Minne joulu/tammikuussa?

lomalle

Etsimme mukavaa rantalomakohdetta joka saisi myös olla edullinen paikka ostosten kannalta. Tarkoitus olisi olla viikon verran matkassa ja tarkkaa ajankohtaa emme osaa sanoa vielä, mutta lähtö voi olla heti joulun jälkeen. Meitä on 4 hengen porukka. Emme etsi mitään nuorison "bilemestaa". Kiitos :)

Jos teillä on omia vinkkejä niin kertokaapa :)

16

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsulleen!

      Olisin itse voinut kirjoittaa saman.
      Vinkkejä odotellessa ;)

    • Samoin! :)

      Itselläkin aikomus lähteä joulu-tammikuun aikaan reissuun, joten ei muuta kuin vinkkejä tulemaan! Mikä tai mitkä maat yleensäkin ovat tuohon vuoden aikaan lämpimiä?

      • Kaukana.

        Ekvaatorin eteläpuolella olevat maat ovat lämpöisiä.


      • Uskomatonta on?

        miten on mahdollista tuo ettei ole hajukaan missä on lämmintä kun meillä on talvi....Thaimaa...oletko koskaan kuullut ko maasta...ja kymmenistä muistakaan?


      • uskomaton torvi
        Uskomatonta on? kirjoitti:

        miten on mahdollista tuo ettei ole hajukaan missä on lämmintä kun meillä on talvi....Thaimaa...oletko koskaan kuullut ko maasta...ja kymmenistä muistakaan?

        ei tässä ole kukaan lämmöstä puhunut, vain rantalomasta.


      • huh huh
        Uskomatonta on? kirjoitti:

        miten on mahdollista tuo ettei ole hajukaan missä on lämmintä kun meillä on talvi....Thaimaa...oletko koskaan kuullut ko maasta...ja kymmenistä muistakaan?

        uskomatonta miten joku voi olla noin vajaa, tiedätkö mikä on rantaloma? ja ei, meistä ei kukaan ole koskaan kuullutkaan paikasta thaimaa. voitko hieman valaista kun olet noin viisas? :)


      • uh huh
        huh huh kirjoitti:

        uskomatonta miten joku voi olla noin vajaa, tiedätkö mikä on rantaloma? ja ei, meistä ei kukaan ole koskaan kuullutkaan paikasta thaimaa. voitko hieman valaista kun olet noin viisas? :)

        tammikuussa itse käyn rannalla hiihtämässä ja lasten kanssa jäällä leikkimässä. myös pyöräilyä ja luistelua on harrastettu talviaikaan rantojen tuntumassa.


      • naurattaa
        uskomaton torvi kirjoitti:

        ei tässä ole kukaan lämmöstä puhunut, vain rantalomasta.

        ilman läpöä ei ole myöskään rantalomaa...kai tuon nyt tyhmäkin tajuaa???ilmeisesti ei?


      • läpöä pesään?
        naurattaa kirjoitti:

        ilman läpöä ei ole myöskään rantalomaa...kai tuon nyt tyhmäkin tajuaa???ilmeisesti ei?

        mikä lie toi läpö sitten on? tyhmäkin osaa yleensä kirjoittaa?


    • 18.12. taikkuihin

      viikossa ei ehdi sinne missä tarkenee....Kanariat jne ovat pirun kylmiä tammikuussa....2 viikkoa niin maailma on avoin....

    • Lähellä lämmintä

      Eilat tulisi mieleen viikon reissulle. Lähempänä kuin kanaria ja varsinkin merivesi lämpöisempää kuin siellä. Ilmanlämpö samaa luokkaan, ei tosin niin kosteaa kuin kanarialla. Egypti toinen vaihtoehto. Kanaria kallis.

      • viileää on

        ei tarkene tuollakaan eikä Kanaria ole kostea...rutikuiva ruskea saari tai saaret...

        kai se paras on Dubai...no 3 tuntia lyhempi matka kuin Thaimaahan mutta....ei minun paikka......


    • Unelmapaikka!

      Jos tykkää tytöistä ja tädeistä joilla on munat minihameen alla on Thaimaa ihan ykköskohde!

      • ei merta edemmäksi

        kyllä heitä on myös Kanarialla....Inglesissä hyvinkin paljon....


    • Suuntaisin-

      Kanarialta löytyy ihan hyviä paikkoja joka makuun. Lyhyt matka ja hintataso ok.

    • Teneriffalla

      suosittelisin los cristianosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe