Kun ei toimi

pullo ei toimi

Olin kotona 3-vuotiaan tyttäreni ja vuoden ikäisen poikani kanssa, kun poika alkoi sängyssä itkemään. Itse en heti voinut mennä kun kädet olivat vaahdossa tiskauksen takia, pyysin tyttöä ottamaan pojan tuttipullon ja tarjoamaan pikkuveikalle mehua.

Tyttö avasi välioven ja minulla oli suorayhteys poikaan, tyttö työnsi kätensä ja pullon puu pinnojen välistä ja sai tuttiosan pojan suuhun, mutta kun mehua ei pullosta tullut, yritti tyttö nostaa pulloa enemmän siitä onnistumatta.

Tyttö yritti kovasti ja lopulta tuli pullon kanssa takaisin ja sanoi: "Ei toimi."
Kyllä hymyä riitti. Lopulta poika hiljeni ku mehupullo rupesi toimimaan =)

9

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistynyt

      mitä paskaa.

      • suloisialapsia

        et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D

        Ja Ap:n juttu oli ihana.


      • :/
        suloisialapsia kirjoitti:

        et liene kovin sivistynyt, kun tuollaista kieltä käytät :D

        Ja Ap:n juttu oli ihana.

        Hmm.. Ihana juttu ehkä, mutta en ymmärrä mehua noin pienelle, joka TUTTIPULLOA vielä käyttää..


    • Raukka :(

      Voi tyttöparkaa, kun on pikkuveljen saanut kiusakseen

    • aloittajaa

      Mitä tarkoitat?
      Tyttö rakastaa pikkuveljeään ja tykkää hoitaa tätä.

    • Isi 23v

      Voi pientä tyttöraukkaa joka joutuu noin pienenä toimimaan jo lastenhoitajana pienelle veljelleen ja voi sitä poikaraukkaakin kun ei hän varmasti kovin hyvää hoitoa saa kun ei 3-vuotias lapsi osaa millään hoitaa 1-vuotiasta lasta kunnolla vaikka tätä kuinka rakastaisi.

      • Hammaspeikkot

        3-vuotiaat pikkutytöt tykkäävät, kun saavat "hoitaa" pikkuvauvaa. Tämä mm. vähentää sisarkateutta. Miinustamisen arvoista avaustekstissa oli ainoastaan se, että ei 1-vuotiaalle juoteta tuttipullosta MEHUA.


      • Totuus on toinen

        siinä se on isi?!? Pentuhan sä olet vielä itsekkin.

        Katsos, pikkupoika on ihan etuoikeutetun onnellisessa asemassa kun 3 vuotias isosisko hoitaa häntä, äidin valvonnassa. Kyllä se äiti sen hoidon laadun takaa. Päinvastoin toimittuna, jos ei saisi hoitaa, eivät sisarussuhteet kehittyisi hyvällä tavalla. Sisarussuhde kun on elämän pitkäaikaisin suhde. Vanhemmat kuolevat pois, ja sisarukset porskuttavat eteenpäin toisiaan tukien. Tämä äiti on tajunnut elämän kirkkaimman totuuden, epäitsekkäästi.

        Sinä taasen et poika parka paljon elämästä ymmärrä.


    • veljetön

      Onnekas tyttö. itse toivoin aina itselleni pikkuveikkaa, mutta en koskaan saanut, vain katalan siskon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe