Minusta tuli ihmissusi

Estella Viherkoski

Minusta tuli jokin aika sitte ihmissusi. En muista tapahtuneesta paljoakaan mutta muistan tämän. Kävelin hyvän ystäväni luolta kotiin metsäpolkua pitkin. Silloin oli täysikuu ja kello oli 22.30 ja kuu näkyi kirkaalta taivaalta. Melkein kun näin koti taloni kuulin takaani askelia mutta luulin niitä omiksini. Mutta ne eivät olleet minun.Vähän ajan päästä kuulen taas askeleita , katsoin taakseni mutta en nähnyt mitään kun käänsin pääni edessäni oli susi.....
Sen jälkeen heräsin koti ovellani. Sen jälkeen minulle tapahtui outoja juttuja Karvan kasvu käsiini ja jalkoihin alkoi lisääntyä.
Haju- ja näköaisti ovat parhaimillaan ja minä syön ainostaa lihaa mutta kyllä joskus kasvikset maistuvat. Ja mikä oudointa voin muuttua sudeksi milloin tahansa ja suden kohtaamisesta minulle jäi arpi käsivarteeni suden hampaista. Joinain öinä menen ulos ulvomaan ja kyllä sieltä tulee vastaus. MInä olen oppinut ymmärtämään koiria aina kun he yrritävä kommunikoida kanssa minä ymmärän heitä ja vastaan heille. Ja en aijjo kertoa teille enempää muuten.......

34

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmissusi

      Ai Oletko ihmissusi minäkin olen!

      • Ihmissusi13

        Sama pystyn hyppäämään korkealle ja kuulo ja näkö aisti ovat parhaillaan


    • jännää

    • ??

      Oikeest jos te olisitte ihmissusii ni ette varmaa pälättäis julkisesti netissä.
      P.S Uskon ihmissusii

    • Ihmissudeksi pyrkivä

      Minäkin haluun olla :(

      • Ihmissudeksi pyrkivä

        Ja oon kohta! Tiijän lotsun jonka avulla voi muuttua ja aijon kertoo sen. Tarttet:
        Oman kynnen
        Omaa verta
        Oman hiuksen pätkän
        Kiehuvaa vettä

        Sitten sekotat noi yhteen ja sanot:
        I beg to be wolf in dark and light
        I beg to be a prowler of the night
        I beg to thee to make it soon
        I want to be wolf at the next full moon

        Seukiksi hautaa litku maahan ja oota ens täyskuuta. Kun täyskuu vihdoin nousee, mee takas paikkaan johon hautasit sen ja kastele se.
        Sit sun pittäis muuttuu. Onnea ja toivittakaa mullekki sitä! ;)


    • voi hyvää iltaa

      Taidat olla saavuttanu vaan puberteetti-iän. Mielikuvitus se sulla vain laukkaa. Se menee kyllä ohi.

      • Ihmissudeksi pyrkivä

        Housuissas on mielikuvitus! >:( Ihmissusia on olemassa ja haluun muuttuu selallaseks!


      • Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Housuissas on mielikuvitus! >:( Ihmissusia on olemassa ja haluun muuttuu selallaseks!

        Kerro ihmeessä sitten toimiko loitsusi.


    • Selevä

      Eikös joku aika sitten jossakin pohjoismaassa (en valitettavasti enää muista missä) ollut eräs ryhmä, joka vakaasti uskoi olevansa vampyyrejä.
      Ei siinä, lapsi on terve kun se leikkii, mutta tänä posse alkoi sitten tappamaan ihmisiä saadakseen juotua näiden verta.

      Että rankoiksi voi nämä mielikuvitusleikit joskus mennä.

    • khöm

      näyttää toi hollyvootin mind control toimivan

    • pilkkunenä

      Mitenhän kauan tuotakin tekstiä on koitettu kirjoittaa. Alussa oli ihan hyvin luettavaa tekstiä, mutta loppua kohden kirjoitustaito alkoi "hieman" lipsua...

    • uskoja

      Onks toi taika totta.

    • uskoja

      Estella hei onks toi totta jos on nii tuu viialankadulle .Kun mäki haluun olla ihmis susi.

    • uskoja

      Nii Estella että siis viialankadulle talo numero7 ja ovi C

    • oikea vampyyri

      Ihmissusiksi ja vampyyreiksi ei muututa, ihmissusina ja vampyyreinä synnytään, ja ne eivät ole mitään kuolleita tai ikuisesti eläviä, mutta niillä on parempi vastustuskyky ja pikkasen pidempi elinikä mutta kyllä ne kuolee silloin ku on tosi vanhoja, ja ne on ihan sellaisia tuntemattomia ihmislajeja jotka ovat ihan tulleet evoluution mukana. Ite oon vampyyri, mutta en oo sellainen taikaolento joka on Twilightissa tai muissa vampyyritarinoissa, olen vain sellainen tietty ihmislaji jota ei ole koskaan löydetty. Tykkään lihasta ja kalasta, en tykkää yleensä kasviksista, palan helposti auringossa ja en ikinä rusketu, olen erittäin kalpea, mulla on terävät kulmahampaat luonnostaan, valkosipuli aiheuttaa mulle hengitys ja vatsavaivoja, mulla on erittäin hyvä vastustuskyky, olen pitkä, ja olen erittäin älykäs. Me vampyyrit ei olla mitään alieneita tai demoneita, me ollaan vain erilainen ihmislaji, me kuulutaan ihmisiin, mutta ei olla ihmisiä, me ollaan eri laji, ja me ollaan tultu ihan evoluution kanssa.

      Oletteko te huomanneet että ihminen ei oikeastaan tarvi yhtään lihaa, joten ne esihistorialliset ihmiset jotka söivät lihaa olivat oikeasti vampyyreita tai ihmissusia.

      Merenneidotkin ovat olemassa, niitä on löydetty Thaimaassa.

      P.S. Ku harvat ovat kasvissyöjiä, niin se tarkoittaa että oikea ihminen onkin oikeasti harvinaisempi. Muut ihmiset ovat vampyyreitä, ihmissusia, tai ihmisiä jotka ovat risteytyneet vampyyrien tai ihmissusien kanssa.

      • Camoonguy

        Mytologia on kautta aikain tuonut ilmi että vampyyriksi muututaan vampyyrin puremasta, ihmissudeksi ihmissuden tai suden puremasta


    • Bad wolf

      Muuten tuohon että pystyt muuttumaan milloin haluat ei kuulosta uskottavalta koska me emme pysty muuttumaan milloin haluamme vain täydelläkuulla. Mene tapaamaan kuningas Crazénia hän saattaa oleskella jossain päin maailmaa ihmissutena koska kuningas ei pysty muuttumaan ihmiseksi. Kannattaa mennä silloin kun on täysikuu kuningas ei vahingoita yleensä muita ihmissusia (paitsi minua kun kävin katsomassa häntä. Kävelen hiukan huonosti) ;)

    • karmaisevasusisanter

      vitususihuora :DDDDD lopeta niiden twilight leffojen kattomine ja tunge haarukkaa llimalorttorasiaas :DXACFVGBHNJMK;L:Ö vitu paskavammne nig

    • susikiller 69

      ei jumavitunylilauta, lopeta twilightin katsominen ja rupea seuraamaan vaikka soutparkkia, kuvittele nyt voit muuttua saddamhusseiniksi ja naida saatanan kanssa eikö se olisi vähän kiihottavampaa kuin ulvoa joidenkin vitun katukoirien kanssa tai sitten hoidat itsesi pakkohoitoon helvetin psykopaattikoira, ps olen itsekkin SUSI ulvon aina itsekkin iltaisin asunnossani mutta en saa muuta vastausta kuin " ole hiljaa saatanan typerä susipoika tai tulen kaappiisi nukkumaan ja raiskaan sinua anukseen " jos haluat joskus suseilla kanssani soita 020202 ja pyydä susisanterin numeroa, minulla on todella paljon kokemusta eläimistä. ja olen itsekkin aika eläin prefer doggystyle. muutun iltaisin karvaiseksi seksisudeksi ja vedän kaikkia muita susia anaaliin ,aaahh sitä karvan kutituksen tunneetta holeeee motree sekkelee suolematree kun lausut tämän lorun kello 4:20 niin iso alfasusi sukkelakuono ilmestyy ovellesi kikkeli pystyssä, yeah susi sukkela susi saatanan susi suolamakkara susi sokkelosusi. kebab

    • OLEN JO IHMISSUSI

      toimiiko loitsu ilman aineksia?

    • tic1235

      Vampyyrit nykyajan sellaiset, meillä on enemmän psykologisia ominaisuuksia. toisen ihmisen mielen lukeminen. Telepatia. Toiseen vaikuttaminen hänen tiedostamatta. Manipulointi.

      Minä syön pääasiassa kasvisruokaa, kalaa ja kanamunia.. välillä iskee lihanhimo. Se tarkoittaa sisäfilepihviä kerran kuussa.

      elän elämääni ja menestyn hyvin työmaailmassa supernopean tunneälyn ja intuition ansioista.

      olen äärimmäisen vaarallinen, jos minut suututtaa. Aiheutan tahtomattani pahoja asioita, jos yhtään ajattelen negatiivisesti jostakin.

    • cats me if you can..

      Hey hey vampire or werewolf.. cats me if you can.. come to me and take me.. I'll pay cash 5000€ please bite me.. werewolf or vampire. come to Tampere- Härmälä

    • Susityttö

      En ole ihmissusi... mutta uskon että minulla on suden mieli. Pienenä rakastin painileikkejä ja metsässä avojailoin juoksemista. Rakastan myös lihaa yli kaiken mutta kasviksetkin maistuvat, nukun täysi kuilla tosi huonosti... yleensä pyörin sängyssä aamu 4 asti virkeänä ja katselen kuuta. Ihmissusi en ole, mutta olisi siistiä olla...

    • tussumällitz

      Haiskahhtaa pasKa

    • kettususikarhu

      Lueppas laps raukka hieman edes biologiaa tai jotain mistä sinulle selviää hieman genetiikka, niin tulet ymmärtämään että olet hoidon tarpeessa....

    • StenWolf

      Jos joku haluu pureman ja lauman tulkaa kikailee : steenwolf123

    • uyoypo

      Tänä yönä on täysikuu

    • EstellaV

      Ei juma! :D Nauran tälle niin paljon, koska tein tän kun olin 12v ja mul oli semmonen ns. ihmisusi vaihe:DD mut joo tää tarina ei oo siis totta. Ohna siitä kulunu nyt neljä vuotta ja oon nyt 16v. Tulin nyt huvikseen kattellee tänne näitä keskusteluja kun huomasin tän hyvin tutun näköisen ja toi nimiki on siis feikki:D Mut joo sori tästä todella nolosta ns. ihmisudeksi tulemisesta tarinastani.

    • zx22

      toivottavasti aloittaja on saannut psykiatrista hoitoa ja lääkityksen kohdilleen.

      • AloittajaEstellaV

        Joo semmoselle ei oo ollu tarvetta kun se nyt vaan johtu siitä Twilightista ja kaikista muista mahdollisista vampyyri/ihmisusi leffoista:DD mutta joo nolottaa aika paljon myöntää tuo asia että semmosesta joskus olin kiinnostunu:D


    • KALASAUNA

      ok oon kala

    • ihminenontotta

      Olen ihmissusi Ylivetelin klaanista. Uskon vahvasti tulleeni ihmiseksi. Klaanikaverini haukkuivat minut hulluksi ja käskivät mennä hakemaan poppamieheltä karhunkyrpäjauhekuuri. Ei se auta, kun tiedän totuuden. Minusta on tullut ihminen!!! Ihminen on totta eikä mikään mielikuvitusolento!!!

    • Susimies36v

      Minä haluaisin elää metsässä susien kanssa, vaikka jossain Siperiassa tai jossain jossa oli todella laajoja alueita koskematonta metsää ja jossa ei koskaan olisi ihmisiä. Olisi aina talvi, paljon lunta ja jäätä sekä aina jotain 30 astetta pakkasta, mahdollisimman pimeää ja täysikuu loistaisi taivaalla. Juoksisin susien kanssa metsässä, metsästäisin niiden kanssa eläimiä kuten hirviä jotka sitten yhdessä söisimme ja nukkuisimme päivät jossain luolassa, mutta aina yöllä olisimme metsässä. Täysikuu olisi minun kaunis morsiameni ja sudet minun uljaita veljiäni. Sitten minäkin vähitellen muuttuisin yhdeksi näistä susista, sudeksi susien joukkoon, paitsi että olisin kuolematon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe