kuinka monta ihmistä on mukana amk opinnäytetyön esitystilaisuudessa? jännittää esittää jos luokka on aivan täynnä.
nimim. jännittää
amk opinnäytetyön esittäminen
4
1255
Vastaukset
- m
Itselläni tuo on edessä ensi kevääseen mennessä. Muiden esityksiä pitää käydä katsomassa muistaakseni vähintään 6. Lisäksi katsomassa saattaa olla muitakin. Me olemme usein olleet koko luokan kanssa (n. 20 henkeä) katsomassa noita esityksiä. Joten kyllä niitä on yleensä jotain 20 henkeä. Nämä kokemukset Tampereelta.
- Kyllä se siitä
Miten olet välttynyt esimerkiksi esitelmän pitämisestä luokallesi, sillä siinähän sitä harjoitusta olisi tullut?
Lisäksi voin kertoa sinulle salaisuuden: Olet luultavasti tilaisuuden ainoa työsi aihealueen asiantuntija, muut eivät tiedä asiasta lähellekään yhtä paljoa. Useimmissa tapauksissa ei edes työtäsi valvonut opettaja. - Marie.4
Meillä saattoi olla 50-70 henkeä, joskus taas vain kourallinen. Olenpa sellaisessa esityksessä ollut, jossa oli esittäjän, ohjaajan ja kahden muun opettajan lisäksi vain minä.
- huiheijaa.
Täysin tapauskohtaista, jos pidetään vaikkapa ohjaajan jollekkin luokalle niin voi olla vaikkapa 5 henkeä paikalla, jos pidetään auditoriossa putkeen niin kymmeniä.
Mutta jos on lopptyö jo kansitettu niin se esitys on aika evvk, enpä ole kuullut, että kukaan olisi uusiksi joutunut vetämään vaikka olisi miten paskat powerpointit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068