Onko kellään kokemusta Lucid Virtu softasta? Valmistajan mukaan sen pitäisi parantaa erillisten näytönohjainten graafista suorituskykyä Intelin integroidun iGpu grafiikkasuorittimen kanssa. Asensin ko.softan täysversion emolevyn (Asus P8Z68-V -Gen 3) mukana tulleelta levyltä. Ensimmäisen päivityksen jälkeen se muuttuikin trial- versioksi. Aika outoa kun ilmeisesti emolevyvalmistajat maksavat lisenssimaksuja Lucid -tuesta.
Koneessani 2 x nVidia 470GTX sli, ja Virtun kanssa se aiheuttaa melkoista nykimistä pelieissä. En ole mistää löytänyt kunnon selitystä, toimiiko Virtu kunnolla sli-systeemeissä. Valmistajan mukaan pitäsi toimia, ja muutamalla sivustolla kyseistä softaa kehutaan, mutta oma kokemus ei ole niin mairitteleva. Onko tässä joku juttu mitä en vain tajua?
Lucid Virtu
Pyyhis
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471