seksiä saunassa

tepa

Tosi tapahtumiin perustuva sauna reissunu!!! Seurustelinsillä hetkellä 5-vuotta vanhemman miehen kanssa. Tykkäsimme käydä yhdessä saunassa saatoime käydä joka päiväkin.. istuin saunan lauteilla ihan rauhassa.. mieheni ajoi partaansa ja tuli sen jälkeen saunaan partaterän kanssa. Hän halusi että ajelen hänen alapään karvoituksen sellaiseksi kuin haluan.. aloitin ylhältä pikku hiljaa.. vähitellen rakkaani pallit alkoivat näkyä paremmin ja paremmin.. halusin ajaa hänet posliiniksi ja sen myös toteutinkin.. kun sain ajelun palaan matkaan rakkaani kalu alkoi pikku hiljaa paisua ja nousta pystyyn.. jatkoin ajelua. minua alkasi kiihottamaan aivan älyttömästi.. en voinut enää vastustaa kiusausta.. aloitin suutelemaalla kaulaa ja jatkoin siitä pikku hiljaa alemmaksi.. mitä alemmaksi pääsin sitä kiihkoisemmaksi tulin.. yritin epä toivoisesti nuolla ja imeä häntä.. jonkin ajan kuluttua mieheni laukesi.. imin kaiken minkä vain pystyin.. meiheni alkoi hyväillä minua hellästi.. hän nuoli häpyhuuliani rauhallisesti mutta voimmakkaasti.. kiduttavan hitaasti.. voihkin ja voihkin.. kunnes laukesin.. mieheni imi mehut ja jatkoi leikkiä.. hän otti partakoneen ja alkoi ajella pillun karvojani.. ja samalla hän hyväili minua toisella kädellään.. ja minä hellin hänen suurta kaluaan.. karvani lähtivät muuten kokonaan paitsi keskelle jäi vain ohut viiva.. hyväilimme toisiamme ja leikimme toisillamme.. pian hän asetti minut kontaleen saunan lauteille ja alkoi hiljakseen painaa suurta kaluaan minun sisälle. Pisti vähän matkaa sisälleni ja veti takaisin.. kiduttavan hitaasti hän veteli minua. aloin olla hirvittävän kiihkon vallassa ja laukesin hyvin nopeasti.. sain niin kovat orkut että taju meinasi mennä.. hän piti kalun sisällänijatkoi työntelyään kiihdytti tahtia jatkoi ja jatkoi, kunnes huusin ja huusin.. en voinut vastustaa häntä.. en kyennyt enää pitämään itseäni polvillani vaan menin makuulle lauteille.. hän toi kalunsa naamani ylle nuolin ja nuolin imin ja tein keikkeni että saisin kuuman lastin myös naamalleni!!! kun hän laukesi.. nuoleskelin hänet puhtaaksi.. noisin ylös istumaan.. jalkani olivat aivan muusina.. en voinut kävellä tai mitään.. tunsin kuinka vieläkin sykin.. hän meni edeltä suihkuun.. jän hetkeksi rauhoittumaan saunaan.. Menin hänen peräänsä.. hän odottiminua jo.. jatkoimme leikkiämme.. hän nosti minut pesukoneen päälle..otti käteensä hakemansa lelun.. ja alkoi sillä hieroa minua.. kostun ja tärisin mielihyvästä.Hän asettimunut selälleen ja alkoi työnnellä vipralla minua.. työnsi sen sisälleni rauhallisesti ja pikkuhiljaa kiihtyvään tahtiin.. voihkin ja tärisin olin jälleen orgasmin partaalla.. jonkin ajan päästä hän alkoi masturboida silmieni edessä.. ja hetken kulutua hän työnsi kuuman ja kivi kovan kalunsa niin voimmakkaasti sisälleni kuin vain voi!! kalu menee ihan pohjaan hän vetelee minua pitkään ja voimmakkain vedoin kunnes laukeamme.. olemme molemmat niin raukeita että emme voi tehdä enää mitään.. olemme siinä esukeneen päällä päällekkäin ihan hiljaa ja suutelemme toisiamme hellästi.. jonkin ajan kuluttua hän vetää kullinsa sykkivästä kolosta ja jatkaa suihkuaan ja poistuu paikalta.. menen kohta perässä.. ja jatkamme hellimistä kunnes nukahdamme toisiamme vasten..
Kiitos jos piditte ensimmäisestä noveelistani!!! =) kannattaa koittaa mukavia sauna iltoja niistä on monelle vain iloa!! =) kommentoikaa tarinaa kiitos jo etu käteen!!! =)

7

13079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepa

      Tämä oli ensimmäinnen kirjoitus minkä kirjoitin tänne.. että älkää pitäkö pahananne jos se on hieman outo..kirjoitan joskus paremman kun vain on aikaa!!

      • adick

        ..siis älä yhtään häpeile toi oli tosi ihana kirjotus...tietäsit vaan kuin ihana.. kiitos


      • juu
        adick kirjoitti:

        ..siis älä yhtään häpeile toi oli tosi ihana kirjotus...tietäsit vaan kuin ihana.. kiitos

        samaa mieltä adickin kans, älä yhtää häpeile.. tosi hyvä kirjotus.. kirjota lisää vaan :))


      • ..minä
        juu kirjoitti:

        samaa mieltä adickin kans, älä yhtää häpeile.. tosi hyvä kirjotus.. kirjota lisää vaan :))

        yhdys sana virheet ei haitannu..kappale jaon puuttuminenkaan eimyös..ihan normaalia on se että lause lopetetaan kahteenpisteeseen ja aloitetaan pienellä kirjaimella..oli hieman raskasta luettavaa..tarina ois voinukkin muuten olla hyvä..


    • Ärtynyt

      opetella ensin kirjoittamaan?

      • tepa

        se on kirjoitettu myöhään..- töiden jälkeen jolloin ajatus ei oikeen kulje koska teen 15 tunnin työ päivää ja nukun muutaman tunnin!!! joten ei kannata valittaa kirjoita ite parempi!!!!!


    • Nimetön

      Oli varmaan ihanaa!Olen harastanut saunaseksiä 5 kertaa kolmen tyypin kanssa se oli m.a.h.t.a.v.a.a!Oikeesti!Kiljuin ja huusin että Lisää ja se oli aivan mahtavaa!Hän panettikin minua!Minäkin kyllä häntä sain nuoleskella häntä alapuoleltakin.!Se oli varmaan ihanaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe