyt
mitä paskaa.
- suloisialapsia
et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D
Ja Ap:n juttu oli ihana. - :/
suloisialapsia kirjoitti:
et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D
Ja Ap:n juttu oli ihana.Hmm.. Ihana juttu ehkä, mutta en ymmärrä mehua noin pienelle, joka TUTTIPULLOA vielä käyttää..
- Raukka :(
Voi tyttöparkaa, kun on pikkuveljen saanut kiusakseen
- aloittajaa
Mitä tarkoitat?
Tyttö rakastaa pikkuveljeään ja tykkää hoitaa tätä. - Isi 23v
Voi pientä tyttöraukkaa joka joutuu noin pienenä toimimaan jo lastenhoitajana pienelle veljelleen ja voi sitä poikaraukkaakin kun ei hän varmasti kovin hyvää hoitoa saa kun ei 3-vuotias lapsi osaa millään hoitaa 1-vuotiasta lasta kunnolla vaikka tätä kuinka rakastaisi.
- Hammaspeikkot
3-vuotiaat pikkutytöt tykkäävät, kun saavat "hoitaa" pikkuvauvaa. Tämä mm. vähentää sisarkateutta. Miinustamisen arvoista avaustekstissa oli ainoastaan se, että ei 1-vuotiaalle juoteta tuttipullosta MEHUA.
- Totuus on toinen
siinä se on isi?!? Pentuhan sä olet vielä itsekkin.
Katsos, pikkupoika on ihan etuoikeutetun onnellisessa asemassa kun 3 vuotias isosisko hoitaa häntä, äidin valvonnassa. Kyllä se äiti sen hoidon laadun takaa. Päinvastoin toimittuna, jos ei saisi hoitaa, eivät sisarussuhteet kehittyisi hyvällä tavalla. Sisarussuhde kun on elämän pitkäaikaisin suhde. Vanhemmat kuolevat pois, ja sisarukset porskuttavat eteenpäin toisiaan tukien. Tämä äiti on tajunnut elämän kirkkaimman totuuden, epäitsekkäästi.
Sinä taasen et poika parka paljon elämästä ymmärrä.
- veljetön
Onnekas tyttö. itse toivoin aina itselleni pikkuveikkaa, mutta en koskaan saanut, vain katalan siskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746