Tytsyt ;)

13v

Oisko tääl ketään tyttöö joka ettii 13v poikaa pääkaupunkiseudulta.

31

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkkii

Mist pääkaupunkiseudult??

• 13v

Hesa, vantaa, espoo...

• jööh

mä oon kakstoista ja asun stadis :d onks sul facee tms. ?

• jööh

mä oon kakstoista ja asun stadis :d onks sul facee tms. ?

• 13v

On. Face ja skype

• jööh
        13v kirjoitti:

On. Face ja skype

vvooi ootpas säälittävä ku et keksi muuta tekemistä ku valittaa? ;)

anna face tai joku s.posti. :DD

• hmmmmmm

Vvoii oottepas säälittäviä ku etitte netin kautta tyttöö.. ettekö saa luonnos ?

• Vai niin

Ai ku menee metsään nii siel näkee jonku työn...?!?! Joo... Tota.... Kröhöm... En tiiä noist suntavoist hankkii tyttöi, mut mieluummin täältä, ku jostain korvenkeskeltä.

• hahaa
        Vai niin kirjoitti:

Ai ku menee metsään nii siel näkee jonku työn...?!?! Joo... Tota.... Kröhöm... En tiiä noist suntavoist hankkii tyttöi, mut mieluummin täältä, ku jostain korvenkeskeltä.

Reps! :D

• minähemuli
        Vai niin kirjoitti:

täyttä totta :D mulle saa antaa facenimii ja s.postii yms. ;)

• Heheheheh
        Vai niin kirjoitti:

Hahaha!!! Vitun hyvä. :D repesin

• Jonne11
        Heheheheh kirjoitti:

Hahaha!!! Vitun hyvä. :D repesin

hei nimeni on jonne ja olen 11 wuotta liittyykö tämä ES:sään?

• 13v

Ei liity.

• mm

Asun hesas ja etin:) jos saisin spostin tai facen niin voitais jutella enemmän:)

• 13v
        mm kirjoitti:

Asun hesas ja etin:) jos saisin spostin tai facen niin voitais jutella enemmän:)

Voiks antaa sun sähkrun. :)

• mm

• trolldad2000

Tämä ei liity keskusteluun millään tavalla mutta joudun jälleen muistuttamaan tästä uudesta ilmiöstä koska edellinen viestini poistettiin. Eli siis joukkoraiskaukset on todellinen ongelma sillä vain 9/10 nauttii siitä. Tutkimusteni jälkeen olen löytänyt yhteyden joukkoraiskausten ja leivänpaahtimien välillä. Kaikki joukkoraiskauksista nauttivat tykkäävät käyttää leivänpaahdinta seksuaalisissa toimissaan. He myös lämmittävät peniksensä sillä ennen kun lähtevät töihin. Jos tunnet jonkun joka tekee näin niin olisi pieni selälle taputtelu ja kehut paikallaan. Kiitos ja hei hei

• Lapsia, lapsia...

Oikeesti säälittävää, suomi24 on huono paikka tälle :)

• Ai vitsi ku tuun märäks ku aattelen, että joku teistä vois tulla mun luokse antamaan vähän intiimimpää seuraa, oisko ketään? ;)) :D

• trolldad2000

Tääl ois toine seksipeto vapaan jos kiinnostaa.... olen 71v pedofi.....siis pessimisti ja tykkään pikku lapsista´... siis ei että panisin niitä vaan leikin niitten kanssa. Lempi leikkini on mukulan siittäminen. Jos olet kiinnostunut siitä tai olet muuten valmis intiimiin... siis intiaani leikkeihin ota yhteyttä

• Lopetapa tuo feikkaaminen....tuo samainen kuva on lisätty vuonna 2004 nettiin joten olisit ollut kuvan ottamisen aikaan 6 vuotias :DD

http://www.tasoeur.biz/bonnasses/voir/1441-owh

Monesta muustakin paikasta löytyy, linkkejä löytyy kymmenisen sivullista eikä yksikään ohjaudu suomen suuntaan.

• aatostelija kirjoitti:

Lopetapa tuo feikkaaminen....tuo samainen kuva on lisätty vuonna 2004 nettiin joten olisit ollut kuvan ottamisen aikaan 6 vuotias :DD

http://www.tasoeur.biz/bonnasses/voir/1441-owh

Monesta muustakin paikasta löytyy, linkkejä löytyy kymmenisen sivullista eikä yksikään ohjaudu suomen suuntaan.

annappa virgiini jonnen tehdä mitä haluaa

• trololololololololol
        nyymi568 kirjoitti:

annappa virgiini jonnen tehdä mitä haluaa

trololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololoololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol

• imagenation

melinda 98 reps!!!! huono kuvavalinta ku ton löytää kaikki yhellä klikillä monest eri paikasta. Mikähän läskiperse siel märkäilee yööööök ku pitää hakee väärää imagoo.

• imagenation
        imagenation kirjoitti:

melinda 98 reps!!!! huono kuvavalinta ku ton löytää kaikki yhellä klikillä monest eri paikasta. Mikähän läskiperse siel märkäilee yööööök ku pitää hakee väärää imagoo.

l.äski.per.se

• mä oon 13 & asun riihimäel , n . 1h pääst stadist ;)

• 13v

Ok. Onks fb.?

• 13v kirjoitti:

Ok. Onks fb.?

juu :)

• 13v
        heidimeoww kirjoitti:

juu :)

Voiks antaa sähkruu tai jtn. Nii vois jutella :)

• 13v kirjoitti:

Voiks antaa sähkruu tai jtn. Nii vois jutella :)

en täs viittis :D

• 13v
        heidimeoww kirjoitti:

en täs viittis :D

No kotain mil saan suhun yhteyttä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe