kertokaas, mitä tossa pitäs ottaa huomioon, kun olen kyseistä autoa ostamassa? ajettu suunnilleen 235tkm.. onko kyseinen moottori kuinka laiska, vaikka onkin ruiskulla? ja millasella kulutuksella tolla pääsee? ruostetta ei ole, auto on siisti jne.. onko kenties jotain suurempaa remppaa tulossa tolla kilometrimäärällä, onko kokemuksia? kiitoksia asiallisista vastauksista!:)
-02 1.8i mondeota ostamassa
aatu777
4
220
Vastaukset
- köf
Hei haloo
Mieti nyt vähän..et voi olla tosissasi, et ostat motskun ja ton vuosimallin.
Mut onnea vaan, kun sitä tarvitset
hahhhhaaaaaaa - Kokemusta on...
Aika pommin meinaat ostaa, moottorit ovat Fordit heikoin kohta ja ruostuminen. Uudemmissakin paljon vikoja. Älä erehdy koskaan Fordeihin.
- köf
moottorilla ajaa 500000 ja kittiviat näkee jos viitsii katsoo ovien alle, muuten mondeo ei pahemmin ruostu
- ilkka451
osta multa ford mondeo halvalla 2001vm farkku 1.8 huhtikuuhun ajo aikaa 1700e ota yhteyttä jos kiinnostaa puh 0469072802
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379