Olen 44v mies..Onko teillä tietoo missä leikattais vielä vaivasenluita..Kävin viimme vuonna Seinäjoen tk..Siellä sanottiin että emme enään leikkaa kyseisiä tapauksia...Antoivat vain jotain jumppaohjeita varpaalle.jota pitääs jumpata 10minsaa pv...ei auta tää on peritönä tullut vaiva...Siis onko kohtalo tovereita ja mistä sitt apu......amputaatioko..
Vaivasenluu
5
313
Vastaukset
- ?
No mitä haittaa siitä vaivasenluusta on, kuin kauneushaitta? Pidä umpinaisia kenkiä niin ei kukaan näe, ja varmaan yksityisellä pääsee leikkaukseen.
On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin
- Pottuvarvas.
mjuiko44 kirjoitti:
On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin
Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin. Pottuvarvas. kirjoitti:
Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin.Mikä poliklinikka on paras..tai mikä tekniikka on mielestäsi paras vaihtoehto.?..Kuinka kauan se on kipee leikkauksen jälkeen,?,Kauanko menee kun saa jälleen ottaa kunnon askelia.,.?
- patti haittaa...
Kävin vaivasenluuleikkauksessa ja tulos on hyvä, kuva jalasta löytyy kuvablogi.com:sta. Piti vain odottaa 20 vuotta leikkaukseen pääsyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241