missä kohdassa Obaa markkinat pidetään?
Oban markkinat
7
696
Vastaukset
En mä tiä missä kohtaa ne oli,mutta taksikuskille sanottiin jotta halutaan oban markkinoille.Vei meidät semmoiseen kohtaan jossa oli hedelmiä.sitte monta käytävää vaaatteita ja kaikenlaasta tavaraa.Oli oikeasti paremmat markkinat kuin alanyan pe markkinat.Saa meneen koko pvän oban markkinoilla.
- turkinreissaaja111
Siinä ne on ihan oban keskustassa. Jos meet sitä päätietä Alanyasta Itään päin, eli 35-katua pitkin niin Alanium-kauppakeskuksen jälkeen ennen Koctas-rautakauppaa alkaa hedelmäkauppiaiden yksi sivukatu. siitä on helppo suunnistaa sisään.
- A
Minä päivänä ne markkinat ovat?
- masasul
maanantaisin, aamusta hämärään....
- A
Kiitos tiedosta :)
- 3+10
Sinne kannattaa varata paperia (tai jopa pyyhe) mukaan. Kojut on rakennettu yhteen pötköön katoksen alle ja siellä alla ei vaihdu ilma ollenkaan. Hiki valui solkenaan vaikka oli vain paikallaan ja ihmetteli :D
- obamarkkinointi
Markkinat alkaa blue wave hotellin edustalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 45486
- 54469