Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miltä se tuntuu?

neitsyt

Moikka!
Siis yhdyntä milät se tuntuu ekalta kerralta? Aika vaikee vastata mut kummiski...
Sattuuko ekassa yhdysnnässä ja millainen pitäisi olla se eka yhdyntä??(?)
Minua pelottaa mennä sänkyyn.
En tohi puhua äitinikään kanssa niin kysyn täältä tietoa..

vastatkaa pliis olen tietämätön

14

14427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      heippa
      ei se satu kamalasti. aluksi voi tuntua vähän kipeältä, mutta pikku hiljaa se kipu katoaa.
      Jos sua pelottaa kamalasti, ei kannata ryhtyä siihen, sillä se voi tarkoittaa sitä ettet ole valmis. Mutta jos teet sen kuitenkin,katso että tyyppi on kiva kaveri ja jonka tunnet, ettet ota kotiin mukaan ihan ketä tahansa(siis vierasta), sillä silloin ei voi tietää osaako se osoittaa hellyyttä ja olla varoivainen.
      Ei oikeastaan voi sanoa millainen eka yhdyntä pitäisi olla. Se on varmaa että se ei saa olla pakosti suoritettu, jos ei ole valmis.
      Sen verran sanon että seksi paranee iän myötä ja se on fakta, eli jos sattuisi käymään niin ettei se ollut sitä mitä odotit, niin parempaa on luvassa.
      tsemppiä!

      • tietämätön

        Moikka!
        Kiitti tidoista kai se sit on joskus se neitsyys vietävä:>*tirsk tirsk*
        Sai taas lisää mukavaa ja hyvää tietoa eikä sen varmaan piä kestää kauvaa(siis rkan panon) luulisin...
        en kyllä ikinä ootaisi mitään ventovierasta viemään neitsyyttäni...!!!!!
        Ikänikin on vasta 91 että kyllä sitä kerkee oottamaan.....


      • neitsyt

        Heippotie hei!
        Onko teillä sattunu kämmiä et ootte pierassu,kussu tai jotain muuta avstaavaa tapahtunu yhdynässä?
        T:neitsyt


      • Ester
        neitsyt kirjoitti:

        Heippotie hei!
        Onko teillä sattunu kämmiä et ootte pierassu,kussu tai jotain muuta avstaavaa tapahtunu yhdynässä?
        T:neitsyt

        kerran tuli lusikallinen ku ratsastin mun jätkällä ja se tunki sormen peppuun, vähän nolotti..


      • minä tyttö
        neitsyt kirjoitti:

        Heippotie hei!
        Onko teillä sattunu kämmiä et ootte pierassu,kussu tai jotain muuta avstaavaa tapahtunu yhdynässä?
        T:neitsyt

        no joo...muistan kun joskus seksielämämme alussa minulla "oli siellä ilmaa, joka aina välillä tuli ulos törähtämällä...eihän se ole muuta kuin ilmaa, mutta kyllä se silloin nolotti...käy niin välillä vieläkin, mutta kultani on sanonut ettei minun tarvitse hävetä, joten en sitä enää edes niin ajattele...


    • Jussi_03

      tämä on??? Aika heikko sellainen.

      Laita kysymyksesi nuoriin tai seksi-foorumiin!

    • *Mini*

      noh tuotaah...mun eka kerta oli sellanen et se nipisti aika paljo, et ei sillee sattunu ollenkaa :) mut sänkyyn kannattaa mennä vasta sitte ku on ite mielestään siihen valmis :) ei tarvii pitää kiirettä :)

      • pedroel

        Ihan totta kirjoitat. Älkää ryhtykö mihinkään, ennen kuin olette valmiita siihen. Älkää, vaikka joku painostaisi kovastikin.


      • ~NinSu
        pedroel kirjoitti:

        Ihan totta kirjoitat. Älkää ryhtykö mihinkään, ennen kuin olette valmiita siihen. Älkää, vaikka joku painostaisi kovastikin.

        mäki oon vielä neitsyt ja haluaisin iha kauheasti jo menettää sen.en sen takia että en olis enää neitsyt vaan sen takia ku haluan että se eka kerta tulee jo ja haluan kokeilla että miltä se tuntuu..eniten mua pelottaa se että sattuuko se..?ja että jos kumi pettää ja tulee raskaaks,voiko kortsu pettää helposti? mutta ei mullakaan vielä mikää kiire oo,voin kyllä oottaa vielä.


      • minä vaan
        ~NinSu kirjoitti:

        mäki oon vielä neitsyt ja haluaisin iha kauheasti jo menettää sen.en sen takia että en olis enää neitsyt vaan sen takia ku haluan että se eka kerta tulee jo ja haluan kokeilla että miltä se tuntuu..eniten mua pelottaa se että sattuuko se..?ja että jos kumi pettää ja tulee raskaaks,voiko kortsu pettää helposti? mutta ei mullakaan vielä mikää kiire oo,voin kyllä oottaa vielä.

        HEI TYTÖT !!!älkää ihan totta kiirehtikö asian suhteen...mun eka kertani oli ihan kamala....me oltiin silloisen poikakaverin kanssa oltu pienessä riidoissa ennen sitä "suurta" iltaa ja se vähän niiku painosti mua...ja siitä ei tullut mitään...mietin, että tässäkö tää nyt oli..eihän se ees sattunu???olin ihan sekaisin...naimme toisen kerran noin kuukausi ekasta kerrasta, eikä parannusta yhtään ja kaiken lisäksi kortsu meni rikki....aloin pelätä seksiä, koska olisin voinut tulla raskaaksi...ostin jälkiehkäisy pillerit eikä mennyt enää kauaa, kun me erottiin poikakaverini kanssa. Mulla meni sika kauan ennenkuin uskaltauduin seuraavan kerran sänkyyn, mutta silloin tin se ihan rakastuneena, eikä mua pelottanut tyhtään...Kultani ja minä oltiin tutustuttu toisiimme paljon paremmin ja minä rakastin häntä ja hän minua...Se kerta tuntui ensimmäiseltä oikeasti, koska minua sattui hieman, luulempa että menetin neitsyyteni vasta silloin. en pelännyt seksiä silloin enää yhtään, koska tiesin ettei minua käytettäisi hyväksi. Nykyään seksi on ihanaa ja ollaan edelleen yhdessä kultani kanssa 9 kk takana...oon oppinu kauheesti, koska ei ole ollut mihinkään kiiree... miun neuvo on: Tutustukaa toisiinne rauhassa. Kosketelkaa toisianne pimeässä ja kertokaa miltä mikin tuntuu, petting on tosi hyvä keino tutustua. Jännitys kuuluu asiaan, mutta sekin laukeaa ajan kuluessa. Ja muistakaa rakastaa ja muistakaa ehkäisy...ONNEA KAIKILLE!!!


      • jukka
        ~NinSu kirjoitti:

        mäki oon vielä neitsyt ja haluaisin iha kauheasti jo menettää sen.en sen takia että en olis enää neitsyt vaan sen takia ku haluan että se eka kerta tulee jo ja haluan kokeilla että miltä se tuntuu..eniten mua pelottaa se että sattuuko se..?ja että jos kumi pettää ja tulee raskaaks,voiko kortsu pettää helposti? mutta ei mullakaan vielä mikää kiire oo,voin kyllä oottaa vielä.

        ei se kovin helposti kyllä petä tai hajoa se kortsu, jos se on vaan oikein laitettu päälle.. Ja jos oikein kovasti kerran haluttaa päästä jo sen makuun, niin ei muuta kuin kumppania etsimään =) ja kerta kerralta se paranee. Ole yhteydessä!!

        jukka


      • ~NinSu
        jukka kirjoitti:

        ei se kovin helposti kyllä petä tai hajoa se kortsu, jos se on vaan oikein laitettu päälle.. Ja jos oikein kovasti kerran haluttaa päästä jo sen makuun, niin ei muuta kuin kumppania etsimään =) ja kerta kerralta se paranee. Ole yhteydessä!!

        jukka

        kiitus kaikille jotka neuvo jotenki,nyt ei enää pelota niin paljon ja tiiän sen että ei saa olla jännittyny ja pitää rentoutua..:)


    • Emmi

      Mä olen itsekkin vielä neitsyt.Muo ei oikeastaan pelota että se sattuisi.Koska olen kokenut niin murtumiset kuin neulat ja tällit kokeissa itseeni että luulen että pystyn kestämään kaiken.

    • mies

      Meillä juttu meni niin että olin menettänyt poikuuteni jo aikaisemmin kokeneelle kypsälle naiselle ja en tiennyt naisten neitsyyden menettämisestä juurikaan mitään. Ahkerana poikana hääräsin lemmen luolan parissa ja nykyinen vaimoni vaati minua sisälleen. No ajattelin että sinne se solahtaa kuten ennenkin mutta kuin olisi päätä tiiliseinään hakannut, piti oikein katsoa että onko sitä reikää lainkaan. okei ehkä innostuin edellä hieman liikaa... kröhöm. No kielellä siinä klitorista vielä kutittelin ja paijasin ja naiseni rentoutui hiukan ja kyllä se sinne pikku hiljaa meni. Nykyisinkin kahden lapsen jälkeen hän valittelee välillä että tuntuu ahtaalta vaikka paikat on liukkaana. tiedä sitten mistä se johtuu....? Mielestäni joka pojan tulisi saada itseään 10-20 vuotta vanhempaa naista kyllä vieläkin niin kivasti alkaa ottaa eteen pelkästä ajatuksesta.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe