Minulla on Helsingin kantakaupungin ytimessä pieni yksiö.
Vuokraustoiminnan alkaessa vuokrasin sitä tuntuvasti alle keskimääräisten alueen vuokrahintoja, vaikka asunto oli täysin remontoitu ja viimeisen päälle siisti.
Kun asunto kuitenkin on pieni (20m2) vuokralaiset viihtyivät siinä 1-2 vuotta. Harmittelivat kovasti luopumista asunnosta, mutta elämä vei toisaalle...
Nyt korotan jatkuvasti/(kohtuuttomastikin) uusia vuokrasopimuksia ja tilanne on sama. 1-2 vuotta ja sitten muutetaan parisuhteeseen tms.
Alentaisn heti vuokrapyyntöjäni, jos joku kirjallisesti sitoutuisi asumaan vuokraamassani asunnossa vaikkapa 4 vuotta.
Miniboxin vuokra?
5
138
Vastaukset
- 1355
Ihan normaalia mielestäni. Itselläni on jotakuinkin markkinahintaiset vuokrat samaa kokoluokkaa olevissa pikkuasunnoissa ja vuokralaiset (yleensä opiskelijoita) viihtyvät juuri tuon 1-2 vuotta. Vaikka tekisit 4 vuoden määräaikaisen sopimuksen, vuokralaiset kuitenkin lähtisivät siitä jonkun lakisääteisen irtisanomisperusteen turvin (Työpaikan tai opisekelupaikan vaihtuminen toiselle paikkakunnalle, perheen perässä lähtö) jo ennen neljän vuoden asumista. Ole vain tyytyväinen jos saat hyviä vuokralaisia noiksi vuoden kahden pätkiksi.
- sellaista on
Hyvä huomata, että nimimerkillä 1355 on samat kokemukset.
Toistaiseksi on ollut hyviä vuokralaisia, siistejä ja tunnollisia nuoria. Silti se uuden vuokralaisen valinta kouraisee aina, kun mietin valinnan vaikeutta. Että valitsisi oikein. - Laupias.
sellaista on kirjoitti:
Hyvä huomata, että nimimerkillä 1355 on samat kokemukset.
Toistaiseksi on ollut hyviä vuokralaisia, siistejä ja tunnollisia nuoria. Silti se uuden vuokralaisen valinta kouraisee aina, kun mietin valinnan vaikeutta. Että valitsisi oikein.Paljonko toteutuu neliövuokra Helsingissä?
Siis jos sopii udella..
- 1355
1355:n pikku yksiöt eivät sijaitse HKI:ssä. Kuopiossa 24,5 neliön yksiössä tällä hetkellä 17,5 Euroa/ neliö tällä hetkellä. Vuokralainen on viihtynyt jo yli vuoden.
- asiaa.seuraava
Hki 20m2 yksiö maksaa n. 500e.
28m2 Töölö 650-700e.
On siinä neliöhintaa kerrakseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974