Oisko tääl ketään tyttöö joka ettii 13v poikaa pääkaupunkiseudulta.
Tytsyt ;)
31
468
Vastaukset
- nimimerkkii
Mist pääkaupunkiseudult??
- 13v
Hesa, vantaa, espoo...
- jööh
mä oon kakstoista ja asun stadis :d onks sul facee tms. ?
- jööh
mä oon kakstoista ja asun stadis :d onks sul facee tms. ?
- 13v
On. Face ja skype
- jööh
13v kirjoitti:
On. Face ja skype
vvooi ootpas säälittävä ku et keksi muuta tekemistä ku valittaa? ;)
anna face tai joku s.posti. :DD
- hmmmmmm
Vvoii oottepas säälittäviä ku etitte netin kautta tyttöö.. ettekö saa luonnos ?
- Vai niin
Ai ku menee metsään nii siel näkee jonku työn...?!?! Joo... Tota.... Kröhöm... En tiiä noist suntavoist hankkii tyttöi, mut mieluummin täältä, ku jostain korvenkeskeltä.
- hahaa
Vai niin kirjoitti:
Ai ku menee metsään nii siel näkee jonku työn...?!?! Joo... Tota.... Kröhöm... En tiiä noist suntavoist hankkii tyttöi, mut mieluummin täältä, ku jostain korvenkeskeltä.
Reps! :D
- minähemuli
Vai niin kirjoitti:
täyttä totta :D mulle saa antaa facenimii ja s.postii yms. ;)
- Heheheheh
Vai niin kirjoitti:
Hahaha!!! Vitun hyvä. :D repesin
- Jonne11
Heheheheh kirjoitti:
Hahaha!!! Vitun hyvä. :D repesin
hei nimeni on jonne ja olen 11 wuotta liittyykö tämä ES:sään?
- 13v
Ei liity.
- mm
Asun hesas ja etin:) jos saisin spostin tai facen niin voitais jutella enemmän:)
- 13v
mm kirjoitti:
Asun hesas ja etin:) jos saisin spostin tai facen niin voitais jutella enemmän:)
Voiks antaa sun sähkrun. :)
- trolldad2000
Tämä ei liity keskusteluun millään tavalla mutta joudun jälleen muistuttamaan tästä uudesta ilmiöstä koska edellinen viestini poistettiin. Eli siis joukkoraiskaukset on todellinen ongelma sillä vain 9/10 nauttii siitä. Tutkimusteni jälkeen olen löytänyt yhteyden joukkoraiskausten ja leivänpaahtimien välillä. Kaikki joukkoraiskauksista nauttivat tykkäävät käyttää leivänpaahdinta seksuaalisissa toimissaan. He myös lämmittävät peniksensä sillä ennen kun lähtevät töihin. Jos tunnet jonkun joka tekee näin niin olisi pieni selälle taputtelu ja kehut paikallaan. Kiitos ja hei hei
- Lapsia, lapsia...
Oikeesti säälittävää, suomi24 on huono paikka tälle :)
Ai vitsi ku tuun märäks ku aattelen, että joku teistä vois tulla mun luokse antamaan vähän intiimimpää seuraa, oisko ketään? ;)) :D
- trolldad2000
Tääl ois toine seksipeto vapaan jos kiinnostaa.... olen 71v pedofi.....siis pessimisti ja tykkään pikku lapsista´... siis ei että panisin niitä vaan leikin niitten kanssa. Lempi leikkini on mukulan siittäminen. Jos olet kiinnostunut siitä tai olet muuten valmis intiimiin... siis intiaani leikkeihin ota yhteyttä
Lopetapa tuo feikkaaminen....tuo samainen kuva on lisätty vuonna 2004 nettiin joten olisit ollut kuvan ottamisen aikaan 6 vuotias :DD
http://www.tasoeur.biz/bonnasses/voir/1441-owh
Monesta muustakin paikasta löytyy, linkkejä löytyy kymmenisen sivullista eikä yksikään ohjaudu suomen suuntaan.aatostelija kirjoitti:
Lopetapa tuo feikkaaminen....tuo samainen kuva on lisätty vuonna 2004 nettiin joten olisit ollut kuvan ottamisen aikaan 6 vuotias :DD
http://www.tasoeur.biz/bonnasses/voir/1441-owh
Monesta muustakin paikasta löytyy, linkkejä löytyy kymmenisen sivullista eikä yksikään ohjaudu suomen suuntaan.annappa virgiini jonnen tehdä mitä haluaa
- trololololololololol
nyymi568 kirjoitti:
annappa virgiini jonnen tehdä mitä haluaa
trololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololtrololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololoololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol
- imagenation
melinda 98 reps!!!! huono kuvavalinta ku ton löytää kaikki yhellä klikillä monest eri paikasta. Mikähän läskiperse siel märkäilee yööööök ku pitää hakee väärää imagoo.
- imagenation
imagenation kirjoitti:
melinda 98 reps!!!! huono kuvavalinta ku ton löytää kaikki yhellä klikillä monest eri paikasta. Mikähän läskiperse siel märkäilee yööööök ku pitää hakee väärää imagoo.
l.äski.per.se
mä oon 13 & asun riihimäel , n . 1h pääst stadist ;)
- 13v
Ok. Onks fb.?
- 13v
heidimeoww kirjoitti:
juu :)
Voiks antaa sähkruu tai jtn. Nii vois jutella :)
- 13v
heidimeoww kirjoitti:
en täs viittis :D
No kotain mil saan suhun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760