Ämyrin naistentanssit

Tunti miehille?

Ovatko miehet saaneet noissa torstaisissa naisten tansseissa hakea sen heille luvatun tunnin ajan vai onko pätkästy puoleksi tunniksi. Oli tosi pettymys meinaan kun ilmoitettu miesten tunti oli heinäkuussa Sinitaivas-FBI Beat naistentansseissa vain puolisen tuntia. Vaativatko naiset sen lyhentämistä vai mikä mättää? Luvattu tunti on huijausta, jos sitä ei toteuteta. Kertokaa useammin käyneet. Toivottavasti ensi torstain Finkku naistentansseissa miehillä on se luvattu tunti hakuaikaa, jotta ehtivät juomatauon jälkeen myös hakea.

54

3132

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki.

Ainakin itseltä on hakuhalut aika lailla menneet. Salsapaikassa hain yhtä naista, oli juttu kuulemma kesken jonkun toisen naisen kanssa. Sellaisessa iltatapahtumassa kyselin viideltä naiselta halukkuutta osallistua kymmenen minuutin mittaiseen tanssinopetuseen. Jollakin oli kuulemma mielenkkintoa mutta ei tanssitaitoa. Ei siis tajunnut edes kysymyksen mieltä. Joku englati puhuva mietti pariminuuttia ja kun opetusjakso oli ohi kertoi että ehkä joskus.

Oneksi on saanut tassitaidon hankituksi niin ei tarvi ihan alkeiden takia enää etsiä paria.

Elikä vastaus kysymykseen on ehdottomasti että ainakin minun puolestani aivan sama. Jos haetaan tanssitaan pari ja saatellaan pikalle. Ei ole nimittäin minkäänlaista mielenkiintoa tuontyyppistä naista kohtaan joka tuollaista kysyy.

• ????????

Et tainnut lukea aloitusta, kun vastasit ihan jotain muuta..

• rautalankaa

Joillekin se luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, kuten nyt nimimerkille "Heikki." Lyhennettynä tuo aloitus oli siis, että onko se miesten hakuvalo palanut vain puoli miehille luvatun tunnin sijaan? Ja kysely koski oli siis Ämyrin torstaisia naistentansseja.

• Anonyymi00054

Naiset saavat tanssia rivitanssia siinä naisten rivissä kun eivät muuta osaa.

• Miehille tunti!

Koska tällä palstalla näemmä ei saa vastausta yksinkertaiseen kysymykseen niin pitääpä mennä toteamaan asia paikan päälle. Hyvät on esiintyjät :)

Tiedoksi vaan hakuvalojen säätäjälle, että miesten valon pitää palaa se luvattu tunti!

• Lämmin tunnelma

Hieman nysäksi jäi miestentunti eilen Ämyrillä, 50 minuuttia kesti tällä kertaa.

• Nysäksi jäi taas

Laitetaampa tänne vielä päivitys eilisistä 23.8. Ämyrin naistentansseista. Miesten tunti oli tällä kertaa 40 minuuttia, että silleen. Voisivat vaihtaa se hakuvalojen säätäjän pestin ensi kaudeksi jollekin osaavammalle, kun nykyisellä ei ole tuo aikakäsitys oikein ole hallussa.

• tanssimaan on tultu

http://www.youtube.com/watch?v=AUuqvDYFpeM

Joo - MIEHILLE >VALOT vaan palamaan täysillä aina ,
        kun on heidän hakuaikaa !

ValojensäätäjäN homma on tarkkaa työtä, joten terävät,tarkat kaverit töihin :)

Naistentansseissa pitäisi aina miesten hakea, jos naiset eivät käytä omaa hakuaikaansa. Näin loppuisi tuo patsastelu ja miehet pääsisivät tanssimaan
        sekä tulisivat seuraavankin kerran tansseihin ! Järkevää toimintaa , eikä olisi
        keltään pois.

• mv

ei kannata mennä naisten tansseihin ollenkaan, jos olet mies... mun ekat ja vikat naisten tanssit oli vuonna 1995, päätin etten mene enään ikinä, tanssilavoilla aina samat ämmät... Ämyrille parin kanssa vaan!

• ei kannata

Tanssilavoilla aina vaan samat ukot . . . yäks

• Aikuiset naiset

Olemme tulossa kaverin kassa lauantaina ämyrinlavalle tanssimaan ,haetaanko siellä tanssimaan kun ei ole omaa tanssi kaveria mukana , en ole koskaan käynyt kyseisessä paikassa , vaan kannataisiko mennä jonnekkin muualle .

• Kesän huonoin
        Aikuiset naiset kirjoitti:

Olemme tulossa kaverin kassa lauantaina ämyrinlavalle tanssimaan ,haetaanko siellä tanssimaan kun ei ole omaa tanssi kaveria mukana , en ole koskaan käynyt kyseisessä paikassa , vaan kannataisiko mennä jonnekkin muualle .

Kerran kävin ja toista kertaa en mene. Paha olo tuli kun katsoi sitä mies tarjontaa, piti lähteä jo klo 22 pois. Jokainen meistä on se mikä on, mutta valita voi ja Ämyri oli voi voi.

• Aikuiset naiset
        Kesän huonoin kirjoitti:

Kerran kävin ja toista kertaa en mene. Paha olo tuli kun katsoi sitä mies tarjontaa, piti lähteä jo klo 22 pois. Jokainen meistä on se mikä on, mutta valita voi ja Ämyri oli voi voi.

Ok , minne kannattaisi mennä , miten on Lohjan tanhuhovi ...

• harrastaja...
        Kesän huonoin kirjoitti:

Samat sanat naisista. Kyllä oli karseita tätejä. Suurin osa ihan tanssitaidottomia. Onneksi sinne oli eksynyt jokunen ihan hyväkin, mutta en yhtään ihmettele miksi osaavat tanssimiehet karttaa tuota paikkaa.

• tangon huumaa

Ämyristä ei ole minulla kokemusta.

Eilen olin kumminkin Jenkkapirtin naistentansseissa.
      Sielä onneksi palo miesten hakuvalo koko tunnin. (olis saanut palaa koko illan)
      Ennen sitä valoa tunti seisomista, pyörimistä kahvilassa ja hakujonossa.
      Yksi ainoo tuttu ja sekään ei minua huomaanut kuin vasta myöhemmin illalla.

En pääsyt ekoile tangoille, en toisillekaan. Epätoivoinen haku vesipisteellä ,ei sekään tuottanut tulosta. Daami sanoi hetken jäähdyttelevän, tulee myöhenmin kyllä hakeen.
      Hitaat valssit soi vähän ennen miestenhakua.
      Ei vieläkään kukaan hakenut, rohkasin mieleni ja kysyin yhdeltä daamilta jospa se lähtis tanssiin hidastavalssia, kun tässä jo olen seisyt kohta tunnin.
      Daami lähti ja tanssi todella taitavasti, uskalsin jopa kokeilla "minulle" uutta vasenta ulkopuolista käännöstä. Daami meni hyvin vaikka vienti oli melkoista haparointia. Kiitokset hänelle.

Alko onneksi se miesten tunti ja pääsin parketille.
      Loppuillan sitten tanssin marsurkoita lukuunottamatta.

Pisti eilen miettiin miten te naiset viitsttei lähteä oudoille lavoille tanssiin, haku voi olla tosi huonoo joskus. Naisia kun on yleensä huomattavasti enemmän kuin meitä miehiä.

• Seinäruusu- sexsex

• tangon huumaa
        Seinäruusu- sexsex kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=0YjWmJPH4iM

Ai et miksi ? Aina ei tanssijalkaa edes kutita, mut jonnekin on mentävä -D.

Pst. Onnek'seksi on aina se naistentunti :)

On se naistentunti (ja miesten) täysin ansaittu joka ilta...ja miksei alkuiltaan se puolituntinen lisäksi, mitä toisilla lavoilla käytetään.
        Suon ne teille.

• Avokki 11

No johan on melkoista tekstiä...oma avokki mukana mutta eipä kelvannut tanssia avokin kanssa...
        Kyllä naisetkin huomaavat et oli oma avokki mukana...avokki istuu ja sinä hakujonossa...
        Olisikohan hakemattomuutesi johtunut omasta käytöksestäsi...

• Anonyymi00053
        Seinäruusu- sexsex kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=0YjWmJPH4iM

Ai et miksi ? Aina ei tanssijalkaa edes kutita, mut jonnekin on mentävä -D.

Pst. Onnek'seksi on aina se naistentunti :)

Naistentanssit 😋 
        Ämyri
        TIUKU & SuomiBros
        Lavatanssit  Somero | 20 € | Naistentanssit | Tanssitunti: 18.30 Cha cha | 20 – 00

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Naistentanssit 😋 
        Ämyri
        TIUKU & SuomiBros
        Lavatanssit  Somero | 20 € | Naistentanssit | Tanssitunti: 18.30 Cha cha | 20 – 00

Tuleekohan annak... tanssimaan, miettii???

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tuleekohan annak... tanssimaan, miettii???

Muuten minua ei saa nastentansseihin.

• Naiset Huom !

Kyll ' naistentansseissa KAIKKI seinähorsmat saavat vapaasti hakea
      jo toisella aallolla jos ei heitä ei naiset hae ! -
      Ja NAISET eivät sitten jakele niitä rukkasia :)

Ilman MIEHIÄ ei olisi edes naistentansseja, joten jokainen maksanut
      tanssimies on tanssitettava ja pidettävä hyvässä mielentilassa -D

http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU

• Naisten tanssit NO

Jenkkapirtillä eilen.
      Oli minun viimeiset naisten tanssit.
      Naisia taas enemmän kuin miehiä.
      Miksi te naiset ette hae miehiä vaan patsastelette tai pyöritte ympyrää.

Kostatteko miehille, kun eivät hae teitä normi tansseissa.

Koittakaa nyt naiset käsittää että mies ei voi seisoa siinä keskellä tanssilattiaa
      koko ensimmäistä kappaletta vaan mies joutuu poistumaan sivulle ettei olisi tanssijoiden tiellä. Tämä ei merkitse sitä että mies ei olisi haettavissa.

Ei kiitos naistentansseille.

• Paljon tanssiva

menen vielä asteen pidemmälle, samasta syystä en mene naistentunnilla
        haettavien riviin koska ei sieltä viitsi joskus tulla pois häiriten tanssivia
        pareja, mieluummin sitä on sitten vaikka tanssimati.
        Kun /jos minua hakee vaikka en ole ns hakualueella lähden kyllä
        aina tanssimaan ja on sellaisiakin tanssilavoja joissa ei tarvi
        häiritä tanssivia vaan voi jäädä oleileen siihen samaan paikkaa
        rauhassa.
        Yritän viedä samasta syystä hakualueelta hakemani naisen pois
        kädestä vieden nopeasti väljemmille vesille jotta hakevilla on parempi/
        esteettömämpi lähestyä haettaviaan.

• naisten tanssit ehkä

Näin kun viikonloppu taas alkaa muuttua viikoksi ja naistentansseihin.
        Sitä (ainakin minä) taas alkaa kaivata vaikka vaan niihin naistentasseihin.

Se on kuin alkoholi, välillä kun on kipee krapulassa maanantaina, sitä uskottelee itselleen ettei ryyppää enään. Perjantaina onkin sitten taas jo eri fiilis.

• Anonyymi00058
        naisten tanssit ehkä kirjoitti:

Näin kun viikonloppu taas alkaa muuttua viikoksi ja naistentansseihin.
        Sitä (ainakin minä) taas alkaa kaivata vaikka vaan niihin naistentasseihin.

Se on kuin alkoholi, välillä kun on kipee krapulassa maanantaina, sitä uskottelee itselleen ettei ryyppää enään. Perjantaina onkin sitten taas jo eri fiilis.

Jenkalla tanssittiin hiekalla avajaisissa, jote se on koko tämän kesän bannassa.

• Aapeli123

Täysin samaa mieltä eilisistä naistentansseista Jenkkapirtillä. Illan saldo on 1 haku. Onneksi oli miesten tunti jolloin sain edes vähän paitaa hiostettua.

• harrastaja...

Olisiko syy omassa tanssitaidossa, vai missä?

• Aapeli123
        harrastaja... kirjoitti:

Tuskin ajaisin 150 kilometriä suuntaansa tansseihin jos en osaisi tanssia.

• harrastaja..
        Aapeli123 kirjoitti:

Tuskin ajaisin 150 kilometriä suuntaansa tansseihin jos en osaisi tanssia.

Voit hyvinkin ajaa kun et sitä itse ymmärrä.
        Jos sinua ei haeta, vika on joko sinun olemuksessa, käytöksessä tai tanssitaidossa. Näin on.

• Anonyymi00059
        harrastaja... kirjoitti:

99 naista 100sta on nirppanokkia.

• Naisten tanssit NO

Ei tässä miehen tanssitaidosta, ulkonäöstä, vaatetuksesta, tuoksusta eikä alkoholista tai muusta sellaisesta ole kyse. Edellämainitut asiat ovat ja olivat kunnossa.

Naiset käytöksellään pilaavat naisten tanssit. Näin on.

Kumma juttu kun normaaleissa tansseissa pääsee naisten haulla aina tanssimaan ja rukkasia on sadellut vain pari kertaa vuosien varreella, niin on johtopäätöksen aika.

Ei naistentansseille minun ostalta.

Ei luulisi vieraan henkilön olevan niin pelottava haettava ettei kokeilla uskaltaisi kun ovat tansseihin tulleet. Vai alkavatko naiset olla niin itsenäisiä että alkavat matkia miesten käytöstä. Hormoonitasot menee sekaisin E pillereistä vai mistä tässä on kyse?

• tangon huumaa

Näillä "naistentasseilla" on isoja eroja.

En minäkään ole muualla joutunut t u n t i a odottaan tanssiin pääsyä.
        Nyt minua haettiin vasta miesten tunnin jälkeen tanssiin ekan kerran.
        Joten Jenkkapirtin daamien pitäis kyllä olla aktiivisenpia "oudoille" kasvoille.
        Taitaa Jenkkapirtillä olla keskimääräistä suljetunpi tämä sisäpiiri.

Esim. Hirvensuuliissa, ekaakin kertaa ollessani. En joutunut/päässyt levähtään yksiäkään kappaleita. Vaikka tuttuja ei ollut ennestään, haettiin minua heti kun ilmestyin lavalle.
        Usein oli useanpi hakemassa, se on tosin ikävää .Miten siinä pitäis toimia?
        Lähteekö daamin johon on katsekontakti, vai daamin joka kerkii hetken ennen kysyyn tanssiin?
        Tosin, eipä nämä naiset säikähtäny, vaikka valitsin sen toisen tai kolmannen. Tuli ne myöhenmin hakeen uudestaan.

Tanssiinhan sinne lavalle on tultu (kai) jos haettava ei osaakaan seurata/mies viedä haittaako se? Minä ainakin mielunmin tanssin huononkin seuraajan kanssa kuin patsastelen koko illan.

• ajissnat

Jormuan lavalla Kajaanissa ja Nuijamiesten lavalla Oulussa (siis Ylikiimingin kaupunginosassa) on vain kaksi kylttiä. Toisessa lukee "Sekahaku" ja toisessa "Naiset hakee". Naistenhaku kestää tunnin ja koko muu ilta on sekahakua.
      Miehenä tuo käytäntö on ihan ok. Vielä parempi olisi pelkkä sekahaku koko illan.

• Itse olen

huomannut että paljon/hyvin tanssivat miehet alkavat kartaa paikkoja joissa
        naisilla on liikaa hakuvastuuta, no kaikkea ei voi saada vaikka
        kuinka yritettäisiin parantaa naisten tanssiin pääsemistä.

• Aikuiset naiset
        Itse olen kirjoitti:

Missä täällä eteläsuomessa on hyvät lavat/tanssipaikat joissa soitettaisi esim tangoa,humppaa ym kunnon tanssimusaa ja vielä jos pääsisi tanssimaankin ,sehän olisi vaan plussaaa :-)

• Mikkelissä tanssuja

• Faktaa!
        Itse olen kirjoitti:

Juuri näin, siksi naisten tansseja on aivan liiikaa. Miesten määrää kun se ei lisää eikä niissä tansseissa ole edes kovin taitavia miehiä. He kun haluavat itse hakea. Näin se vaan menee.

• Hiihtomäen Hilja

• Hiihtomäen Santra

• tangon huumaa

Eilen Särkässä, onneksi oli "eväs"mukana.
      Hain ennen ensinmäistä naisten halkua 4 tanssiin. Seuraavat 45 min. seisoskelin joka haulla tanssijoiden tiellä. Ei yhtään hakua.
      Avokkia sit tuli tanssitettua enmänkin.

Joka tanssi kerta oppii aina jotain uutta tanssista.
      Nyt opin käveleen naistenrivin ohi hakematta k e t ä ä n tanssiin. Tuola aikaisenmin jossain ketjussa kehuin. Jos menen miesten haun aikana hakuriviin, haen myös tanssiin jonkun.
      Nyt 22-23 välin tyydyin vain käveleen ja katselleen sitä naistenriviä.

• haku vapaaehtoista

Vain mies kommentoi tuolla tavalla. Naisille tuo on ihan useinkin tapahtuvaa eikä todellakaan voi olettaa että kaikki miehet hakevat heti takaisin :) Kiitoshaku ei ole mikään pakollinen naisille eikä miehille.
        Onko niin että olet tottunut liian hyvään hakuflaxiin ja sitten kun ei haeta niin katkeroidut. Särkässä ilmeisesti naisia vähemmän eilen, arvailuja vaan kun en ollut paikalla.

• tangon huumaa
        haku vapaaehtoista kirjoitti:

Vain mies kommentoi tuolla tavalla. Naisille tuo on ihan useinkin tapahtuvaa eikä todellakaan voi olettaa että kaikki miehet hakevat heti takaisin :) Kiitoshaku ei ole mikään pakollinen naisille eikä miehille.
        Onko niin että olet tottunut liian hyvään hakuflaxiin ja sitten kun ei haeta niin katkeroidut. Särkässä ilmeisesti naisia vähemmän eilen, arvailuja vaan kun en ollut paikalla.

Miehiä oli aika paljon enemän.
        Toi mun "haku" käyttäytymiseen vielä.
        En pitänyt puoliani eilen miesten haun aikana, ilmeisesti fiilikset huonot. Eipä siihen naisten hakuriviin jäänyt kuin 2-5 naista ilman tanssittajaa. Olishan niitä voinut hakea, mut tanssitin sitten Avokkia.

• ujo_ehkä

mie en uskalla hakea miehiä. mun puolestani saisi olla aina miesten haku.

• AUBEL

miehet hakee ja naenen piättää antaako vae ei

• harrastaj

Ämyrillä on tosiaan liikaa naistenhakua. näin on.

• ensi kesään

Ämyrillä la-tansseissa nykyisin vain tunti naisille.
        Torstain naistentansseissa kävi paljon hyviä tanssimiehiä. KIITOS, OLI MUKAVA KESÄ !

• Näin on
        ensi kesään kirjoitti:

Ämyrillä la-tansseissa nykyisin vain tunti naisille.
        Torstain naistentansseissa kävi paljon hyviä tanssimiehiä. KIITOS, OLI MUKAVA KESÄ !

Jaa ihan hyvä tunti riittää. Vielä kun saisi sitä klo 24 alkavaa sekavaa hakua lyhennettyä, on ihan syvältä.

• Tunti naisil piisaa

Sama vika Esakalliolla, jossa tanssit alkaa tuntia myöhemmin kuin Ämyrillä. Se se saamarin sekahaku klo 24 kun alkaa niin voikin lähteä kotiin.. Onneksi on Särkkä ja Valasranta kesäisin, niissä ei ole sekahakua, eikä tuu.

• Blondivm1962

Ämyri on huono. jos olet yli 40-vuotias, miehet eivät hae. En mene enää.

• Vongamies

Kyllä hakee jos olet miestä vailla. Tarraa kiinni niin ymmärrän kyllä. Pääsetb tanssitaivaaseen ja muuallekin.

• tanssitytsä

Kamalin kokemus koko kesänä.Tanssitaitoisia miehiä ei juuri ollut ja humalaisia normipaikkaa enemmän,lauantaisin enemmän vielä.
      Maajusseja emännän haku mielessä. Kerta riitti minulle.

• maarukka1

Totta tosiaan, Ämyrillä riittää humalaisia!
      Saa hetken pohtia hakijan kohdalle, onko selvin päin.
      Känniset pihalle.

• Mies+40

Kävin Ämyrillä naistentansseissa 8/8 muistaakseni Blogman esiintyi. Naistentansseissa on mukava mittauttaa markkina-arvonsa :-) Naiset hakee niissä vauhdikkaasti just kun on edellisen saattanut hakuriviin niin seuraava jo venttaa vieressä. Miesten hakutunti toimi hyvin,tosin muutama naishaku tuli tunnin aikana. Daamit oli pääsääntöisesti hyvän tanssitaidon omaavia ja ne joilla ei tanssi ole niin verissä on mukava vaan ihan jutella.Hauska ilta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      138
      1166
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      94
      871
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      834
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      795
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      30
      549
    6. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      513
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      20
      509
    8. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      44
      484
    9. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      96
      481
    10. Kaipaamalleni naiselle

Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies
      Ikävä
      29
      427
    Aihe