Vaivasenluu

Olen 44v mies..Onko teillä tietoo missä leikattais vielä vaivasenluita..Kävin viimme vuonna Seinäjoen tk..Siellä sanottiin että emme enään leikkaa kyseisiä tapauksia...Antoivat vain jotain jumppaohjeita varpaalle.jota pitääs jumpata 10minsaa pv...ei auta tää on peritönä tullut vaiva...Siis onko kohtalo tovereita ja mistä sitt apu......amputaatioko..

5

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

No mitä haittaa siitä vaivasenluusta on, kuin kauneushaitta? Pidä umpinaisia kenkiä niin ei kukaan näe, ja varmaan yksityisellä pääsee leikkaukseen.

• On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin

• Pottuvarvas.
        mjuiko44 kirjoitti:

On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin

Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
        Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
        Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin.

• Pottuvarvas. kirjoitti:

Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
        Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
        Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin.

Mikä poliklinikka on paras..tai mikä tekniikka on mielestäsi paras vaihtoehto.?..Kuinka kauan se on kipee leikkauksen jälkeen,?,Kauanko menee kun saa jälleen ottaa kunnon askelia.,.?

• patti haittaa...

Kävin vaivasenluuleikkauksessa ja tulos on hyvä, kuva jalasta löytyy kuvablogi.com:sta. Piti vain odottaa 20 vuotta leikkaukseen pääsyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe