Mooips :)
Elikkäs etin seuraa homo/bi pojista, about 13-17-vuotiaist :P oon ite 16v bi, mutta todella paljon enemmän poikiin kuin tyttöihin suuntautunu :)
voin kertoo enemmän itestäni sitte meses/sähköpostis jos kiinnostut :)
meseni on tos alhaalla, mutta teiän on aika turha sitä lisätä ku mun mese ei jostain syystä vastaanota pyyntöi, jote mun pitää lisätä ain kaikki ite :/, mut sähköpostil voit ottaa yhteyttä tai vaihtoehtosest laittaa oman meses toho nii lisään sitte sut :P
mese: [email protected]
sähkäri: [email protected]
homo/bi poikii?
13
264
Vastaukset
- bipoikaettiiseuraa
poika siis olen, jos se ei tullu jo selväksi :P
- bipoikaettiiseuraa
no johan nyt on ku kaiken unohan kertoo, olen siis länsi-suomesta :)
- boyhj1800
[email protected] tuossa mun mese
- lisää mut
- Jalmanos
[email protected] sähkäriin viestii nii kerron mesen :) Juu oon pk-seudult -95 syntyny
- laita viestii
[email protected]
laita mulle sähköpostii ni voin antaa mesen - haha ;D
onks täst tullu joku homojen kokoontumispaikka? :D älkää käsittäkö vääri, ei mul oo mitää homoi vastaa, mut huvittaa ku koko sivu täynnä juttui homoista ;)
- hmopoika...
no eipä meille nuorille homoille mitää omaa paikkaakaa oo tehty... jos tuonne oikeelle homoalueelle menee näit seuranhakuaiheit luomaa ni ne poistetaa heti :/
- !!!
hmopoika... kirjoitti:
no eipä meille nuorille homoille mitää omaa paikkaakaa oo tehty... jos tuonne oikeelle homoalueelle menee näit seuranhakuaiheit luomaa ni ne poistetaa heti :/
oikein!
- wnbboy
Nii onki :DD (;.. Vittuku en oo poika/mies...
- gjami
[email protected] '95 pohjois-pohjanmaalta
- Fapperboy97
Lisää [email protected] oon 15v poika Savosta!
- turku9997
16 v. poitsu turust muijat ja jätkät kikkailkaa: mikuel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409