italianvinttikoiran hentous ja muita mietteitä

italiaanokääkkä

Olen jo vuosia haaveillut italianvinttikoirasta. minulla on reilun vuoden ikäinen kääpiöpinseri joka painaa n. 5kg. Olisiko italianvinttikoira sille liian hentoinen kaveri? olen lukenut paljon kyseisen rodun luunmurtumista ja tullut ehkä jopa liian varovaiseksi.
toinen asia jota mietin on, että kääkkäni on narttu, ei yhtään vihainen toisille koirille, mutta olisiko silti varmempaa jos seuraava koirani olisi uros? siitä päästään taas siihen, että uros italiaanot kuulemma ovat todella kovia merkkailemaan ja sisäsiisteyden oppiminen on todella hankalaa. myös kääkkäni kanssa saatiin sisäsiisteyden kanssa tapella piiiitkään, eikä se nyt mikään maailmaa kaatava ongelma ollut, mutta pelkään, että jos toinen koira pissailee sisälle niin se saisi myös toisen koiran palaamaan huonoille tavoille.

muutenkin otan mielelläni vastaan kokemuksia ihmisiltä jotka tietävät kyseisestä rodusta enemmän, itselläni ei kamalasti ole käytännönkokemusta. :)

0

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
        Maailman menoa
        143
        6008
      2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
        Ikävä
        156
        3069
      3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
        Ikävä
        431
        3037
      4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
        Ikävä
        26
        2344
      5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
        Maailman menoa
        49
        2229
      6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
        Maailman menoa
        13
        1937
      7. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
        Ikävä
        71
        1818
      8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
        Ikävä
        79
        1563
      9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
        Yrittäjyys
        14
        1204
      10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
        Ikävä
        10
        1132
      Aihe