Olen 44v mies..Onko teillä tietoo missä leikattais vielä vaivasenluita..Kävin viimme vuonna Seinäjoen tk..Siellä sanottiin että emme enään leikkaa kyseisiä tapauksia...Antoivat vain jotain jumppaohjeita varpaalle.jota pitääs jumpata 10minsaa pv...ei auta tää on peritönä tullut vaiva...Siis onko kohtalo tovereita ja mistä sitt apu......amputaatioko..
Vaivasenluu
5
402
Vastaukset
- ?
No mitä haittaa siitä vaivasenluusta on, kuin kauneushaitta? Pidä umpinaisia kenkiä niin ei kukaan näe, ja varmaan yksityisellä pääsee leikkaukseen.
On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin
- Pottuvarvas.
mjuiko44 kirjoitti:
On siitä haittaa,,minulla on 43n:o jalka,mutta joudun pitämään 47 n:o kenkiä,,toiseksi se nojaa sisälle päin niin pahasti ,,että viereinen keski varvas kipeytyy ja sitä seuraava elikkä varpaan erotin ei enään toimi---leveyttä on toiseen jalkaan verrattuna 1,5cm,,aina olen pitänyt leveä lestisiä kenkiä...Pakko tehä jotakin
Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin. Pottuvarvas. kirjoitti:
Leikataanhan niitä. Hakeudu yksityisen kautta mikäli koet vaivan haittaavan arkea kovasti.
Leikkauksen jälkeen jalka on pirun kipeä ja pitkään. Isovarpaan nivelen jäykistys vaatii jatkossa päkiästä rullaavan (pyöristystä pohjassa) kengän.
Leikkausta ei kannata tehdä jos tulet toimeen vielä vaivan kanssa. Särky lienee ongelmallisin tilanne, minkä vuoksi yleensä mennään leikkauksiin.Mikä poliklinikka on paras..tai mikä tekniikka on mielestäsi paras vaihtoehto.?..Kuinka kauan se on kipee leikkauksen jälkeen,?,Kauanko menee kun saa jälleen ottaa kunnon askelia.,.?
- patti haittaa...
Kävin vaivasenluuleikkauksessa ja tulos on hyvä, kuva jalasta löytyy kuvablogi.com:sta. Piti vain odottaa 20 vuotta leikkaukseen pääsyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1203521EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202527Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141965Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491792Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67997Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18885- 109879
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26811Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty71767