Lähdemme ystäväni kanssa (kaksi tyttöä) ensi viikolla äkkilähdölle. Seurustelemme molemmat. Haluaisimme tietää, kumpi on kannattavampi matkakohde. Haluamme löhötä rannalla ja juhlia, nauttia lämmöstä ja hyvästä ruoasta. Täten kysymme kyseisissä lomakohteissa käyneiltä, kumpi on parempi? Kaikki perustelut käyvät! (Hintataso, keli, kulttuuri ym)
Ayia Napa (Kypros) vai Rodos (Kreikka) ?
belugawhale
2
666
Vastaukset
- The One
Ayia Napa on hyvä valinta biletykseen, hintataso nyt ei kummoisesti mihinkään tipahda kun molemmat euromaita.
- napalover
Suosittelen Ayia Napaa iha paras paikka!!! ite olin siis heinäkuun lopussa Ayia Napalla ja oli kyllä ihan mahtavaa. Ja ens vuonna uusiks kaheks viikoks. Rodoski on hyvä paikka mut kyl ayia napa on parempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812