Olen jo vuosia haaveillut italianvinttikoirasta. minulla on reilun vuoden ikäinen kääpiöpinseri joka painaa n. 5kg. Olisiko italianvinttikoira sille liian hentoinen kaveri? olen lukenut paljon kyseisen rodun luunmurtumista ja tullut ehkä jopa liian varovaiseksi.
toinen asia jota mietin on, että kääkkäni on narttu, ei yhtään vihainen toisille koirille, mutta olisiko silti varmempaa jos seuraava koirani olisi uros? siitä päästään taas siihen, että uros italiaanot kuulemma ovat todella kovia merkkailemaan ja sisäsiisteyden oppiminen on todella hankalaa. myös kääkkäni kanssa saatiin sisäsiisteyden kanssa tapella piiiitkään, eikä se nyt mikään maailmaa kaatava ongelma ollut, mutta pelkään, että jos toinen koira pissailee sisälle niin se saisi myös toisen koiran palaamaan huonoille tavoille.
muutenkin otan mielelläni vastaan kokemuksia ihmisiltä jotka tietävät kyseisestä rodusta enemmän, itselläni ei kamalasti ole käytännönkokemusta. :)
italianvinttikoiran hentous ja muita mietteitä
italiaanokääkkä
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436008
- 1563069
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4313037- 262344
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv492229Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m131937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo711818- 791563
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141204Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101132