Ja reilu puhallus tähän. Kiitos.
Paljonko puhaltaisit alkometriin just nyt?
22
92
Vastaukset
- määmy
0,2.
- määmy fanit
määmy nauttinut, mutta silti määmy rules
- määmy
määmy fanit kirjoitti:
määmy nauttinut, mutta silti määmy rules
Vastuuntuntoisel määmyl on kotona alkometri, enemmän frendien vuoks.
- määmy fanit
määmy kirjoitti:
Vastuuntuntoisel määmyl on kotona alkometri, enemmän frendien vuoks.
thats why määmy rules
- H
No salilta tulin... ja
http://www.youtube.com/watch?v=i1MsQLb5C_I
Paljon.- voi viddu
JA TAAS täällä!
nolla
- Stadissa puhaltaa
2,2 puhalsin just omaan mittariin.
- 0.0
0,0 promillea
- savu nousee
Tupakasta tulee 0,5.
En ole muuten koskaan puhaltanut alkometriin:o Mutta ihan nollassa on näin arkiviikolla ja tuon kysymyksen esittämisen aikaankin (su-illalla) on ollut kyllä ihan nollassa.
- Kyöstix
Miten noin oot päässyt oleen puhaltamatta?
Kyöstix kirjoitti:
Miten noin oot päässyt oleen puhaltamatta?
Kun en ole ajanut autoa aktiivisesti kuin pari vuotta vasta, täällä maalla asuessa. Mutta ei olis ollut mitään "vaaraa", vaikka olisin puhaltanutkin. Olen tarkka noissa asioissa.
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Kun en ole ajanut autoa aktiivisesti kuin pari vuotta vasta, täällä maalla asuessa. Mutta ei olis ollut mitään "vaaraa", vaikka olisin puhaltanutkin. Olen tarkka noissa asioissa.
Uskomaton munkki sulla käynyt ettet oo joutunu ratsiaan. Ajeleeko poliisit teilläpäin fillareilla:D
Ite puhalsin 2 viikkoo sitten. Kyöstix kirjoitti:
Uskomaton munkki sulla käynyt ettet oo joutunu ratsiaan. Ajeleeko poliisit teilläpäin fillareilla:D
Ite puhalsin 2 viikkoo sitten.Joo, no on tässä kyllä ollutkin ratsia, äiti ainakin puhalsi (nollan :D) vähän aikaa sitten tässä lähitiellä jota ajan päivittäin. Noh, mun aika tulee vielä :)
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Joo, no on tässä kyllä ollutkin ratsia, äiti ainakin puhalsi (nollan :D) vähän aikaa sitten tässä lähitiellä jota ajan päivittäin. Noh, mun aika tulee vielä :)
Pyydä pilli muistoksi. Antavat sen pillinpuhalluskappaleen jos pyytää.
Sää et oo ajanut tarpeeksi epäilyttävällä tyylillä:D Kyöstix kirjoitti:
Pyydä pilli muistoksi. Antavat sen pillinpuhalluskappaleen jos pyytää.
Sää et oo ajanut tarpeeksi epäilyttävällä tyylillä:DJos muistan :) Mun tyyli oli kyllä ekan vuoden aikana varmaan hyvinkin epäilyttävä :D
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Jos muistan :) Mun tyyli oli kyllä ekan vuoden aikana varmaan hyvinkin epäilyttävä :D
Poliisiauton lähituntumassa teet pari ylimääräistä ohjausliikettä....niin pääset puhaltaan:D
Ja kun hymyilet....päästävät huomautuksella ja saat pillin:D Kyöstix kirjoitti:
Poliisiauton lähituntumassa teet pari ylimääräistä ohjausliikettä....niin pääset puhaltaan:D
Ja kun hymyilet....päästävät huomautuksella ja saat pillin:Dok, muistan ton :)
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
ok, muistan ton :)
Onnea pillin hankintaan ;)
Joskus oon kuullu etteivät edes kaikkia pysäyttele noissa ratsioissa....viittovat vaan jatkamaan matkaa....mikähän siihenkin syy...
Puuuuhallusssshh! >>> Tasan nolla. Olkaa hyvä! ;)
Tasan 0, ellei aamutee hunajan kanssa nosta prommileja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053