italianvinttikoiran hentous ja muita mietteitä

italiaanokääkkä

Olen jo vuosia haaveillut italianvinttikoirasta. minulla on reilun vuoden ikäinen kääpiöpinseri joka painaa n. 5kg. Olisiko italianvinttikoira sille liian hentoinen kaveri? olen lukenut paljon kyseisen rodun luunmurtumista ja tullut ehkä jopa liian varovaiseksi.
toinen asia jota mietin on, että kääkkäni on narttu, ei yhtään vihainen toisille koirille, mutta olisiko silti varmempaa jos seuraava koirani olisi uros? siitä päästään taas siihen, että uros italiaanot kuulemma ovat todella kovia merkkailemaan ja sisäsiisteyden oppiminen on todella hankalaa. myös kääkkäni kanssa saatiin sisäsiisteyden kanssa tapella piiiitkään, eikä se nyt mikään maailmaa kaatava ongelma ollut, mutta pelkään, että jos toinen koira pissailee sisälle niin se saisi myös toisen koiran palaamaan huonoille tavoille.

muutenkin otan mielelläni vastaan kokemuksia ihmisiltä jotka tietävät kyseisestä rodusta enemmän, itselläni ei kamalasti ole käytännönkokemusta. :)

0

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        73
        883
      2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        738
      3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        36
        613
      4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        47
        603
      5. 36
        597
      6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        30
        591
      7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        40
        585
      8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        557
      9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        550
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        36