no:2/2012 että syöpää vastaan levinnyttäkin vastaan voidaan taistella viiruksin,mutta vain yksityi sairaaloissa.
Luin Hyvä olo lehdestä
bvbcbbbbbbbbbb
4
177
Vastaukset
- +???????+
mitähän viiruksia ne ovat? olisi kiva tietää paremmin.
mikseikähän yleisessä terveydenhuollossa käytetä niitä, jos niistä viiruksista on apua? - dddvbffg
Hoito on niin kallista ja kaikille siitäkään ei ole apua.
- Höpinät pois
-ra taas höpisee:)
- 1+1
Hyvä olo-lehti?
Hyvä terveys-lehdessä, numerossa 2/2012 kerrotaan syövän virushoidosta. Lehti löytyy kirjastosta, sieltä sen voi lainata tai lukaista paikan päällä.
Itselleni tulee tuo lehti, voin jossain vaiheessa laittaa vaikka referaatin artikkelista.
Mutta nyt kentälle, viikoksi Barcelonaan.
Mukavaa viikkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202850Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3552516Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o442285Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581848Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121382Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181379- 721293
- 551230
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61203